SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Dęblin oferta pracy WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: konserwacja komputerów klasy PCprowadzenie helpdesk dla użytkownikównadzór nad projektami dotyczącymi infrastruktury informatycznejadministracja stroną internetowąadministracja systemem ERPkonfiguracja urządzeń sieciowych
Data publikacji: 2018-04-10
Lokalizacja: Dęblin (lubelskie)
Pracodawca: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
konserwacja komputerów klasy PCprowadzenie helpdesk dla użytkownikównadzór nad projektami dotyczącymi infrastruktury informatycznejadministracja stroną internetowąadministracja systemem ERPkonfiguracja urządzeń sieciowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dęblin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dęblin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Przy wykształceniu średnim 5 lat doświadczenia w zawodzie, a przy wykształceniu wyższym 3 lata doświadczenia na takim stanowisku.
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: rycki
Gmina pracodawcy: Dęblin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dęblin
Ulica pracodawcy: 15 Pułku Piechoty " Wilków"
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 09.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 15.03.2017 - 9.05.2019
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie ulotek reklamowych, współpraca z mediami, tworzenie, obsługa strony internetowej. biegła znajomość j. angielskiego.
TEAM-PLAST SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZANIE PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRZEPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOKUMNETACJA PRZETARGOWA, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODWACĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY NA MAIL a.kolat (at) muzeum.szczecin.pl
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulamienem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kontrola jakości konfekcjonowanego towaru,- konfekcjonowanie w opakowania jednostkowe,- konfekcjonowanie w opakowania zbiorcze,- znakowanie konfekcjonowanego towaru,- raportowanie dziennej konfekcji,- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zgierz (łódzkie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
Ocieplenia elewacji w systemie BSM.Praca na umowę zlecenie w godz. 7-17 na terenie woj. zachodniopomorskiego. Wynagrodzenie naliczane w systemie akordowym.
Biuro Obsługi Inwestycji inż. Lech Makówka - 2016-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsuga sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbaość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-08 - Rokocin (pomorskie)
pozyskiwanie zamówień na towary i usługi, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, utrzymanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Biedrusko (wielkopolskie)
wyszukiwanie nowych zamówień, zleceń produkcyjnych, kontrahentów w celu obciążenia pracami działu narzędziowni
PROMET Sp.z o.o. - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "JONEX" Adam Jonczyk Sp. z .o.o. - 2016-05-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Obsługa organizacji i administracji współpracy z zagranicą: umowy o współpracynaukowo-badawczaj, umowy o wymianie studencko-doktorskich z zagranicą. Organizacja pobytu gości z zagranicy. Oferta stypendialna DAAD. Sprawowanie funkcji koordynatorskich programu "ERASMUS +".
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-03-15 - Częstochowa (śląskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Płochocin (mazowieckie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)
kontrola nad produkcją, obsługa komputera- programów, współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa Gości Instytutu Kosmetycznego, planowanie zabiegów, obsługa komputera, rozliczenie gosci, sprzedaż kosmetyków
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Pomaganie Klientom w zakresie technicznej obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych, aplikacji i systemów internetowych; Rozwiązanie przydzielonych zleceń w zgodzie z ustalonymi umowami SLA i standardami jakości firmy; Utrzymywanie wysokiej skuteczności logowania (dostępność) dla klientów; Realizowanie zleceń w uzgodnionym w liczbie i terminie wskazanym przez SLA; Postępowanie zgodnie z normami jakości (głos i akcent, monitorowanie technologii), wymaganiami prawnymi i polityką firmy; Dbanie o pozytywne wrażenia klientów i dokładanie starań w celu zmniejszenia średniego czasu obsługi; Aktualizowanie dzienników pracy, postępowanie zgodnie z procedurami w zakresie zmian / eskalacji i zgodności procesów; Skupianie się na działaniach o wartości dodanej, takich jak aktualizacja bazy wiedzy i samodoskonalenie; Diagnostyka/rozwiązywanie problemów/ diagnostyka sprzętu /oprogramowania/sieci na rzecz klientów drogą telefoniczną (w Ameryce Łacińskiej i Meksyku w języku hiszpańskim); Wspieranie wewnętrznego personelu pomocniczego IM w zakresie rozwiązywania problemów z trasą; Administrowanie i kontrola procesów Wejścia i Wyjścia użytkowników; Wykorzystywanie systemu śledzenia połączeń w celu dokumentowania problemów i zleceń pracy oraz zarządzania takowymi; Praca zespołowa, pomoc w szkoleniu nowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
j.w
TAURON EDYTA WALCZUK - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
odbiór projektów budowlanych i ocena narażenia na środowisko
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rykach - 2018-07-13 - Ryki (lubelskie)
Pracownik umysłowy w dziale technicznym; obsługa programów MS Office i AUTO CAD. Wymagane prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego.
