SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kalisz oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
Data publikacji: 2017-04-13
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KARPACKA 3, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.875
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
PRAKTYKA W KSIĘGOWOŚCI (wymagany staż - lata: 4)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w zakresie spraw księgowo - płacowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
KARPACKA 3, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: KARPACKA
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność wspomagająca edukację
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.04.2017
Oferta pracy ważna do: 15.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzór nad precesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
Analiza dokumentacji projektowej, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych.Przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.Analiza rynku usług i materiałów budowlanych celem poszukiwania najlepszych rozwiązań ekonomicznych i jakościowych.
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
zw
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe, zbieranie informacji do projektów, zapoznanie się ze specyfiką wniosków o dofinansowanie. Udział w sporządzaniu wniosków, udział w promocji, pomoc w tworzeniu biznesplanów.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Sadurki (lubelskie)
Praca administracyjno - biurowa. Specjalista ds. inwestycji -praca polegająca na współpracy z nowym inwestorem. W związku z rozwojem firmy i planowaniem kolejnej inwestycji niezbędne jest zatrudnienie pracownika na powyższe stanowisko. Praca w oddziale w Poznaniu ul. Bóznicz 15/3
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
wyksz. min.średnie, osoba nie karana , osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż na kasie, ekspozycja towaru handlowego, utrzymanie stanowiska pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Chojnów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka mięsa opiekanego. obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Zduny (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem: • prowadzenie firmowych serwisów internetowych• umiejętność obsługi wybranego programu graficznego.• współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami• współudział w opracowywaniu akcji wspierających sprzedaż.• przygotowanie stoisk firmowych w związku z udziałem w wystawach, targach, pokazach itpWykształcenie wyższe. Umiejętności graficzne - grafik komputerowej.
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, w tym wyceny produktowe
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kluczbork (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa biura magazynu, obsługa programów magazynowych, prowadzenie dokumentacji, wykonywanie raportów, obsługa biura załadunków i rozładunków.
DOLINA NIDY Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-29 - Konin (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Bochnia (małopolskie)
obsługa zamówień klientów, wspólpraca za działem produkcji, planowania i logistyka w celu kontroli procesu realizacji zamówienia klienta, prowadzenie codziennej komunikacji z klientami, tworzenie indywidualnych ofert handlowych
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-01-27 - Żabno (małopolskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
"Wiśniowski" Sp. z o.o., Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2016-09-22 - Wielogłowy (małopolskie)
Kontakt osobisty
COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym - 2015-11-30 - Krapkowice (opolskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie i naprawa infrastruktury technicznej i urządzeń Spółki, naprawa zewnętrznej infrastruktury technicznej, wykonanie prac związanych z utrzymaniem infrastruktury kolejowej, miedzianej, światłowodowej oraz urządzeń telekomunikacyjnych
kontakt przez OHP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z benefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Karsko (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów firmy, realizacja planów założonych, dbałość o klientów na terenie powierzonym, raportowanie pracy./praca: woj. podlaskie/
FABRYKA STYROPIANU "ARBET" Bartosik, Czernicki, Funke, Kuncer, Muzyczuk spółka jawna - 2016-01-26 - Łomża (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
budowa sieci światłowodowych i koncentrycznych ( praca na terenie woj.śląskiego)
TELFACH Paweł Dzwonkowski - 2015-12-11 - Będzin (śląskie)
prowadzenie postępowania administracyjnego , uczestniczenie w kontrolach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)
- Wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego- Opracowywanie pism i odpowiedzi- Aaliza oraz porządkowanie dokumentów kadrowych- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- obsługa urządzeń biurowych- Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- sporządzenie deklaracji do Zus- Prowadzenie akt osobowych- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- Sporządzanie umow cywilnoprawnych- Prowadzenie ewidencji czasu pracy- Kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP- Pilnowanie terminów niewykorzystanych dni urlopowych, naliczanie ekwiwalentów- Naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Dzierżążno (pomorskie)
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Piekary Śląskie (śląskie)
•NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ( UMOWY O PRACE I UMOWY CYWILNO-PRAWNE);•SPORZĄDZANIE DEKLARACJI I FORMULARZY ZWIĄZANYCH Z ROZLICZANIEM WYNAGRODZEŃ DO ZUS, US, PFRON;•SPORZĄDZANIE I NADZOROWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZATRUDNIENIEM MIN. UMOWY, ANEKSY, WYPOWIEDZENIA , ŚWIADECTWA PRACY;•PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH , W TYM MONITOROWANIE WAŻNOŚCI SZKOLEŃ BHP, BADAŃ LEKARSKICH;•TWORZENIE RAPORTÓW ORAZ ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY ZARZĄDU
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
oferta dla osoby bezrobotnej w wieku 50 lat i powyżej w zakresie prac interwencyjnych: doradztwo i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)