SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW Wrocław oferta pracy "DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie do systemu, 2/ przyjmowanie dostaw - wprowadzanie do systemu, 3/ składanie zamówień u dostawców na podsatwie rotacji towarów, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 7:00-15:00, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: "DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Giełdowa 12F, 52-438 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie do systemu, 2/ przyjmowanie dostaw - wprowadzanie do systemu, 3/ składanie zamówień u dostawców na podsatwie rotacji towarów, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 7:00-15:00, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, staż pracy - nie wymagany, zdolności analityczne, negocjacyjne, kreatywność, komunikatywność, umiejętność organziacji pracy własnej, obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: "DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Św. Anny 22, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Św. Anny
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.12.2016
Data dodania oferty pracy: 19.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa
Liga Obrony Kraju - 2017-11-23 - Lębork (pomorskie)
Do zadań osób na powyższym stanowisku należeć będzie wsparcie zespołu elektryków i naprawa elektrycznych układów sterowania, współpraca z działem utrzymania ruchu, kontrolowanie funkcjonowania układów elektrycznych, mechanicznych i urządzeń przemysłowych
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Września (wielkopolskie)
monitorowanie należności klientów, wyjaśnianie różnic i nieścisłości w rozrachunkach z klientami, ścisła współpraca z działem handlowym oraz radcą prawnym, współpraca z pozostałymi pionami funkcjonującymi w Spółce w sprawie kompleksowej i właściwej realizacji zadań, przygotowanie wszelkich pozostałych żądanych przez Zarząd raportów obejmujących zakres jego działalności, wykonywanie innych poleceń wydanych przez Zarząd Spólki lub osoby upoważnione
BARTER COAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Białystok (podlaskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:- MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
- ZAPEWNIANIE DOSKONAŁEJ OBSŁUGI KLIENTA, - ZAPEWNIENIE WSPARCIA W TEMATYCE USTAWOWEJ, - ZAPEWNIENIE WSPARCIA W ODNIESIENIU DO ROZWIĄZYWANIA ZAGADNIEŃ, - POMOC W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW LUB ZAPYTANIACH OD LOKALNYCH FINANSÓW, - PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH I ANALIZ, - PRZYGOTOWANIE I ANALIZA UZGODNIEŃ KONT KSIĘGOWYCH, - KOORDYNOWANIE I PLANOWANIE WYCENY FAKTYCZNYCH WARTOSCI ZAPASÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI, - PRZYGOTOWANIE I ANALIZA MIESIĘCZNEGO KOSZTU WASNEGO SPRZEDAŻY PRODUKTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Białorusi i krajów bałtyckich, współpraca z siedzibą firmy, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku i branży części zamiennych i układów napędowych.
IOW SERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
kontakt i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja wyznaczonych celów, koordynacja procesu realizacji zleceń, budowa i zarządzanie własną bazą klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta stacjonarnego - doradca klienta, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Radom (mazowieckie)
składanie zamówień, koordynacja ich realizacji, analiza rynku, ocena kontrahentów, negocjowanie i regocjonowanie z dostawcami, prowadzenie reklamacji
"BADURA" spółka akcyjna - 2016-02-16 - Wadowice (małopolskie)
Organizacja kursów pierwszej pomocy, pozyskiwanie zainteresowanych kursami. Promocja PCK. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233, e-mail: wroclaw.kadry (at) pck.org.pl
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozmowa z klientem, doradzenie rozwiązania i dobranie dokumentów do indywidualnej sprawy klienta. Po wcześniejszym szkoleniu, które zapewniamy. Kontakt telefoniczny z klientem i firmą
VOTUM S.A. - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
- współudział w opracowywaniu instrukcji i kart technologicznych oraz norm zakładowych z zakresu przetwórstwa tworzyw sztucznych; - współudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur kontroli jakości dotyczących przetwarzanych tworzyw sztucznych, - wykonywanie wyrywkowych badań kontrolnych surowców, półfabrykatów i wyrobów; - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji systemu ISO związanej z przeprowadzanymi badaniami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE D.K.LAMIN SPÓŁKA JAWNA PIOTR DANILUK, WIKTOR KIERSNOWSKI - 2017-02-17 - Zaścianki (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw kontroli jakościstaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-03-06 - Toszek (śląskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Kliczków (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckich
HD Hotel Delfin Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Dąbki (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów banku BPH.
MULTI SFERA Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Grajewo (podlaskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
organizacja kontaktów z kontrahentami na rynkach wschodnich ( Gruzja, Ukraina, Mołdawia, Armenia)prowadzenie biura,praca na terenie Wrocławia, ul. Plac Powstańców Śląskich, praca jednozmianowa od 8:30-16:30cu, Sala C
LEASE AND WORK SP Z O.O. - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw handlowych. Opieka i pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Piastów (mazowieckie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów, redagowanie ofert, kontakty z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dążenie do stania się Zaufanym Doradcą oraz ekspertem w danym zakresie produktowym zarówno dla zewnętrznych jak i wewnętrznych klientów oraz partnerów Cisco; Pomoc klientom oraz partnerom Cisco w szybszym orazsprawniejszym wdrożeniu produktów oraz usług Cisco, a także w monitorowaniu tempa tegoż wdrożenia, poziomu satysfakcji z użytkowania czy pokonywania barier, które przeszkadzają, czyuniemożliwiają lepsze wykorzystanie produktu przez klienta; Koncentrowanie się na maksymalizacji satysfakcji klienta z zakupionego produktu oraz na tej podstawie tworzenie tzw.Historii Sukcesu (Przykłady wdrożeń które odniosły sukces u klienta); Przyczynianie się do tworzenia okazji do sprzedaży dodatkowych produktów czy usług Cisco (tzw. Upsell oraz Cross- Sell); Księgowanie takich potencjalnych okazji w wykorzystywanych w Cisco systemach komputerowych, a następnie przekazywanie ich do zespołu sprzedażowego w celu zamknięcia sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)