SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT

Wynagrodzenie: 2 800 - 3 360 PLN

Zakres obowiązków: - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl

Data publikacji: 2017-12-19

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 360 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik budownictwa*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 360 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 08.01.2018r. do 15.30Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: termin składania dokumentów do 08.01.2018 r. do 15.30, Godziny : 9:00-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Wita Stwosza

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*

Data dodania oferty pracy: 19.12.2017

Oferta pracy ważna do: 08.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowaniajedna zmiana09.00-17.00
System Data Spółka z o.o. - 2016-10-11 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU I IMPORTU- RYNKI BLISKOWSCHODNIE - od 2 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji, delegacje na terenie Polski i UE.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. DRUKU - od 3 140 PLN

przygotowanie materiałów do druku i drukowanie materiałów, obsługa maszyn drukarskich
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)

MURARZ BIAŁY - od 2 500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 000 PLN

Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 750 PLN

prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 200 PLN

przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.:aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Piastów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA/ ACCONNT MANAGER - od 3 492 PLN

nawiązywanie kontaktów z klientami zagranicznymi- biznesowymi, koordynacja zapytań oraz odpowiedzialność za koordynaowanie procesu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych-kompleksowa opieka nad klientem-reprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. LODÓW I DESERÓW/DOPOSAŻENIE/15/9250 - od 1 750 PLN

obsługa klienta, obsługa maszyny do lodów
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

prace pomocnicze przy prowadzeniu księgowości,płac,kadr i ZUS,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

sporządzanie list płac, deklaracji PIT, ZUS, obsługa programu Płatnik, prowadzenie spraw płacowych, przygotowywanie umów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REGO Michał Mikołajczyk - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2017-04-10 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS REKRUTACJI - 700 - 1 200 PLN

poszukiwanie oraz selekcjonowane kandydatów chętnych na szkolenia
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-08-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych. Kontrola jakości wyrobów piekarniczych.
Piekarnia Marian Rostek - 2016-10-17 - Nisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REKLAMY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji biznesowych Aktywna sprzedaż kampanii reklamowych Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Planowanie, opracowywanie i monitorowanie kampanii reklamowych
RADIO eM KIELCE - 2017-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH / SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Ogólny zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Kawczyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - do 3 500 PLN

Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

telefoniczna realizacja zamówień, realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 1 500 PLN

- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie zestawień absencji pracowników- przygotowanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej- prowadzenie systemu kadrowego- przygotowanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.)
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)

Specjalista ds. zaopatrzenia - -

Lars Laj Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: -         przyjmowanie i ewidencję zamówień, -         prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, -         egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, -         realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, -         optymalne planowanie zaopatrzenia, -         rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, -         p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 013 PLN

Rozliczanie mandatów karnych, sporządzanie spawozdań zgodnie z zasadami statystyki publlicznej, realizacja zadań związanych z prowadzeniem akt osobowych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-08-08 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 13 PLN

Praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem oraz udzielaniu informacji na temat ofert z zakresu usług telekomunikacyjnych.
Contact Center One sp. z o.o. - 2016-03-29 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 3 500 PLN

-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)