SPECJALISTA DS. EXPORTU I IMPORTU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EXPORTU I IMPORTU
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EXPORTU I IMPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hindi (hinduski), w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HINDI ORAZ ANGIELSKIEGO WYMAGANA JEST Z UWAGI NA KONTAKTY HANDLOWEPRACOWNIKA Z KONTRAHENTAMI Z AZJI ORAZ ZE WZGLĘDU NA WŁAŚCIWĄ KOMUNIKACJĘZE WSPÓLNIKAMI.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2016
Data dodania oferty pracy: 14.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników z zakresu stosowania środków ochrony roślin oraz obsługi maszyn rolniczych. Doradztwo w zakresie rolnictwa.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż powierzchni reklamowych w internecie, praca w terenie. Wymagane prawo jazdy kat. B, wykształcenie średnie, znajomość technik sprzedaży w sprzedaży bezpośredniej
"DOBA. PL PORTALE LOKALNE, T. KURIATA, P. WĄSIŃSKI, T. ZIEMBICKI - SPÓŁKA JAWNA" - 2016-06-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: rekrutacja (at) suder.eu + C.V. z kolor. zdjęciem.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-03-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie sprzedażą w podległej placówceodpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych,aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji skuteczności powierzonych zadańnadzór i wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań,nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka S J - 2016-10-17 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie prac budowlanych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
zakładanie i prowadzenie doświadczeń odmianowych roslin rolniczych, prowadzenie obserwacji, okreslanie stadiów rozojowych roślin
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Cicibór Duży (lubelskie)
Koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16
LIMED Kształcenie Ustawiczne Dorosłych - 2016-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
sprzedaż art. kosmetycznych w hurtowni
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
Obowiązki należące do służby bezpieczeństwa i higieny pracy, praca 2 godz. dziennie, 1/4 etatu, godziny pracy do ustalenia
ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI - 2017-01-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
prowadzenie gospodarki magzazynowej(przyjmowanie, wydawanie towrów)
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kłoczew (lubelskie)
Profesjonalna obsługa klienta,doradztwo w zakresie nawożenia , upraw, ochrony roślin, pozyskiwanie nowych klientów.Praca na terenie województwa Warmińsko- Mazurskiego i Podlaskiego
AGROCHEM Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych,- sporządzanie kosztorysów,- przygotowywanie specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru zadań konserwacyjno-remontowych,
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-23 - Nowa Dęba (podkarpackie)
przewozy krajowe - cała Polska
Usługi Transportowe Asenizacyjne-Handel Mirosław Szymański - 2016-11-18 - Radzanów (mazowieckie)
obsluga punktu skupu złomu
Firma Handlowa "Rudnicki" Wiesław Rudnicki - 2017-08-17 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii w branży spożywczej (produkt: jabłka) w krajach arabskich. Poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego. Tworzenie nowych, niestandardowych działań w celu pozyskania Klientów końcowych Projektowanie i wdrażanie innowacyjnych projektów, analiza i ocena ich efektywności.
PHU i P "MARKETING" Jerzy Stachurka - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
- profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, - wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, kontrolowanie terminów, informowanie klientów o reliazacji zamówień, ustalanie transportów do klienta, - kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgloszeń reklamacyjnych, - praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi, - kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) brwsa.pl, tel.: 734-409-799 - Joanna Mucha.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Kelner/ka w Restauracji GOSPA.godz. pracy 14.00-22.00wynagrodzenie 2000 PLN
CUKIERNICTWO MAŁA GASTRONOMIA GOSPA-EJO- M. URBAŃSKA - 2017-02-13 - Września (wielkopolskie)
prowadzenie kadr i płac w firmie szwalniczej.
NORTH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Suwałki (podlaskie)
Tworzenie harmonogramów zamówień i dostaw , przetwarzanie zamówień i rozliczanie dostaw, wykonywanie raportów, opracowywanie i kontrola pracy programów miezbędnych do realizacji powierzonych zadań, kontrola prawidłowego obiegu dokumentów. Wymagana znajomość programu Excel w stopniu średnio-zaawansowanym.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wywsyłanie CV na adres e-mail:andrzej.trojanowski (at) eurocash.pl.Spotkanie z pracodawcą odbędzie się 21.06.2017 w miejscu wykonywania pracy Poczernin 42. Na spotkanie należy zabrać CV. Konieczna znajomość programu Excel w stopniu średnio zaawansowanym.
EUROCASH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-16 - Poczernin (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy produkcji, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków i wynagrodzenia chorobowego , sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Leann Stańczyk Spółka Akcyjna - 2016-07-01 - Słupsk (pomorskie)
wystawianie kart przekazania odpadów, wypisywanie faktur, pisanie wniosków i decyzji
THORNMANN RECYCLING Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami (W języku niemieckim lub angielskim), pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych.
Fabryka Części Rowerowych ROMET WAŁCZ Sp. z o.o. - 2015-12-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE BUDYNKU MIESZKALNEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilków (podlaskie)