SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (O) Tarnów oferta pracy Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (O)
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionów 15, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (Administracja, Ekonomia, Logistyka lub Zarządzanie), 2 lata doświadczenia na stanowisku, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi programów: Word, Excel, Corel, umiejętność aktualizacji stron www. Praca w Tarnowie w godz. 7.30-15.30. Zakres obowiązków: logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu; wynagrodzienie: 2500 zl brutto. Kontakt: Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie, ul. Legionów 15, 33-100 Tarnów, tel.: 14 621 81 00.
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Legionów 15, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub kontakt osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2017
Data dodania oferty pracy: 26.06.2017
Oferta pracy ważna do: 03.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymiana i regeneracja zużytych urządzeń i podzespołów, montaż nowych maszyn i podzespołów, nadzór nad eksploatowanymi urządzeniami na terenie ciepłowni.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Legionowo (mazowieckie)
Obowiązki: - realizacja projektów rekrutacyjnych: koordynacja działań w zakresie pozyskiwania oraz selekcji pracowników oddelegowanych do pracy w Holandii;- prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z oddelegowaniem pracowników (nadzór nad dokumentacją, organizacja transportu, współpraca z koordynatorami etc.);- współpraca z biurami firmy w Holandii w zakresie bieżących spraw personalnych;- doskonalenie metod rekrutacyjnych, tworzenie i rozwój narzędzi pozyskiwania kandydatów.Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;- praktyczne znajomości zasad i metod rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, wykorzystywania mediów społecznościowych, prowadzenie rozmów z kandydatami, selekcja oraz komunikacja z kandydatem;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- umiejętność samodzielnej pracy;- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;- wysoka kultura osobista.Pracodawca oferuje:- odpowiedzialną i ciekawą pracę;- stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;- szerokie możliwości rozwoju.Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do 3/4 lub pełnego etatu.
IN PERSON - POLSKA Sp. z o. o. - 2017-02-08 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta w języku ukraińskim, rosyjskim i angielskim, pozyskiwanie pracowników na Wschodzie do pracy w agencji pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
obchody nieruchomości pod katem wystepowania usterek,usuwanie usterek,dokonywanie napraw,wspólpraca z konserwatorami, koordynacja realizowanych zadan technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kliczków-Kolonia (łódzkie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,- Przygotowanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT) i sprawozdań do GUS,- Pełnienie nadzoru nad procedurami księgowo - podatkowymi oraz planem kont,- Sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR,- Zarządzanie zespołem księgowym,- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,- Opracowywanie raportów zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,- Współpraca z innymi działami;
GRUPA MOST WANTED! Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów; znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie listy płac,sporządzanie dokumentacji ZUS
Biuro Podatkowe KONSULTANT Aneta Koczurek-Wróbel/ Litwiński Artur - 2018-02-09 - Chrzanów (małopolskie)
Praca w salonie firmowym PLUS-a. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie. Szukamy osób do salon w Gliwicach i Zabrzu. Praca w godzinach 9.00 - 21.00 w systemie 12/24.
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
Analizowanie rynku pod względem oczekiwań i potrzeb klientów oraz ich zachowań rynkowych, wyszukiwanie dostawców towarów,usług,materiałów i surowców oraz odbiorców towarów ,usług,wyrobów gotowych,prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami wyrobów gotowych,towarów,usług ,surowców i materiałów,przygotowanie umów handlowych,opracowywanie oferty handlowej prowadzenie działań marketingowych,kontrola rozliczeń handlowych,należności,załatwianie reklamacji odbiorców.
ORGANIC Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Sieniawa (podkarpackie)
koordynacja pracy pracowników, nawiązywanie i utrzymywanie relacji partnerskich z klientami korporacyjnymi firm
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
mycie oraz kosmetyka aut
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie dokumentacji jakościowej dla klienta, audyt dostawcy, specyfikacje jakościowe, utrzymanie systemu jakości. Mile widziane jest posiadanie certyfikatu audytora wewnętrznego
Polarica Sp.z o.o. - 2016-05-31 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)
rozmowy z przedstawicielami handlowymi
Mirosław Zagórski F.H.U. "ZAGÓRSCY" - 2017-06-28 - Władysławowo (pomorskie)
Bieżąca obsługa pracowników z zakresu kadr- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy)- prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji- wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz ewidencjonowanie zmian- prowadzenie rozliczeń ZUS - prowadzenie dziennika korespondencji- wprowadzanie faktur i Wb do systemu księgowego- sporządzanie raportów kasowych- rozliczenia i kompensaty z kontrahentami- kontrola terminowości i zgodności dokonywanych płatnościpraca w godz. 8-16
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2016-11-03 - Kępa (opolskie)
Betoniarz
PHU WIDOK Ostański Bernard - 2016-04-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowywanie i podawanie potraw kuchni wietnamskiej z mięsa, drobiu, ryb, owoców, warzyw i innych. Miejsce pracy: Wrocław ul. DrobneraKontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białogard (zachodniopomorskie)
przygotowanie mieszanek przypraw, praca fizyczna, praca na wózkach widłowych
HERBSLAND SP. ZO.O. - 2016-04-04 - Bełchatów (łódzkie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
Pod Dębem Megapolis Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-07-17 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie analiz finansowych, opracowanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, monitorowanie rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie wpłat mieszkańców za czynsz, obsługa administracyjna budynku
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMENA" S.C. - 2017-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rozliczanie pracopwników z powierzonych zadań , wyliczanie norm akordowych i kontrola za pomocą systemu zarządzania produkcją ERP
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żołędzin (wielkopolskie)
Sprzedaż,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,przygotowanie ofert promocyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Siemianów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z krajów Unii Europejskiej w branży drzewnej. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Kontakt osobisty: ul. Słowackiego 4b, Andrychów, telefoniczny: 730 153 153 lub e-mailowy: andremax2 (at) interia.pl. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja.
Andremax sp. z o.o. - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
Oferta stażu dla osób do 30 roku życia.Obsługa sklepu internetowego, współpraca z działem produkcyjnym w ramach realizacji zamówień, aktualizacja oferty sklepu, zaopatrzenie, obsługa klienta oraz wysyłka produktów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Otwock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektu i aranżacji łazienek/program CAD-DECOR/
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-07-26 - Skawina (małopolskie)
kontrolowanie przestrzegania przepisów prawnych, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa, organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska
FRUKTUS AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-12 - Wąsosz Dolny (śląskie)