SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Data publikacji: 2017-10-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bajana 31/A, 54-129 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik ekonomista*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie ekonomiczne wyższe lub średniem, wiedza w zakresie gospodarki zasobami mieszkaniowymi, rozliczanie kosztów, znajomość prawa spółdzielczego, mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkanowej, mile widziana programu DOM 5 firmy Sacer, dobra znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Bajana 31/A, 54-129 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat składa następujące dokumenty:1. Podanie zgłaszające udział w konkursie2. CV (życiorys ze zdjęciem)3. Kwestionariusz osobowy4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje5. Aktualne (do 3 m-cy) zaświadczenie o niekaralności6. Aktualne (do 3 m-cy) zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy, wydane przez lekarza medycyny pracy7. Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. ekonomicznych w SML-W Szóstka, w terminie do dnia 31.10.2017r. do godz. 1500.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Bajana
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.10.2017
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2016-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
RĘCZNE KLEJENIE ,PAKOWANIE I FORMOWANIE PRODUKTÓW FIRMY
UDS SP.Z O.O. - 2016-09-09 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
1.wyszukiwanie najkorzystniejszych warunków dostaw, 2.analiza potrzebmateriałowych, 3.dbanie o terminowe zabezpieczenie materiałowe,4.sporządzanie zamówień, 5.kompletowanie dokumentów magazynowych zfakturami zakupu. Praca w godzinach od 7-15
Trinites Polska sp. z o.o. - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych. Kontrola jakości asortymentu.
"AE GROUP POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, mycie okien, sprzątanie terenu przyległego do uczelni
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna BRZEG - 2017-09-18 - Brzeg (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa przedsprzedażowa( obsługa klientów detalicznych, doradztwo, przyjmowanie zamówień), rejestracja zamówień, czynności związane z administrowaniem oferty firmy w firmowym sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wieruszów (łódzkie)
przyjmowanie i opiniowanie składanej przez pracodawców dokumentacji, monitorowanie składania wniosków o zwrot kosztów, pomoc przy wypełnianiu dokumentów, wprowadzanie wniosków do systemu Delfin i nadawanie im odpowiednich statusów
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Straszęcin (podkarpackie)
demontaż pojazdów, składowanie i sprzedaż zdemontowanych części
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Radom (mazowieckie)
realizowanie strategii marketingowej, dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta biznesowego, tłumaczenie umów i innych dokumentów, rozmowy z kontrahentami, prezentacja oferty handlowej firmy, opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych, wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez Dyrektora Sprzedaży, raportowanie zrealizowancyh działań
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2017-09-07 - Tarnów (małopolskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Praca w różnych projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.Praca w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elemrntami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Trzebinia (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne)Programy narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
Przygotowanie zamówień od klienta do produkcji, rozmowa z klientem, przygotowanie optymalizacji szkła, obsługa magazynu, fakturowanie. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, kierunek sprzedaż, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, obsługa programów WORD, EXCEL, mile widziane fakturowanie, praca na magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gościcino (pomorskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod wzg. sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 505 171 895 Krzysztof Kononowicz
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa rozliczeń finansowych, prowadzenie dokumentacji księgowej
BIESZCZADZKI BANK SPÓŁDZIELCZY USTRZYKI DOLNE - 2016-04-13 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
konserwacja komputerów klasy PCprowadzenie helpdesk dla użytkownikównadzór nad projektami dotyczącymi infrastruktury informatycznejadministracja stroną internetowąadministracja systemem ERPkonfiguracja urządzeń sieciowych
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)
opracowywanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Piła (wielkopolskie)
przygotowanie detali do dalszej produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Gdów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu magazynowo - fakturującego, sprzedaży internetowej oraz logistyki sprzedawanych produktów, korespondencja oraz bezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Brzozówka (małopolskie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Dyrektora; planowanie kalendarza spotkań dyraektora; zbieranie potrzebnych informacji z poszczególnych komórek organizacyjnych; dekretacja korespondencji i przygotowywanie dokumentacji wychodzacej.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad systemem kontroli dostepu do obiektów szkoły, prawidłowe funkcjonowanie systemów łączności, realizacja zleceń naprawy systemu łączności, prowadzenie zajęć dydaktycznych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, wystawianie aukcji allegro, wdrażanie nowych projektów, podejmowanie działań marketingowych
STREETFUN Wojciech Dobrzański - 2016-11-25 - Karaś (warmińsko-mazurskie)