SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Piekary Śląskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
Data publikacji: 2018-02-21
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2018
Data zakończenia pracy: 08.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyksz. średnie lub wyższe ekonomiczne, Znajomość Płatnika oraz zasad sporządzania list płac, kadr
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
Ulica pracodawcy: Ks. Jerzego Popiełuszki
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Biuro rachunkowe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 21.02.2018
Oferta pracy ważna do: 21.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, wyszukiwanie dostawców, wykonywanie raportów sprzedaży dla przełożonych, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach oraz z chińskimi firmami na terenie kraju, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż oferty firmy, kontakt z klientem ze wschodu
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
-zapoznanie sie z przepisami BHP i Ppoż.-tynkowanie-murowanie -malowanie-zabudowy G-K-docieplenie elewacji-prace porządkowe na terenie budowy
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
- rekrutacja pracowników, tworzenie bazy kandydatów, pozyskiwanie klientów, prowadzenie szkoleń, doradztwo personalne, zawodowe
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z zprogranen
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Białobrzegi (mazowieckie)
Opieka w domu chorego
NZOZ Siloe Tomasz - 2017-02-16 - Żywiec (śląskie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, koordynowanie procesu sprzedaży, koordynowanie zleceń produkcyjnych, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jawor (dolnośląskie)
współpraca przy planowaniu i realizacji planów utrzymania ruchu (konserwacje prewencyjne, naprawy, remonty) z wykorzystaniem obecnie stosowanego oprogramowania CMMS;zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urzadzeń, instalacji oraz budynków należących do firmy (usuwanie awarii maszyn i urządzeń).
Yagi Poland Factory Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Żarów (dolnośląskie)
Dążenie do stania się Zaufanym Doradcą oraz ekspertem w danym zakresie produktowym zarówno dla zewnętrznych jak i wewnętrznych klientów oraz partnerów Cisco; Pomoc klientom oraz partnerom Cisco w szybszym orazsprawniejszym wdrożeniu produktów oraz usług Cisco, a także w monitorowaniu tempa tegoż wdrożenia, poziomu satysfakcji z użytkowania czy pokonywania barier, które przeszkadzają, czyuniemożliwiają lepsze wykorzystanie produktu przez klienta; Koncentrowanie się na maksymalizacji satysfakcji klienta z zakupionego produktu oraz na tej podstawie tworzenie tzw.Historii Sukcesu (Przykłady wdrożeń które odniosły sukces u klienta); Przyczynianie się do tworzenia okazji do sprzedaży dodatkowych produktów czy usług Cisco (tzw. Upsell oraz Cross- Sell); Księgowanie takich potencjalnych okazji w wykorzystywanych w Cisco systemach komputerowych, a następnie przekazywanie ich do zespołu sprzedażowego w celu zamknięcia sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
monitorowanie sprzedaży wprowadzonych nowości, wyszukiwanie nowych trendów rynkowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Udokumentowane doświadczenie zawodowe; mile widziany kurs opieki nad osobami starszymi lub inny pokrewny z zawodem medycznym lub doświadczenie w opiece nad osobami starszymi; niekaralność; opieka nad osobą starszą w miejscu zamieszkania; dodatkowo - sprzątanie, gotowanie, pomoc w załatwianiu spraw; miejsce pracy: Gliwice, Zabrze
CENTRUM O.P.R. EWA DOMAGAŁA - 2018-09-06 - Gliwice (śląskie)
Uczestniczenie we wdrożeniu mającym na celu przygotowanie kandydata do samodzielnego kierowania elewatorem, poprzez poznanie specyfiki pracy oraz wszystkich stanowisk w Elewatorze,współzarządzanie elewatorem oraz podległym zespołem pracowników,zarzadzanie gospodarką magazynową,kontrola technologii oraz jakości przechowywania towaru,kontrola stanów magazynowych i terminów legalizacji wag i urządzeń laboratoryjnych oraz kalibracji pozostałych urzadzeń , które tego wymagają,nadzór i realizacja wymogów wynikajacych z Planu dobrych praktyk HACCP oraz ochrony środowiska,nadzór nad przestrzeganiem wymogów BHP oraz przepisów budowlanych na terenie Elewatora,prowadzenie przeglądów i serwisów urządzeń, nadzór techniczny,obsługa programów magazynowych,inne zadania związane z funkcjonowaniem elewatora
"GLENPORT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
redakcja TVS
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Suwałki (podlaskie)
transport metalu do pieców topialnych- transport metalu ciekłego do pieców dozujących- pobieranie do analizy próbek z pieców- uzupełnianie raportów produkcyjnych
Randstad Polska - 2016-04-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Czynny udział w kontaktach z producentami komponentów w zakresie napraw serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych przeprowadzanych w serwisie. Rozliczenie na bieżąco wniosków gwarancyjnych. Przyjmowanie zapytań oferowanych od odbiorców. Przygotowywanie ofert. Zamawianie towarów u dostawcy. Wystawianie dokumentów handlowych.
"PETER RENZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń bhp, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-10-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa serwisów allegro, olx, ebay, przygotowanie katalogów, cenników
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
odpowiadanie na oferty, sporządzanie zamówień publicznych
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Chełm (lubelskie)
obsługa klientów i sprzedaż produktów bankowych, oferowanie produktów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
INSTALACJA SYSTEMÓW NAWADNIAJĄCYCH, PROJEKTOWANIE TERENÓW, PODŁĄCZENIE SEKCJI, ROZPROWADZANIE RUR
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Bobrowiec (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa i prawidłowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w Krakowie.Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)