SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY Bielany Wrocławskie oferta pracy MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, - wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, kontrolowanie terminów, informowanie klientów o reliazacji zamówień, ustalanie transportów do klienta, - kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgloszeń reklamacyjnych, - praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi, - kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) brwsa.pl, tel.: 734-409-799 - Joanna Mucha.
Data publikacji: 2018-08-03
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czekoladowa 24, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, - wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, kontrolowanie terminów, informowanie klientów o reliazacji zamówień, ustalanie transportów do klienta, - kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgloszeń reklamacyjnych, - praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi, - kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) brwsa.pl, tel.: 734-409-799 - Joanna Mucha.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + system premiowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, staż pracy: doświadczenie w pracy z klientem roszczeniowym (reklamacyjnym), doświadczenie w procesach reklamacyjnych, umiejętność obsługi komputera oraz szybkiej nauki nowego oprogramowania, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, terminowość, umiejętność drobnego montażu mebli, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Krzeszowska 61, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Krzeszowska
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 15.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dabnie o relacje ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu, min.rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-06-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
realizacja procesu zakupów, zamawianie towaru, fakturowanie, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Kwidzyn (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Brak danych
Ukraina Promotion Center Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania wynikające z przepisów służby BHP
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Leżajsku - 2017-10-16 - Leżajsk (podkarpackie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna obsługa klienta, ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy - branża: elektronarzędzia, atrykuły przemysłowe i złączne
Unimet Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie nadzór i obsługa procesu produkcji preparatów higieniczno pielęgnacyjnych, prowadzenie prób oraz badań na produktach. Nadzór nad dokumentacją, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami prawnymi i wytycznymi UE
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Praca od 7-15, wymagane wykształcenie średnie, dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat.B, Kontakt z pracodawcą tel., osobiście 8-14 oraz poprze e-mail
Masa Zenon Kolankowski - 2016-05-16 - Reblino (pomorskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2016-07-14 - Brzeźnica (małopolskie)
zdobywanie i kontakt z dotychczasowym klientem; mile widziane doświadczenie w handlu; mile widziana znajomość j.angielskiego i rosyjskiego
CENTER-PLAST sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jemielnica (opolskie)
Uczenie i rozwiązywanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia. Wykształcenie wyższe , pedagog, logopeda, terapeuta zajęciowy, pracownik socjalny, pielęgniarka, opiekunka środowiskowa. Półroczny staż pracy z dziećmi z zaburzeniami. Kształtowanie nawyków celowej aktywności, prowadzenie treningu zachowań społecznych, kształtowanie motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań. Umiejętność skutecznego komunikowania się. 18 zł / h
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-11-20 - Harasiuki (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż kredytów, ubezpieczeń, prowadzenie biura, telemarketing, pozyskiwanie klientów
POŚREDNICTWO FINANSOWE AGNIESZKA OLSZEWSKA - 2017-02-03 - Suwałki (podlaskie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY.Prowadzenie rozmów z klientami - przedstawianie ofert, obsługa komputera.Wykształcenie min. średnie, dobra znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość materiałów i akcesoriów budowlanych.
SAFER J. SBECZKA G. SBECZKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-06 - Tworków (śląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami, obsługa kasjerska w ograniczonym zakresie.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-09-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych
Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie - 2016-02-02 - Łubnice (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Biskupice (małopolskie)
Sprzedaż elektroniki użytkowej (RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-02-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
BARNEO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-06-06 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-10-25 - Złotów (wielkopolskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kadrowa szkoły.2. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.3. Przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych Pracowników:- Kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.4. Prowadzenie akt personalnych pracowników szkoły.5. Ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami.6. Przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związane z rozwiązaniem stosunku pracy.7. Przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla nauczycieli i pracowników szkoły.8. Przygotowywanie umów zleceń.9. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.10. Prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi.11. Prowadzenie ewidencji legitymacji nauczycielskich.12. Sporządzanie listy obecności pracowników na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu dbanie o dyscyplinę i punktualność przychodzenia i wychodzenia z pracy.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów.15. Sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu do GUS, SIO.16. Współpraca przy opracowaniu preliminarza budżetowego szkoły / odprawy, jubileuszy, dodatki na zagospodarowanie, badania lekarskie itd.17. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów pod względem merytorycznym.18. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Zespołu i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika i główną księgową.
Zespół Edukacyjny Nr 9 - 2018-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż (telefoniczna, emaliowa) uczestnictw w konferencjach kierowanych do wyższej kadry zarządzającej, obsługa posprzedażowa klientów firmy i aktualizacja bazy, utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy
Trio Conferences Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-11-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji magazynowania i dystrybucji. Koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji, zapewnienie sprawnej komunikacji z udziałowcami i klientami firmy z Libanu i Francji wobec tego biegła znajomość j. francuskiego i arabskiego jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe zarządzanie w rolnictwie, doświadczenie zawodowe 1 rok. Biegła znajomość języka francuskiego i arabskiego. Zaawansowana obsługa europejskich programów logistycznych, zdolności analityczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radzymin (mazowieckie)