SPECJALISTA DS. FUNDUSZY EUROPEJSKICH Częstochowa oferta pracy Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Wynagrodzenie: od 1 220 PLN
Zakres obowiązków: 1) Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych.2) Doradztwo w zakresie opracoywania projektów dydakt. i inwestycyjnych.3) Wsparcie mrytoryczne zespołów realizujących projekty unijne.4)Bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczanie projektów.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych.2) Doradztwo w zakresie opracoywania projektów dydakt. i inwestycyjnych.3) Wsparcie mrytoryczne zespołów realizujących projekty unijne.4)Bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczanie projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 220 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 220 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kieruknu administarcja, minimum 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku, w tym co najmniej roczne doświadczenie w zakresie projektów umijnych, znajomość procedur związanych z realizacją projektów unijnych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 20.10.2017
Oferta pracy ważna do: 19.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
Organizowanie pracy kierowców oraz prace administracyjno-biurowe.
Zakład Przerobu Drewna Pluty Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-18 - Pluty (podkarpackie)
kontakt z klientem, zdalna obsługa aklienta
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Piła (wielkopolskie)
Budowanie i zarządzanie bazą danych potencjalnych kandydatów, dobre relacje z rekruterami i menadżerami, wyszukiwanie kandydatów zgodnie z oczekiwaniami zatrudniającego menadżera, przestrzeganie procedur wewnętrznych, używanie odpowiednich narzędzi do wyszukiwania ofert pracy, inicjowanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych, udzielnie informacji zwrotnej kandydatom, sprawy administracyjne związane z procesem rekrutacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w Internecie. Organizacja procesu sprzedaży. Kompletacja towarów do wysyłki wraz z obsługą procesów logistycznych. Obsługa sklepów internetowych. Zarządzanie magazynem
PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI - 2016-10-21 - Zamość (lubelskie)
współpraca z kontrahentami z Wietnamu, tworzenie ofert handlowych i aktywne pozyskiwamnie nowych klientów, wspomaganie prac działu marketingu,praca przy organizacji spotkań, monitorowanie rynku.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie faktur do systemu,wystawianie faktur sprzedażowych,kontrola płatności,windykacja należności,przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego,kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sosnowiec (śląskie)
Nauka/pomoc w:-kompletowaniu i tworzeniu materiałów szkoleniowych-przygotowywaniu i organizowaniu projektów szkoleniowych-administrowaniu internetowaj platforny szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Sopot (pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, prowadzenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, PEFRON, deklaracje ZUS
"OSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Hrubieszów (lubelskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Szepietowo (podlaskie)
Prowadzenie kontaktów z zagranicznymi biurami podróży, głównie Białoruss, Rosja, Ukraina, Litwa. Opracowywanie ofert w j. rosyjskim i inne obowiązki biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Białystok (podlaskie)
jw.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE DARMAR MAREK GRUBA, DARIUSZ KUPIEC SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie przedmiotu opiekun medyczny.
Centrum Kształcenia APIS - 2016-02-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi klienta Kart Platinium w j. rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem; obsługa komputera, w tym podstawowa znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego oraz edytora tekstów, umiejętność pracy w grupie, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność; zakres obowiązków: bieżąca obsługa Klienta, doradztwo, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich realizacja, poprzez wysyłanie zamówień, fakturowanie; praca stacjonarna na jedną zmianę w renomowanym salonie podłóg i drzwi w Gliwicach;
GROSS GRZEGORZ WYLEŻUCH - 2017-05-31 - Gliwice (śląskie)
Prace wykończeniowe: tynki, gładzie, zabudowy GK, montaż paneli, montaż płytek, skręcanie mebli, malowanie.Miejsce pracy: Zabrze, Katowice.Godziny pracy: 8.00 - 16.00, 22.00 - 6.00.
ADRIAN POLTIER Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego POL-BUD - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
projektowanie, wykonywanie produktów tekstylnych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU - 2017-04-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Prowadzenie dokumentacji Klientów. Prowadzenie Bazy Potencjalnych Klientów. Analiza stanu należności oraz ich windykacja.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-04-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)