SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - SEKRETARKA Gliwice oferta pracy "DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - SEKRETARKA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera (MS Office); mile widziane prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki; kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień, fakturowania, raportowania; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera (MS Office); mile widziane prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki; kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień, fakturowania, raportowania; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office
Nazwa pracodawcy:
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Bankowa 1/3, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefonicznym lub dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Bankowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
danePracodawcy_nrKraz: 4042
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2016
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Żywiec (śląskie)
Zakres obowiązków:- opracowanie oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o świadczenie usług,- bieżące udzielanie odpowiedzi na pytania w zakresie interpretacji przepisów prawnych, - obsługa baz danych, m.in. KRD, dlugi.info,- współpraca z kancelarią prawną w zakresie prowadzenia spraw Pracodawcy przed sądami powszechnymi oraz innymi organami,- przygotowywanie projektów pism procesowych i innej korespondencji.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym;nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego;organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych;kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych;współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy);praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
VIVENGE Spółka z o.o. - 2016-07-26 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
Znajomość kadr i płac.Kontakt z pracodawcą e-mail: KATARZYNA (at) KLENART.COM.PL lub tel. 509128020Informacja o ofercie w sali E
Biuro Rachunkowe Krystyna Lenart - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie analiz laboratoryjnych zbóż
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa linii produkcyjnej kebaba; Pakowanie wyrobów - kebaba
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
REALIZACJA DŹWIĘKU, DIGITALIZACJA DŹWIĘKU, ZARZĄDZANIE ARCHIWAMI MEDIALNYMI, OPRACOWANIE ZBIORÓW MUZYCZNYCH
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż, udzielanie klientom informacji.
BPO EMPLOYMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
Kontrola podległego zespołu, wprowadzanie standardów i ich kontrola, wyznaczanie kierunków rozwoju, opieka i organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringowych, prowadzenie kalendarza rezerwacji, prezentowanie ofert klientom.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-21 - Zagórze (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
montaż mebli
Tatarczyk Jarosław Stolmax I Stolarstwo Meblowo-Budowlane - 2016-10-14 - Mszana (śląskie)
wg stanowiska - obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Skrzydlna (małopolskie)
do uzgdn.
"Grosar" Spółka Z. O. O - 2017-11-07 - Sanok (podkarpackie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
spawanie lekkich konstrukcji z profili zamkniętych, praca w godz. 7-15
SILKAM Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; obsługa klienta; prowadzenie analiz sprzedaży; pozyskiwanie klientów biznesowych; realizacja celów sprzedażowych; obsługa sklepów internetowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż detaliczna; obsługa kasy fiskalnej i terminala; przyjmowanie towaru; dbanie o zaopatrzenie sklepu; obsługa komputera (programu biznesowego Small Business); obsługa punktu paczek kurierskich; obsługa usługi Moje Rachunki (doładowania, płatności).
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
Sporządzanie ofert, spotkania z klientami, nawiazywanie kontaktów, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie owoców i innych produktów rolnych do sprzedaży, utrzymanie porządku, pielęgnacja i cięcie drzewek owocowych, kołkowanie drzewek itp
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Żdżary (mazowieckie)
wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)
•płatne staże•stypendia szkoleniowe •zwrot kosztów przejazdu•zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 i/lub osobą zależną•warsztaty z zakresu kreowania wizerunku połączone z usługą stylisty •dodatkowo: kurs prawa jazdy kat. B, kurs ECDL, kurs językowy, kursy zawodowe i inne
kontakt przez OHP - 2017-11-06 - Słupsk (pomorskie)
kontakt z klientem, sprzedaż i instalacja systemów słonecznych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Biała Podlaska (lubelskie)