SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI NA RYNKU EUROPEJSKIM I AZJATYCKIM Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI NA RYNKU EUROPEJSKIM I AZJATYCKIM
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie nowych klientów z Europy i Azji, prezentowanie ofert nieruchomości na rynku międzynarodowym, miejsce wykonywania pracy terytorium RP, mozliwe delegacje zagraniczne
Data publikacji: 2018-09-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie nowych klientów z Europy i Azji, prezentowanie ofert nieruchomości na rynku międzynarodowym, miejsce wykonywania pracy terytorium RP, mozliwe delegacje zagraniczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI NA RYNKU EUROPEJSKIM I AZJATYCKIM
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Data zakończenia pracy: 03.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, rok doświadczenia w branży nieruchomości, umiejętność negocjacji, łatwość nawiązywania kontaktów, biegła znajomość j. angielskiego oraz conajmniej jednego innego języka obcego (najlepiej krajów azjatyckich)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 25.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2018
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Henryków (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji rachunkowej. Księgowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- kompleksowa obsługa reklamacji- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacji i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami firmy- organizowanie wysyłek przedmiotów i części reklamacyjnych
Mirosław Gockowiak - 2018-07-26 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad pacjentem chorym przewlekle
Ośrodek Rehabilitacyjno - Leczniczy "Sosnowa Aleja" Sp. z o.o - 2017-01-02 - Wardzyn (łódzkie)
kontakt z klientem, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, przygotowywanie i wysyłanie ofert przetargowych, przygotowywanie umów, kontrola obiegu dokumentów i informacji w działach firmy, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji,
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
Konfekcjonowanie kosmetyków i wyrobów chemii gospodarczej w opakowania jednolite i zbiorcze
VENITA Fabryka Kosmetyków Spółka z o.o. - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mysłowice (śląskie)
kandydatem może być osoba:posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, dająca rękojmię prawidłowego wykonywania zadań, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo wobec której nie został wydany prawomocy wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, posiadajaca odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie, dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych, posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku, którą ustala służba medycyny pracy
Areszt Śledczy - 2016-10-05 - Bytom (śląskie)
Organizowanie promocji i gazetek reklamowych, współpraca z handlowcami.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Radlin (świętokrzyskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa programu sprzedażowego Subiekt, przyjmowanie zamówień, obsługa biura handlowego. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-11-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;Kontakt tylko przez formularz dostępny na stronie interentowej www.blueducation.pl
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, załadunek i rozładunek samochodów, rozmieszczanie i układanie towarów
AGRONOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-21 - Jasionka (lubelskie)
obsługa programów, obsługa klienta, ofertowanie, utrzymywanie kontaktu z klientem, utrzymywanie porządku w biurze
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Praca na automacie szklarskim - regulacje automaty + obsługa bieżąca.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Orzesze (śląskie)
Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych na potrzeby klientów firmy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych dla klientów firmy ubiegających się o wsparcie, przygotoywanie analiza, tworzenie modeli biznesowych, budżetów oraz biznesplanów w celu pozyskiwania funduszy, bieżący kontakt z instytucjami wdrażającymi środkiw pomocowe lub inwestorami.
MAGNE SUPERAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
-Nadzór dokumentacji technicznej.-Nadzór nad kontrolą wytwarzanych wyrobów.-Prowadzenie wszystkich spraw z produkcją.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: pn-pt 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-PROJEKTOWE "INMET" SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
rozliczanie pracowników, rozliczanie magazynu, przyjmowanie zamówień, obsługa biura i dokumentacji firmy, telefoniczna obsługa klienta
"Victoria Cymes" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej i organizacyjnej, sporządzanie planów i rozliczeń finansowych poszczegolnych zadań, opracowywanie i sporządzanie sprawozdań merytorycznych projektów zwiazanych z organizacją zadań dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, kontakt z klientem, obsługa poczty i korespondencji,Kontakt z pracodawcą: aplikacje (at) ftrans.pl lub 71 721 92 92.
Ftrans Logistyka Sp. z o.o. sp. k. - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)wynagrodzenie do negocjacji
AUTOBOX ADVERTISING Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpracę z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizację kosztów związanych z logistyką. Danie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie - 2017-06-27 - Tarnów (małopolskie)
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy. Przygotowywanie ofert. Obsługa klientów indywidualnych i grupowych, doradztwo przy zakupie wyjazdów turystycznych, budowanie długoterminowych relacji z klientem. Przygotowanie, obsługa i koordynacja organizowanych imprez turystycznych. Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa poczty elektronicznej. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oferta dostępna również dla studentów studiów zaocznych.
STUDENT TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)