SPECJALISTA ELEKTRONIK Krapkowice oferta pracy COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym
Stanowisko: SPECJALISTA ELEKTRONIK
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt osobisty
Data publikacji: 2015-11-30
Lokalizacja: Krapkowice (opolskie)
Pracodawca: COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KILIŃSKIEGO 1, 47-303 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kontakt osobisty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ELEKTRONIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krapkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krapkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektronik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: min. 5 lat stażu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy:
COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
KILIŃSKIEGO 1, 47-303 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: KILIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Produkcja izolowanych drutów i przewodów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektronik
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2015
Data dodania oferty pracy: 03.08.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu komuterowego, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism, wprowadzanie umów, prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, 2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, 3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sanok (podkarpackie)
realizacja polityki kadrowej firmy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń.
"WODPOL" Spółka z o.o. - 2017-08-08 - Żywiec (śląskie)
Nadzór techniczny nad realizowanymi aktualnie projektami.Weryfikacja dokumentacji projektowej na etapie przygotowania , realizacji , uruchamiania i odbioru.Nadzór nad rozruchamii i pomiarami instalacji. Nadzór nad wykonaniem dokumentacji podwykonawczej.Udział w odbiorach inwestycji od Generalnego Wykonawcy. Bieżące raportowanie
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-26 - Chełm Śląski (śląskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
Rekrutacja pracowników
RTC Robert Capała - 2017-06-28 - Dęblin (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż produktów Orange, pozyskiwanie klientów
Orange-Retail.pl - 2016-03-10 - Kozienice (mazowieckie)
podinspektor ds kadr
Urząd Gminy Goleszów - 2017-07-07 - Goleszów (śląskie)
Wykonywanie prac biurowych polegających na dokumentacji zamówień wychodzących. Sporządzanie etykiet. Prowadzenie dokumentacji magazynowej i obsługa programu. Kontakt z firmą kurierską dotyczący odbiorów zamówień, ustalania terminów odbioru zamówień, ilości transportu. Kontrola dokumentacji przewozowej. Komunikacja z działem obsługi klienta i działem reklamacji.
FM WORLD LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Szewce (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku azerskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą azerskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klintem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Łódź (łódzkie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach i projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznychRealizacja i wsparcie w realizacji eventów HR-owychWsparcie w procesie rekrutacjiWsparcie w realizacji Procesów i Projektów HR-owych (Ankieta Pracownicza, Adaptacja, Ocena Pracownicza)
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętność: kreatywność, znajomość rynku Europy Wschodniej, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa , łańcucha dostaw towarów, prowadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych, rynki Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Poznawanie metod badawczych w laboratorium chemicznym
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
1) Zapoznanie praktykanta z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie praktykanta z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa urządzeń biurowych.6) Obsługa komputera.
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
WSRAŻANIE I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ FIRMY W OBSZARZE AZJI POŁUDNIOWEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI PAKISTANU, INDII, NEPALU I SRI LANKI.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW BIUROWYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA URDU, HINDI ORAZ ANGIELSKIEGOSTAWKA GODZINOWA 13,70 ZŁ72 GODZINY MIESIĘCZNIE
PIOTR KOWALCZYK - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- aktualizowanie strony www firmy- opracowywanie treści reklamowych i promocyjnych w pismach branzowych- działalność promocyjna firmy w mediach społecznosciowych- zamawianie gadżetów reklamowych i materiałó promocyjnych- budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branzowych (konferencje, targi)
MULTICCO SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie rynków sprzedaży w zakresie rozdzielnic NN i SN
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-23 - Bierawa (opolskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera (MS Office); mile widziane prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki; kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień, fakturowania, raportowania; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wyksz.wyższe kierunkowe lub techniczne, min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń,wiedza z naliczania płac, obsługa programu płatnik;rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporzadzanie deklaracji do PFREN, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszonych do ZUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicę, dokonywanie potrąceń i korespondencja z komornikami
Spółka Doradztwa Podatkowego "ULMEX "Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizowanie i doskanalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)