DROP S. A. - 2017-02-13 - Kępno (wielkopolskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość : GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),• programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,• aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,• wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,• wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
Eksploatacja: planowanie oraz nadzór nad pracami pomiarowymi, remontowymi oraz modernizacyjnymi instalacji i urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych, utrzymanie oraz rozwój układów pomiarowych mediów energetycznych: energia elektryczna, gaz, woda, sprężone powietrze, ciepło w celu zwiększenia funkcjonowanie systemówKoordynacja prac firm zewnętrznych (dostawcy materiałów surowców, serwisy i remonty) na obiektach elektroenergetycznychProwadzenie projektów inwestycyjnych: planowanie budżetu, zarządzanie zespołem projektowym, nadzór nad realizacją prac.WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: elektrotechnika, automatyka lub pokrewneCo najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Uprawnienia SEP grupy I, II i III - Dozór Umiejętność podejmowania decyzjiOdporność na stresZnajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) eu.o-i.com
O-I PRODUKCJA POLSKA Spółka Akcyjna - 2016-02-10 - Jarosław (podkarpackie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie do systemu, 2/ przyjmowanie dostaw - wprowadzanie do systemu, 3/ składanie zamówień u dostawców na podsatwie rotacji towarów, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 7:00-15:00, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbieranie, przetwarzanie i weryfikacja zleceń zgodnie z potrzebami i z wykorzystaniem systemów wewnętrznych organiazacji, współpraca z jednostkami wewnętrz organizacji takimi jak dział planowania i logistyki w celu zapewnienia realizacji zlecenia zgodnie z ustaleniami zawartymi z Klientem, rozpatrywanie skarg i inne kwestie dotyczące zamówień, utrzymywanie kontaktów z działem sprzedaży, finansów i produkcji w celu rozwiązania problemów z realizacją zlecenia; wspieranie i komunikacja z dziełem kredytowym oraz działem należności, współpraca z Customer Service Logistisc.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
Mailowa, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi. Bieżące wsparcie w realizacji zamówień. Budowanie długotrwałych realizacji z klientami. zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie analiz sprzedażowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)
1. Gwarancje finansowe (wadialne, należytego wykonania, UWiU), sporządzanie wniosków o gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, weryfikacja projektów gwarancji, uzyskanie zatwierdzenia w zakresie projektu gwarancji wychodzące, prowadzenie rejestru gwarancji (aktywne i wygasłe), Moduł iCRM, rekomendacja najlepszej oferty, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie gwarancji.2. Weksle własne i obce: prowadzenie rejestru weksli własnych i obcych - Moduł iCRM, monitoring weksli własnych w zakresie wygaśnięcia zobowiązania i uzyskanie zwrotu weksli, nadzór nad procedurą komisyjnego zniszczenia papierów wartościowych, których termin ważności upłynął.3. Ubezpieczenia: monitoring umów ubezpieczeniowych i zapewnienie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej, zgromadzenie, analiza i rekomendacja ofert ubezpieczeniowych, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie ubezpieczeń, rejestr aktywnych umów ubezpieczeniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: dobra organizacja pracy, dynamika i zdecydowanie w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)