SPECJALISTA DS. LODÓW I DESERÓW/DOPOSAŻENIE/15/9250 Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LODÓW I DESERÓW/DOPOSAŻENIE/15/9250
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa maszyny do lodów
Data publikacji: 2015-12-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa maszyny do lodów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. LODÓW I DESERÓW/DOPOSAŻENIE/15/9250
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kucharze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie zawodowe lub średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy. Skierowane mogą zostać osoby bezrobotne, objęte określonym profilem pomocy zgodnie z art. 33 ust. 2c pkt 2 ustawy: profil pomocy II usługi i instrumenty rynku pracy, działania aktywizacyjne zlecone przez urząd pracy oraz inne formy pomocy z wyłączeniem Programu Aktywizacja i Integracja, o którym mowa w art. 62a;Kontakt osobisty z pośrednikiem pracy celem weryfikacji kandydatów przed skierowaniem na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy ul. Toruńska 147, I p. pok. 107 lub w filiach PUP w Koronowie i Solcu Kujawskim. W dniu każdej wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy osoba bezrobotna musi mieć ze sobą kartę informacyjną osoby bezrobotnej (terminarz wizyt w PUP) oraz dowód osobisty.skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 147
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kucharze
Data dodania oferty pracy: 09.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing)subiekt GTprofil II
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1) Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych.2) Doradztwo w zakresie opracoywania projektów dydakt. i inwestycyjnych.3) Wsparcie mrytoryczne zespołów realizujących projekty unijne.4)Bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczanie projektów.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie umów oraz świadectw pracy pracownikom Tymczasowym, prowadzenie ewidencji absencji (urlopy, zwolnienia lekarskie itp),kompleksowe zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, kancelarie komornicze itp), sporządzanie list płac
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie działań marketingowych sprzedażowych, obsługa klienta na rzecz firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z funduszy europejskich Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę narealizację projektu współfinansowanych z funduszy europejskich. Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej; przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy. Monitoring rzeczowy projektu. Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego. Współpraca z kierownikiem projektu. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą. Realizacjaprojektu zgodnie z przepisami dotyczącymitrwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej. Przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów. Obsługaadministracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty. Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z funduszyzagranicznych. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach izagrożeniach w realizacji projektów. Prowadzenie rejestru projektów. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznegosystemu obsługi projektów zagranicznych.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
skup i sprzedaż zastawionych towarów, obsługa klienta, zarządzanie serwisem www oraz allegro
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Luboń (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, uzbeckim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowosci dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-30 - Białystok (podlaskie)
efektywne promowanie firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac manualnych związanych z produkcją reklamy, oklejanie elementów, wycinanie kształtów, montaż elementów, podstawy klejenia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Widoradz (łódzkie)
Organizacja zakupów i sprzedaży zagranicznej.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Ligota Wołczyńska (opolskie)
wyszukiwanie nowych firm/klientów za pomocą Internetu, dzwonienie, rozmowa z potencjalnym klientem, przygotowywanie i wysyłanie ofert, wyjazdy do klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi i nowymi klientami
NORSTEEL Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja), realizacja autorskich lub zleconych przez Dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS, nawiązywania kontaktów artystycznych, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statusowych, bieżąca współpraca z gł. specjalista ds. technicznychw zakresie bezpośredniej realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, współpraca przy realizacji wydawnict PGS, prowadzeniu rejestru zamówień publicznych w zakresie udzielanych zamówień konsultowanych każdorazowo z Dyrektorem PGS, systematyczne prowadzenie rozliczeń zakupów gotówkowych i pobranych na cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2016-10-12 - Sopot (pomorskie)
pozyskiwanie decyzji i pozwoleń administracyjnych, ich weryfikaja i aktualizacja; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji wymaganej przepisami prawa oraz wewnętrznymiuregulowaniami; prowadzenie weidencji i sprawozdawczości, ewidencja odpadów wytwarzanych i poddawanych recyklingowi; odpowiedzialnosć za gospodarke odpadami i mediami na terenie firmy; ekonomiczne zbywanie odpadów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
Technik farmaceutycznypraca w godz. 8.00 - 18.00
APTEKA Barbara Janeczko - 2017-05-12 - Padew Narodowa (podkarpackie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie na ww stanowisku2 zmianywynagrodzenie: 2400 zł brutto + premia
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2018-01-18 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Oferta dla osób powyżej 30 roku zycia. Wprowadzanie danych do odpowiednich modułów zintegrowanego systemu, obsługa portalu NFZ, przygotowanie zestawień, ratportów, prezentacji. Wprowadzanie danych pacjentów, drukowanie kart historii choroby pacjenta. Praca w godz: 07:00-15:00, 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej- prowadzenie sekretariatu- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji i sprzedażyGodziny pracy 8-16
CSM ZBROJARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentacji transportowych.
TRAZMET LAGER TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Dojutrów (wielkopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Otwieranie instrumentów finansowych na zlecenie klientów oraz aktualizowanie istniejącej bazy danych; 2. Sporządzanie raportów kontrolingowych dotyczących poprawności danych instrumentów finansowych; 3. Regularny kontakt ze stakeholderami oraz powiązanymi zespołami; 4. Udział w różnorodnych inicjatywach i projektach; 5. Odpowiadanie na zapytania klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
Montaż instalacji elektrycznych, prefabrykacja rozdzielnic elektrycznych, praca na budowach na terenie całego kraju
MMC POWER Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)