SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WŁOSKIM K/M (WŁOSKI, ALBAŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WŁOSKIM K/M (WŁOSKI, ALBAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-05-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WŁOSKIM K/M (WŁOSKI, ALBAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: albański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: włoski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: średnie / wyższe - filologia włoska lub pokrewne; doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta z językiem włoskim; znajomość języków obcych: włoski, albański - na poziomie C2; umiejętności: praca pod presją czasu, praca z trudnym klientem, praca z vendorami. Ogólny zakres obowiązków: Codzienne mailowe i telefoniczne odpowiadanie na eskalacje ze strony klientów w j. włoskim. Praca z vendorami. Raportowanie. Praca w godzinach: 8-19 w oparciu o grafik, 8 godzin dziennie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 27.05.2016
Oferta pracy ważna do: 01.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta biznesowego (B2B) przez telefon i e-mail; szukanie i pozyskiwanie nowych klientów; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; przygotowywanie ofert handlowych; realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka; planowanie spotkań z klientami; reprezentowanie firmy na targach branżowych
"PRIXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Opole (opolskie)
tynkowanie
Expert Krystosik Edyta - 2016-04-19 - Bytom (śląskie)
weryfikacja kart drogowych, prowadzenie dokumentacji z zakresu pracy kierowcow
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostródzie Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa sali konsumcyjnej, sprzątanie, wykonywanie innych poleceń wydanych przez menadżera i trenerów. WYMAGANIA: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,mile widziane doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej.
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ POLSKIEGO STOWARZYSZENIA NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W JAROSŁAWI - 2018-02-07 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
Serwis i instalacja sieci teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Piekary Śląskie (śląskie)
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS. US, GUS, PRON, prowadzenie rozliczeń i korespondencji w sprawach pracowniczych, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo-płacowych, obsługa systemu SODIR
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z rynkiem wschodnim, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku ukraińskim.
SILIT GROUP - 2016-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT- nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-02-07 - Zawadzkie (opolskie)
Montaż rur i kanałów wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Lubaczów (podkarpackie)
-opracowywanie dokumentacji od założeń do gotowego produktu,-wprowadzanie zmian w istniejących dokumentacjach.
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2017-04-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera. Tel.: 95 756 01 00/95 756 01 38 Martyna Cieluch. Adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Sulęcin (lubuskie)
specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń do portalu informacyjnego suwałki24.pl
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Suwałki (podlaskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Płońsk (mazowieckie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
jw.
CRAFTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i płac w firmie produkcyjnej. Zajmowanie się formalnościami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców w Polsce.
PRZED. PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-09-06 - Wawrów (lubuskie)
-obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego -administracja zamówień klientów-monitorowanie potrzeb klientów-sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Doświadczenie w dziale kadrowym, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy); jedna zmiana; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-01-26 - Słupsk (pomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkoweej bądź istniejącej oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone. Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami. Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego. Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych. Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów. Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, koordynacja działań związanych z serwisem, komunikacyjne zarządzanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Instalacja sprzętu komputerowego, telekopiowego, drukującego, obserwacji technicznej oraz ich awaryjnego zasilania do eksploatacji w miejscu przeznaczenia, serwisowanie ww. sprzętu, zgłaszanie awarii ww. sprzętu oraz ich awaryjnego zasilania w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego orz asysta przy wizytach serwisów firm zewnętrznych, modernizacja ww. sprzętu oraz urządzeń wchodzących w skład systemów teleinformatycznych i systemu telekopiowego, utrzymanie gotowości do pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących poprzez wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych, aktualizacja oprogramowania na sprzęcie komputerowym oraz telekopiowym.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-11-16 - Lubań (dolnośląskie)
Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Analiza i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów. Przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
praca w dziale importu
Abisal Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Bytom (śląskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-09-15 - Rososzyca (wielkopolskie)
prowadzenie kadr
Zespół Policealnych Szkół Medyczno-Społecznych - 2018-09-06 - Bytom (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)