SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH Strzeszów oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: • Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Data publikacji: 2017-12-08
Lokalizacja: Strzeszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wisznia Mała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w rozliczaniu projektów inwestycyjnych dofinansowanych ze środków UE, znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów dofinansowanych, w tym znajomość dokumentów, procedur i wytycznych niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektów - warunek konieczny.Wymagania:• Znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.• Wiedza z zakresu księgowości i rachunkowości;Mile widziane:• Doświadczenie w zakresie opracowywania Wniosków o płatność do Instytucji Wdrażającej projekt.• Doświadczenie w przygotowaniu analiz efektywności finansowej projektów i prognoz finansowych.Wymagane doświadczenie na stanowisku:2 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Wisznia Mała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzeszów
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 08.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
( PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE, PODRÓŻE)ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE- PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDORŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabierzów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Toporów (łódzkie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizacja zakupów do produkcji stolarki otworowej
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-01-29 - Pszczyna (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek techniczny - mechanika i budowa pojazdów, 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność. Kandydat będzie odpowiedzialny za zakup części do maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, wsparcie techniczne dla innych działów z zakresu części zamiennych, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień. Fakturowanie. Przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towaru.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2018-04-04 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa klienta ,budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zambrów (podlaskie)
Bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku zbytu, ofertowanie
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2016-05-25 - Kalisz (wielkopolskie)
praca na magazynie planowanie i realizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt telefoniczy z potencjalnymi klientami, przedstawienie oferty, proponowanie rozwiązań
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego; sporządzanie i weryfikacja list płac; sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik)
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa komputera i programów biurowych, kontakty z kontrahentami z terenu Ukrainy, realizacja planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
MRIJA sp. z o.o. - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie listy płac, odprowadzanieskładek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów, analizy płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Konin (wielkopolskie)
WSPÓŁUDZIAŁ W TWORZENIU I REALIZACJI PLANU MARKETINGOWEGO,KOORDYNACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W INTERNECIE, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI HANDLOWYCH DLA KIENTÓW, TWORZENIE KATALOGÓW, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PROMOCYJNYCH PLACÓWKI, ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ ORAZ PROFILAMI FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, OPRACOWYWANIE TREŚCI ZAMIESZCZANYCH NA STRONIE I W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, MONITOROWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH KONKURENCJI I TRENDÓW NA RYNKU, ORGANIZACJA I WSPARCIE AKCJI PROMOCYJNYCH, AKTYWNY UDZIAŁ W BUDOWANIU I ROZWOJU OFERTY, MONITORING RYNKU I DZIAŁAŃ KONKURENCJI, DEFINIOWANIE POTRZEB W ZAKRESIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, NADZÓR NAD ICH PRZYGOTOWANIEM I ZAMAWIANIE ORAZ ROZDYSPONOWANIE WŚRÓD KONTRAHENTÓW, DBANIE O JEDNOLITY WIZERUNEK FIRMY ZGODNY Z WYTYCZNYMI I STRATEGIĄ MARKETINGOWO-PROMOCYJNĄ
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Zaopatrywanie firmy w materiały budowlane - drogowe. Prowadzenie magazynu. Zakup materiałów dla firmy. Prowadzenie negocjacji cenowych. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie w branży drogowej. Mile widziana znajomość programu magazynowego CDN. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Katowice (śląskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 8000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Chorzów (śląskie)
nadzór nad oczyszczalnią ścieków, wykonywanie opracowań i dokumentacji wspólnie z organem kontroli w zakresie ochrony środowiska
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2016-10-13 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym. Zarządzanie portfolio produktów. Dbanie o wygląd prezentowanej oferty na wystawie sklepowej. Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Wystawianie faktur/rachunków. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, ale nie koniecznie. Znajomość Ms Office, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kat. B. Mile widziana: znajomość programu Subiekt, branży technicznej. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-16:00.
Hurtownia CARINET Janusz Wydrzyńsk - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
realizacja przeglądów konserwacyjnych oraz serwisów, sporządzanie dokumentacji po wykonawczych, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Z.S.A. SYSTEMY ALARMOWE - 2017-02-22 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta w sklepie spożywczym.
PPHU Abon Adam Bondarczuk/ sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2016-06-29 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa sklepu zoologicznego ( obsługa klienta, sprzedaż , opieka nad powierzonym sklepem, opieka nad akwariami i zwierzętami), obsługa sklepu internetowego, konta allegro
HOBBYSTA Zbigniew Żłobiński - 2016-10-07 - Tychy (śląskie)
- wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa, osiągnięcie i utrzymanie zgodności bezpieczeństwa i ciągłości działania,wdrożenie i wsparcie procesów Compliance Risk Governance w jego / jej obszarze,przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Układanie, sprzedaż towaru, obsługa klienta. Kontakt tel. 601-282-044
"AGMA s.c Marzena Bąk, Agata Mól, Rzepiennik Suchy 45, 33-163 Rzepiennik Strzyżewski, ul. Plac Wolności 15 Raków - 2016-07-07 - Raków (świętokrzyskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych kontaktów
Pure Health and Fitness Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Bytom (śląskie)
Kontakt z klientami (W języku niemieckim lub angielskim), pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych.
Fabryka Części Rowerowych ROMET WAŁCZ Sp. z o.o. - 2015-12-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Obsługa w zakresie nieruchomości klientów sprzedających/ kupujących na rynku pierwotnym i wtórnym, obsługa klientów w zakresie najmu nieruchomości (klienci najmujący i wynajmujący)
HOME BROKER SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)