SPECJALISTA DO SPRAW KADR Chrzanów oferta pracy Biuro Podatkowe KONSULTANT Aneta Koczurek-Wróbel/ Litwiński Artur
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie listy płac,sporządzanie dokumentacji ZUS
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Podatkowe KONSULTANT Aneta Koczurek-Wróbel/ Litwiński Artur
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Matejki 2, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie listy płac,sporządzanie dokumentacji ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
kurs Kadry-Płace z elementami księgowości, programem Płatnik i Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie o kierunku ekonomicznym,mile widziane doświadczenie,znajomość zagadnień z dziedziny kadr i płac,dobra znajomość programu Płatnik
Nazwa pracodawcy:
Biuro Podatkowe KONSULTANT Aneta Koczurek-Wróbel/ Litwiński Artur
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Matejki 2, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV-po kontakcie tel. z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Matejki
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowo ksiegowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2018
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 07.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywna, bezpośrednia obsługa klientówobsługa komputera i kasy fiskalnej,
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-02-02 - Drużków Pusty (małopolskie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)
-Obsługa zamówień, -kontakt z klientem,-wsparcie działu handlu,-raportowanie
Logispak Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne, znajomośc programu CDN Optima
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-05-10 - Panki (śląskie)
PRACA NA STANOWISKU LOGOPEDY, 9/35 ETATU
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Chobieni - 2018-02-23 - Chobienia (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń biurowych; korzystanie z internetu; wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wew i zew i ich wpływ na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur doboru pracowników; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; współpraca z dyrekcją oraz zespołem w określeniu polityki pomieszczeń; nadzór nad pocztą, odbieranie e-maili, telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Żory (śląskie)
przygotowanie wydruku tampo i sitodruku, wydruk farbami uv, kontrola techniczna obs. maszyn.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego- Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych- Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów- Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produków poprzez aktywnie zaangażowanie z klientami- Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych- budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-12-08 - Gdynia (pomorskie)
- Opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,- Monitorowanie działań konkurencji,- Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy- Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Lublin (lubelskie)
- Sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: 107 zł/brutto (80 zł/netto) za posprzątanie raz w tygodniu w sobotę biura (około 200 metrów kwadratowych) oraz 80 zł/brutto (60 zł/netto) za posprzątanie raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) budynku socjalnego (około 150 metrów kwadratowych). Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana niekaralność. Mile widziane referencje. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-55-52, 32-730-36-30) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Magazynowa 21, 40-421 Katowice).
DELTA ZBIGNIEW RÓŻYCKI - 2016-09-28 - Katowice (śląskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
- obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, spotkania z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
VITAL RESOURCE Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba na stanowisku specjalisty ds. rekrutacji będzie miała za zadanie poszukiwać osób chętnych na kursy językowe. Od pracodawcy otrzymuje wszystkie wytyczne oraz materiały, dzięki którym będzie mogła przestawić ofertę kursów finansowanych przez Unię Europejską bezpłatnych dla uczestników.Po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego, osoba otrzymuje od pracodawcy szczegółowe informacje, dotyczące zasad rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Zabrze (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, współpraca z wykonawcami, pomiary, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz wykonawców
NOVATOR Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-04-24 - Proszowice (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku francuskim, utrzymywanie kontaktów z dotycczasowymi partneram handlowymi, prowadzenie korespondencji w języku francuskim
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
planowanie zabezpieczenia logistycznego funkcjonowania systemów teleinformatycznych; opracowywanie dokumentacji planistycznej, ewidencyjnej, sprawozdawczej; realizacja procesów planowania potrzeb rzeczowo-finansowych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-09-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
Reintegracja zawodowa prowadzeniazajęć, podwyższanie kwalfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i organizacja zakupów surowców do produkcji, wybór najbardziej optymalnych dostawców krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, składanie zamówień, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów najlepiej w firmie produkcyjnej, doświadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w zakresie Ms Office (szczególnie Excel), wysoka orientacja na osiąganie wyników, zdolności negocjacyjne i analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamizm, inicjatywa w działaniu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędna do realizacji zadań zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (śląskie)
znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz zagadnień płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenia z ZUS, kontrola szkoleń BHP
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kląskała sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń.okres zatrudnienia 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Białogard (zachodniopomorskie)