SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Brzeźnica oferta pracy Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK

Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Brzeźnica (małopolskie)
Pracodawca: Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 80, 34-114 Brzeźnica, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeźnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeźnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość branży budowlanej, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Krakowska 80, 34-114 Brzeźnica, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Brzeźnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeźnica
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 80
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.07.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
- Udział w realizacji projektów wdrożeniowych autorskich systemów firmy oraz eUsług w obszarze administracji publicznej, w tym prowadzenie szkoleń- Instalacja, konfiguracja, wdrożenie i utrzymanie produktów naszej firmy u klientów- Przygotowywanie i prowadzenie testów wydajnościowych oraz integracyjnych- Opracowywanie scenariuszy optymalizacyjnych wdrażanych rozwiązań- Obsługa Service Desk (pierwsza i druga linia wsparcia)- Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
R-SOFT STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie towarów na stan magazynowy. Obsługa programu Return Client.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)
do uzgodnienia
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej RUDEK Gabinety Rehabilitacji Medycznej Andrzej Rudek - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż usług lub rozwiązań inżynierskich (wymagana praktyka); umiejętność prowadzenia prezentacji rozmów handlowych;
"DES ART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Sanok (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji,zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zambrów (podlaskie)
gromadzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, -ewidencja, kontrola i rozliczanie czasu pracy, - naliczanie listy płac, -sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,GUS, Urzędu Skarbowego, - bieżąca obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie delegacji pracowniczych, - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, mile widziana umiejętność obsługi programu Comarch Optima
CASS CONSTRUCTION AND STEEL STRUCTURES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Staszów (świętokrzyskie)
szycie bielizny, odzieży lekkiej na maszynach szwalniczych
P.P.U.H."TERKRIS" Teresa Marcinkowska - 2018-01-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Uciechów (dolnośląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym oraz portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
poszukiwanie nowych klientów z Europy i Azji, prezentowanie ofert nieruchomości na rynku międzynarodowym, miejsce wykonywania pracy terytorium RP, mozliwe delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-01-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki: Planowanie tras Holandia Komunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowychOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu Znajomość języka holenderskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
współtworzenie strategii komunikacji Banku Żywności w Olsztynie, promocja marki i misji banku, tworzenie materiałów promocyjnych i raportów dla partnerów, darczynców, mediów; tworzenie i aktualizacja strony www , komunikacja w mediach społecznościowych , współpraca z partnerami medialnymi, udział w projektach i akcjach specjalnych np zbiórki żywności, światowy dzień żywności inne zgodne z misją
Bank Żywności w Olsztynie - 2017-08-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizowanie działań administracyjnych związanych z realizacją procesów rekrutacyjnych osób z Ukrainy; kontakt z Publicznymi Służbami Zatrudnienia odpowiedzialnymi za legalizację pobytu pracowników z Ukrainy;
MAJK-TEXTILE WÓJCIK MACIEJ - 2017-02-23 - Wełnica (zachodniopomorskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; prowadzienie prac związanych ze sprzedażą:oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych,tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełozonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa w zakresie ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
kierowanie grupą konserwatorów, zlecenie prowadzanie i ewidencja rocznych oraz 5-cio letnich przeglądów technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa BLOK - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Zielonki (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zapoznanie ze specyfiką pracy, analiza oczekiwań klientów oraz analiza rynku, obsługa klientów, przetwarzanie zamówień, wysyłka, przygotowanie ofert sprzedawanego asortymentu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kłobuck (śląskie)
prace biurowe oraz kadrowe wypisywanie faktur
Rafpol Pałka Spółka Jawna - 2018-09-07 - Krzeszowice (małopolskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)