SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Szamotuły oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa kadr i płac

Data publikacji: 2017-06-21

Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)

Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Obsługa kadr i płac

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
wymagana znajomość zagadnień: z prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wykształcenie min. średnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu płacowo-kadrowego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Płatnik

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe 2 lata

Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowany kontakt z pracodawcą: telefoniczny, osobisty.CV - wymagana.Dokumenty można skladać osobiście w sekretariacie urzędu lub wysłać pocztą na adres: ul. Wojska Polskiego 1 64-500 Szamotuły

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: szamotulski

Gmina pracodawcy: Szamotuły

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szamotuły

Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2017

Data dodania oferty pracy: 19.06.2017

Oferta pracy ważna do: 18.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2017-11-06 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

wyszukiwanie i podpisywanie umów z firmami chcącymi zatrudnić pracowników przez agencje pracy tymczasowej lub agencje pośrednictwa pracy, rekrutowanie pracowników na różne stanowiska
BASU GROUP Saikat Basu - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY -OFERTA STAŻU DLA OSÓB DO 30 R.Ż.LUB POWYŻEJ 30 R.Ż. (NR 1554) - 997,4 PLN

obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KADROWEJ - od 2 100 PLN

prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, Planowanie strategii rekrutacji danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SERWISU - od 1 850 PLN

Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2017-04-10 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 1 000 PLN

Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie oraz załatwienie spraw urzędowych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce. Umowa zlecenie + ZUS, praca 80 godzin w miesiącu, wynagrodzenie 1000 zł brutto, dyspozycyjność 8:00-16:00.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 800 PLN

oferowanie usług wysokiej jakości, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług hotelu i negocjacje, podtrzymywanie relacji z klientem, przygotowanie i koordynacja wydarzeń hotelowych. Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub w hotelarstwie, prawo jazdy kat.B, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie brutto 3800zł miesięcznie plus prowizja.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-01-05 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWO-SERWISOWYCH - TECHNIK SERWISU - od 2 000 PLN

praca w serwisie urządzeń techniki biurowej (naprawy, konserwacje), praca w warsztacie
Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 350 PLN

obsługa klientów, programu księgowego
SOBIESKI TRADE Sp. z o.o. Oddział w Augustowie (REDO) - 2018-02-06 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

kompleksowa administracja dokumentacji kadrowo-płacowej związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie listy płac w systemie kadrowo-płacowym, rozliczanie nieobecności wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Veritum, sporządzanie raportów do GUS, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i administracji personalnej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień kadrowo-płacowychgodz. pracy 8.00-16.00,
CONSENSUS Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 780 PLN

aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 4 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów - Tworzenie oferthandlowych dopasowanych do oczekiwań Klienta -Negocjowanie warunków handlowych - Utrzymywanietrwałych kontaktów z dotychczasowymikontrahentami - Realizowanie planów sprzedażowych- Wprowadzenie danych klientów, zakładanie kartotekpozyskanych klientów - baza danych - Przyjmowanie iewidencja zamówień - Przygotowanie raportówsprzedażowych - analiza wyników sprzedaży - Obsługareklamacji (zgłoszenia, monitoring) - Aktywny wkładw tworzenie dobrego wizerunku firmy
STIGAL Marcin Stępień - 2017-06-05 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Poszukiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi.
PROGES SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU RYNEK WSCHODNI: ROSJA, UKRAINA, BIAŁORUŚ - od 2 490 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów - rynek wschodni: Rosja, Ukraina, Białoruś
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Opole (opolskie)

KELNER - 997,4 PLN

Kelner
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Skopanie (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

specjalista ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA KONTRAKTÓW W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY - od 3 000 PLN

WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)

SPRZĄTACZKA/POKOJOWA - od 1 850 PLN

utrzymywanie porządku, praca na ul. Barlickiego w Opolu
Inwestycje Mariusz Wójcicki - 2016-06-30 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 2 500 - 5 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2016-01-22 - Rybnik (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - 13 - 15 PLN

Naprawa samochodów ciężarowych.
TRANS-HANDEL Rafał Jurek - 2017-05-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT - 2 800 - 3 360 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA - od 2 000 PLN

ZAKRES ZADAŃ:OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA I LOGISTYCZNA BIURA PROJEKTU,OBSŁUGA BENEFICJENTÓW,ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ, WSPARCIE W REALIZACJI ZADAŃ ZGODNIE Z WYZNACZONYMI HARMONOGRAMAMI W PROJEKTACH,PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH ORAZ REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,ORGANIZACJA SZKOLEŃ I OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (WYNAJEM SAL, ORGANIZACJA CATERINGU, PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW),ORGANIZACJA DODATKOWYCH FORM WSPARCIA TAKICH JAK: DORADZTWA, STAŻY, POŚREDNICTWA PRACY DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU,WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI DOKUMENTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,STAŁY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTÓW, TRENERAMI, SZKOLENIOWCAMI, DORADCAMI ZAWODOWYMI, NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA,
IT CONFIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat