SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA KONTRAKTÓW W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY Racibórz oferta pracy Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA KONTRAKTÓW W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Data publikacji: 2017-03-01
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarzystwa Gimnastycznego "Sokół" 18, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA KONTRAKTÓW W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Nazwa pracodawcy:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:1. Życiorys/CV i list motywacyjny,2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, 3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni z praw publicznych, 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2017Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów:Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice( I piętro, pokój nr 207 ),Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie na w/w adres urzędu, z dopiskiem: Zespół ds. pracowniczych nabór na stanowisko BWP/ 3 - 3/2017.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.- Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny, życiorys/CV muszą być własnoręcznie podpisane. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32)777- 49 - 22, lub (32)777- 49 -21,- Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Adres strony pracodawcy: www.gliwice.rzgw.gov.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 01.03.2017
Oferta pracy ważna do: 13.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie towaru do sprzedazy z zagranicy, sprzedaż, eksport i import towaru sprzedaż towaru w siedzibie firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa programu czynszowego, obsługa kasy, korespondancja, deklaracje PRGOK, obsługa klientów, tworzenie zestawień tabelarycznych, ewidencja wpłat bankowych i gotówkowych, naliczenie czynszu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Piła (wielkopolskie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-08-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
organizowanie sieci sprzedaży, kontakty z kontrahentami, w tym wietnamskimi, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Hurtownia bizuterii i art. modniarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
kontakty z klientami biznesowymi,przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca w dziale sprzedaży, przyjmowanie gości grupowych-przygotowy3wanie oferty hotelu, negocjacje cenowe, przyjmowanie rezerwacji i zamówień, kontakt z innymi dzialami organizacyjnymi hotelu
PHU Martom Traveland Sp. z o.o Hotel Anders - 2016-04-08 - Stare Jabłonki (warmińsko-mazurskie)
- potwierdzenie prognoz uzyskanych na dziel handlowym,- odpowiedzialność za retencje umów nadanych z działu handlowego, - obowiązek utrzymania pozytywnych relacji z klientem w okresie wdrożeniowym
Magnat Net Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-04-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dbanie o zachowanie odpowiedniego poziomu zatrudnienia pozwalającego na reliazację przyjętych zleceń.Utrzymywanie dobrych relacji bizneswoych z klientami, pozyskiwanie nowych odbiorców.Współraca z koordynatorami z rynku wschodniego.Przygotowywanie dokumentów (umów,raportów).Praca związana z wyjazdam - wymagan dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
- realizacja i tworzenie projektów marketingowych firmy- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikiem, działem sprzdaży- organizacja targów, wystaw i eventów - monitoring konkurentów- analiza zrealizowanych projektów- działania PR- inne obowiązki zlecone przez przełożonego
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Połchowo (pomorskie)
Ustalanie i analiza potrzeb klienta i pomoc w wyborze optymalnego rozwiązania finansowego. Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej i opartej na zaufaniu relacji z klientami firmy. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Obsługa kasowa.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
szczegóły dot. wymaganych kwalifikacji, niezbędnych dokumentów na stronie: www.slupsk.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Słupsku - II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Chojnicach - 2016-06-28 - Chojnice (pomorskie)
ustawianie maszyn, optymalizacja pracy maszyn, utrzymanie ciągłości produkcji, naprawa maszyn w przypadku awarii , redukcja wybrakowanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Skoczów (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i organizacja przeglądów, remontów i konserwacji maszyn i urządzeń. Kierowanie pracą podległych pracowników.
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Wróblów (lubuskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - administracja, dokładność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, mile widziane prawo jazdy kat. B, chęć zdobywania szczegółowej wiedzy w zakresie ochrony danych osobowych - warunek konieczny, mile widziane doświadczenie w dziedzinie ochrony danych osobowych. Charakterystyka pracy: wdrażanie dokumentacji ochrony danych osobowych dla klientów firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.kudzielko (at) o2.pl.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2018-02-16 - Rybnik (śląskie)
pozyskiwanie funduszy unijnych poprzez pisanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów, kontakt z potencjalnym klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Białystok (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Głogów (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, doba organizacja pracy; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, zamawianie materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-05-09 - Mroczeń (wielkopolskie)
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Zgierz (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie i monitorowanie produkcji, pilnowanie terminów dostaw, organizacja załadunków, nadzór nad pracownikami, kontrola jakości wyrobów, kontrola czasu pracy
PLATAN MEBLE Sp. Zo.o. - 2018-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych, w przypadku gdy kominiarz posiada tytuł Mistrza kominiarskiego także wykonywanie przeglądów rocznych, odbiorów. Praca na dwie zmiany 8.00-16.00, 10.00-18.00
TWÓJ KOMINIARZ Robert Bandurski - 2017-09-15 - Koło (wielkopolskie)
montaż anten, wifi, budowa sieci LAN, konfiguracja urządzeń sieciowych WLAN i LAN, diagnostyka i usuwanie usterek w sieci
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Radom (mazowieckie)
Znajomość przepisów konstrukcji kancelaryjnej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi SIO, LIBRUS, znajomość regulacji prawnych: KPA, przepisów oświatowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, dobra znajomość programów komputerowych. Wymagania: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności, staż pracy - conajmniej 4 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnosci.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2017-07-17 - Wejherowo (pomorskie)
marketing w firmie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa socjal-media
Spółdzielnia Socjalna Iskra Sztumskie Pole - 2017-05-31 - Sztumskie Pole (pomorskie)
prace na obiekcie elektrowni, uruchomienie blokuenergetycznego; prace rozruchowe; prace elektryczne,
Komplet-Stal - Marek Ciesielski sp.j. - 2017-06-08 - Opole (opolskie)