SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY AKTYWNEJ Kliczków oferta pracy Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY AKTYWNEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Data publikacji: 2017-06-07
Lokalizacja: Kliczków (dolnośląskie)
Pracodawca: Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-724 Kliczków 8, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY AKTYWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kliczków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka niemieckiego / angielskiego (dodatkowy atut), wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, systematyczność oraz bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, konsekwentne działanie w zakresie powierzonych obowiązków, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-724 Kliczków 8, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 08.00-16.00, tel. 696418199, e-mail zanetakojder (at) kliczkow.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kliczków
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie całokształtu spraw organizacyjnych KKZ i Szkoły Zaocznej, prowadzenie dokumentacji personalnej słuchaczy, przyjmowanie interesantów i bezpośrednie załatwianie spraw bieżących.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
wyksz. min. średnie, doswiadczenie w handlu w branży art. dziecięce, meble- mile widziane, mile widziana znajomość języka angielskiego,;obsługa klienta detalicznego, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie stanów magazynowych,osoba zarejestrowana w PUP na dzień 06.09.2016, spełniająca warunki art. 49 (pkt 2-6), profil II
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Przygodzice (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Piła (wielkopolskie)
WG ZAWODU.
USŁUGI GEODEZYJNO- KARTOGRAFICZNE TOMASZ KWIATKOWSKI - 2017-05-25 - Nowogard (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
Obsługa stron internetowych.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Zamość (lubelskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż materiałów aluminiowych, sprzedaż usług budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przygotowywanie raportów i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych w budynkach ,halach.
ELEKTRO-TEAM Cal Stanisław - 2018-05-11 - Księginice (dolnośląskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-09-18 - Raszyn (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE I ROZLICZENIE BUDOWY I PODWYKONAWCÓW, KONTROLA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE, PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 LATA, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: darbud (at) darbud.szczecin.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE DORBUD SP. Z O.O. - 2017-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nauczanie j. angielskiego - realizacja podstawy programowej.Praca na umowę o pracę w godz. 8.00-15.00 w Kołobrzegu.
Szkoła Podstawowa nr 5 z Odziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II - 2017-10-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, zbieranie zamówień. Przedstawianie ofert handlowych, zbieranie przeterminowanych płatności, doradztwo dla klienta.
PHU ''LOD-KOT'' S.C. HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK JACEK KOTOWICZ MARTA KOTOWICZ - 2017-03-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
wykonywanie prac w projekcie realizowanym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Policach ze środków EFS : kwalifikowanie uczesników do udziału w projekcji, sporądzanie kontraktu socjalnego, wspieranie i motywowanie uczestników projektu, wprowadzanie wniosów płatniczych oraz inne zadania zlecone przez dyrektora PCPR
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-07-04 - Police (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)
Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji handlowej, sporządzanie ofert handlowych, kampani marketingowych nastawionych na efekty sprzedażowe. korespondencja ( email, tel) z kooperantami i klientami, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i rozwojowych zgodnie z opracowanymi planami sprzedaży, uczestnictwo wraz z opiekunem spotkaniach z kontrahentami, szkoelniach i targach.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
Nabór na wolne stanowikso urzędnicze. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły. Pełen zakres obowiązków, wymagań oraz wymaganych dokumentów na BIP Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie www.sp5reda.pl.
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Redzie - 2018-02-05 - Reda (pomorskie)
- Poszukiwanie klientów i ich obsługa. Przygotowywanie ofert. Koordynacja produkcji projektów wydarzeń.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto na okresie próbnym. Następnie: 2775 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość branży Eventów. Znajomość social mediów. Prawo jazdy kategoria B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) eventconcept.pl
EVENT CONCEPT KAJETAN DOMAGAŁA-ROLEWICZ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
- Sporządzanie raportów w języku angielskim w oparciu o bieżące analizy ryzyka- Współpraca z ekspertami z różnych lokalizacji banku w celu poprawienia obszarów zarządzania ryzykiem operacyjnym- Przeprowadzanie analiz ryzyka technologicznego IT oraz oceny skuteczności mechanizmów kontrolnych IT- Zbieranie i analiza danych, przygotowywanie raportów- Zarządzanie relacjami z odbiorcami raportów ryzyka
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Zabierzów (małopolskie)
Zatwierdzanie oraz zapewnienie aktualizacji dla Specyfikacji Zakupowych dla Surowców używanych w fabryce. Aktualizacja oraz tworzenie nowych wersji specyfikacji zakupowych dla surowców. Utrzymywanie kontaktów oraz konsultacje z dostawcami w sprawach dotyczących specyfikacji surowcowych dla Nestle. Zarządzanie audytami u dostawców surowców i opakowań (jako koordynator za fabrykę w Kaliszu). Ocena ryzyka dostawców. Uczestnictwo w procesie zatwierdzania alternatywnych dostawców. Zarządzanie dokumentami wymaganymi do założenia i przedłużenia QIR. Uczestnictwo w harmonizacji i konsolidacji specyfikacji zaopatrzeniowych na surowce dotyczących własnego rynku. Nadzór nad procesem kontroli surowców krytycznych na obecność ciał obcych podczas zasypu surowców na linii zasypu oraz linii sortera optycznego.Bieżąca kontrola (audytowanie i raportowanie ) procesów w magazynie - zgodności z procedurami stosowanymi w dziale w zakresie bezpieczeństwa pracy ,bezpieczeństwa produktu , ochrony środowiska, zarzadzania dokumentacją jakościową. Szkolenie pracowników magazynu. Pobieranie prób surowców i opakowań, ocena i zwalnianie opakowań do produkcji w systemie SAP. Udział w projektach dotyczących działu, współpraca z Działem Jakości. Koordynacja zagadnień związanych z inicjatywą NCE. Prowadzenie dokumentacji jakościowej działu ( tworzenie i aktualizacja procedur) w tym HACCP
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Analiza bieżących wymagań SEO;monitorowanie działania stron internetowych firmy IG przy użyciu różnychnarzędzi SEO; administracja narzędziami Google & Bing dla celówdiagnostycznych i raportowych; rekomendacje dotyczące najlepszychrozwiązań w dziedzinie treści i rozwoju stron internetowych firmy IG;działania mające na celu poprawę widoczności strony internetowej IG;implementacja technik SEO w pracy ze stroną internetową; prowadzenieaudytów i analiz działania stron internetowych firmy IG w celu jej rozwojui zwiększenia widoczności w internecie; współpraca w ramach zespołu SEOw zakresie implementacji usprawnień; regularna lektura branżowychblogów i wiadomości w celu zapewnienie najlepszych rozwiązań nastronach IG.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie kalkulacji, kosztorysów, harmonogramów robót, przetargów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ćwiklice (śląskie)