SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - BIURO PODRÓŻY ITAKA Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Centrum Turystyki "HELIOS"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - BIURO PODRÓŻY ITAKA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta w salonie ITAKA, tworzenie ofert; CV wysłać na adres e-mail: praca.itaka (at) gmail.com
Data publikacji: 2016-07-21
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Centrum Turystyki "HELIOS"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 2, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w salonie ITAKA, tworzenie ofert; CV wysłać na adres e-mail: praca.itaka (at) gmail.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - BIURO PODRÓŻY ITAKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik biura podróży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość systemu MERLINX
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: min. 1 rok doświadczenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wykształcenie min. średnie
Nazwa pracodawcy: Centrum Turystyki "HELIOS"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Plebiscytowa 9/8, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty lub CV wysłać na adres e-mail: praca.itaka (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Plebiscytowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Biuro podróży ITAKA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 21.07.2016
Oferta pracy ważna do: 20.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem księgowym.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-08 - Nisko (podkarpackie)
umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2016-08-18 - Trzebinia (małopolskie)
- Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, rejestrowanie zamówień, blokad, przedpłat- Kontrola wydatków w ramach działalności dydaktycznej prowadzonej w języku angielskim i współpraca z dysponentami środków - Opracowywanie danych finansowych dotyczących wpłat w systemie Bazus- Dekretacja płatności studentów- Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań finansowych i statystycznych- Rozliczanie dydaktyki ED w systemie finansowo-księgowym w okresach sprawozdawczych- Uczestnictwo w procesie rozliczania kosztów i zamykania okresów sprawozdawczych- Działania wspomagające przy imporcie i dekretacji dokumentów list płac, działania wspomagające przy uzgadnianiu prawidłowej dekretacji list płac.- Comiesięczne uzgadnianie kosztów BFP z danymi z Działu PłacWynagrodzenie nie mniej niż 2100 zł brutto + dodatek stażowy Kontakt kandydatów z pracodawcą: tylko e-mail z CV: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa kadrowa w firmie
H.R.S.P. i B. Trans-Rol J. Andrzej Remisiewicz - 2016-02-19 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Samodzielne i kompleksowe prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników (w tym również cudzoziemców), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, US, GUS i PEFRON, sporządzanie dokumentów wymaganych przez ZUS i US, analiza potrzeb szkoleniowych. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość systemu: Płatnik, SOD PEFRON, wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, znajomość zasad rozliczania czasu pracy, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Arleta Witczak. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Sulęcin (lubuskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów telefonicznych, internetowych, reklama, obsługa klienta obcokrajowego pakistański i hinduski, marketing, obsługa strony internetowej
GAGAN LABELS Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Ząbki (mazowieckie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentow transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2018-01-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych: prasy, obkurczarki, itp.
Przedsiębiorstwo TOOLCO Kazimierz Mitroszewski - 2016-04-06 - Mońki (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów; pozyskiwanie danych; obsługa mediów społecznościowych;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wystawianie aukcji na portalu aukcyjnym
PW PERFECT - 2017-09-27 - Bytom (śląskie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
•Sporządzanie ofert, kalkulację kosztów•Prace administracyjne•Dbanie o relacje z klientami i interesantami•Kontakt z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami
SERWIS PERSONALNY POLSKA SP. Z O. O. - 2018-01-12 - Cedry Wielkie (pomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie pracowników ze Wschodu: Ukraina, Białorus, Mołdawia. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
WORK SERVICE AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2016-06-01 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń Klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielanie informacji Klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.
QUMAK S.A. - 2016-08-05 - Płock (mazowieckie)
Współpraca i kontrola firm zewnętrznych, dostarczających usługi IT (m. in. serwery, uoczta, telefony, strona www, rezerwacje, system biletowania i inne); wsparcie przy wyborze i zakupie sprzętu komputerowego, obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna; arzĄdzanie przepływem urządzeń sieciowych, komputerowych i telefonicznych, ipregramawaniem i licencjami; weryfikacja potrzeb CNE w zakresie wdrażania nowych systemów informatycznych oraz ich wdrażanie; wsparcie współpracowników v obsłudze systemów/usług teleinformatycznych; przygotowywanie i opracowywanie liezbędnycli dokumentów oraz prowadzenie korespondencji; kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych; nadzór nad zakupami, wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień; rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie; wsparcie pracowników warsztatu w prostych macach konserwatorskich; ścisła współpraca z pozostałymi działami; obsługa wystaw nteraktywnych i infrastruktury budynku (przeglądy techniczne, obsługa usterek, emonty); kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-10-31 - Gdynia (pomorskie)
prace na warsztacie samochodowym, dokonywanie przeglądów , konserwacji i napraw taboru spółki, demontaż pojazdu na podzespoły, a te na części. montaż podzespołów i pojazdu po naprawie, dokonywanie niezbędnych uzupełnień i wymian (płyny, oleje, fitry)
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Lubsko Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Lubsko (lubuskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2018-02-12 - Racibórz (śląskie)
- bezpośreni i pośredni kontakt
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów (branża gastronomiczna, siłownie, fitness kluby. itp.), praca w godz. 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
przyjmowanie/odbiór od dostawcy dokumentacji projektowej i rejestacja w rejestrze budowy; rozdysponowanie tej dokumentacji; archiwizacja dokumentacji; opracowywanie protokołów przekazania;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
handlowiec w dziale marketingu
Zakład Odzieżowy "MODAR" Sp. z o.o. Staszów - 2015-12-21 - Staszów (świętokrzyskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (śląskie)
realizacja procesów zakupowych , kontrola stanów magazynowych , negocjacje cen, przygotowanie i porównywanie ofert
FHPU TRANSTAL - 2016-05-27 - Smęgorzów (małopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów,wystawianie faktur, rozmowa z klientem, przyjmowanie towaru na magazyn
F.H. AUTOMOT Bartosz Dworzański - 2018-04-09 - Świętno (wielkopolskie)