SPECJALISTA DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Wynagrodzenie: od 3 372,91 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 372,91 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 372,91 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: prawo, administracja, budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek/specjalność: prawo, administracja, budownictwo. Doświadczenie zawodowe: 1 rok. Obowiązki:krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy zawiązane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Zakres zadań: prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, 1 rok doświadczenia w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych lub orzeczniczych albo w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań kontrolnych albo w budownictwie, znajomość przepisów ustawy Prawa budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - życiorys/CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2018 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 31557. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego (art. 13 Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szerokości umożliwiającej poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szerokości drzwi 80 cm, kabiny wind o wymiarach 100 cm x 112 cm (brak innych urządzeń podnośnych umożliwiających transport pionowy osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich na inne kondygnacje), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO) 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi należy się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: medycyna pracy oraz IPN. 5. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat od przekazania do Archiwum Zakładowego Urzędu. Oferty kandydatów uczestniczących w naborze są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a w przypadku nieobsadzenia stanowiska pracy w ciągu 7 dni od dnia sporządzenia protokołu z przeprowadzonego naboru. W przypadku oferty kandydata zatrudnionego w Urzędzie w wyniku naboru niszczone są jedynie dokumenty niepodlegające włączeniu do jego akt osobowych. 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 31557 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 13.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizację pracy zespołu kontroli jakości.Odpowiedzialność za poprawne przeprowadzenie wszystkich procesów kontroli jakości produktu (wg obowiązujących standardów)samodzielne rozwiązywanie podstawowych problemówjakościowych związanych z metodą produkcji, materiałem i błędami ludzkimiodpowiedzialność za kontrolę zmian 4M na liniachmontażowych prowadzenie samodzielnych projektów poprawiających organizacje pracy raportowanie przełożonym wyników pracy zespołu, problemów oraz ścisła współpraca z innymi działami w firmie mająca na celu poprawę jakości produktu nadzór nad ocenami pracowników, ocena brygadzistów Kontakt z dostawcami Prowadzenie analiz jakościowych oraz sporządzanie raportów Weryfikacja bieżących niezgodności
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Mława (mazowieckie)
pełnienie funkcji doradczy eures, udzielanie informacji i wskazówek osobom poszukującym pracy i pracodawcom, prowadzenie unijnego pośrednictwa pracy, obsługa zagranicznych ofert pracy
kontakt przez OHP - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
wg. stanowiska
SPE Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż art. rolnych
ROLMIX Mirosław Gwóźdź - 2017-03-06 - Psary Witowskie (łódzkie)
PROWADZENIE SAMOCHODU DOSTAWCZEGO, PRACE NAPRAWCZE PRZY SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH I NACZEPACH
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Budzów (dolnośląskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty handlowe z Wietnamem, organizowanie pracy działu koordynatorów ds. handlu
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, stała analiza rynku (klienci, konkurencja), aktywny udział i merytoryczny wkład w kształtowaniu strategii sprzedaży, ustalanie indywidualnych planów sprzedaży z klientami oraz monitorowanie ich wykonania, kontrola procesu realizacji dostaw produktów, obsługa ewentualnych reklamacji, przygotowanie ofert i umów handlowych
Dyckerhoff Polska Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Świebodzice (dolnośląskie)
współpraca z hodowcami bydła mlecznego, pobieranie prób mleka, doradztwo żywieniowe i hodowlane
POLSKA FEDERACJA HODOWCOW BYDŁA I PRODUCENTÓW MLEKA - 2017-06-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów magazynowych -RW, WZ
Avit Adam Rytel - 2016-01-19 - Niepiekła (mazowieckie)
TSL/Rowój oprogramowań, zapewnienie ciagłosci pracy systemów TMS/WWN, obsługa help desk
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Stryków (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)
1. analizowanie rynku branżowego w Wietnamie2. nawiązywnaie i podtrzymanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie3. budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaz ubezpieczeñ majatkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dowodów sprzedażowych, korespondencje.
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2017-02-28 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Pełnienie funkcji osoby kontaktowej dla rozwiązań BI-rozwiązania projektowe w korporacji z firmy konsultingowej, analiza szacowania nakładu do realizacji, testowanie Go-live support, szkolenia użytkowników, nadzór konsultantów zewnętrznych i wewnętrznych z innymi zespołami IT w zintegrowanych rozwiązaniach, planowanie BO BI i raportowanie w sieciach komórkowych i Internetu, wsparcie SAP BI, zapewnienie bezpośredniego wsparcia dla użytkowników EnerSys Europe Holding, działania w systemach raportowania wewnętrznego, szkolenie dla pracowników w zakresie modułu SAP BI, tworzenie dokumentacji wewnętrznej i podręczników dla użytkowników, aktywny udział w projektach korporacyjnych, odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i zasad polityk korporacyjnych systemów informacyjnych. Praca w siedzibie firmy, możliwe także wyjazdy na delegacje zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kontakty z oferentami i wyszukiwanie dla nich osób chętnych podjąć pracę. Głównym rynkiem poszukiwań pracowników będzie Rosja i Ukraina. Do obowiązków zatrudnionego będzie również należało sprawdzenie dokumentacji nadsyłanej przez kandydatów i kontakty z nimi w celu wstępnej weryfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
kontakty z klientami, przyjmowanie zamówień
WIKTORIA PHU - 2016-11-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
...
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Jamno (łódzkie)
badanie rynku Pakistanu,Indii jako potencjalnego nabywcy maszyn i urządzeń rolniczych z UE
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
Udział w spotkaniach zespołu antydyskryminacyjnego, przygotowanie i udziału w wydarzeniach promocyjnych, redagowanie i pisanie tekstów. Przygotowywania materiałów graficznych, obsługa mediów społecznościowych i portalu antydyskryminacyjnego. Wydobywania informacji promocyjnych na podstawie spraw pojawiających się w punkcie, przygotowanie planu ich komunikowania, współpraca z koordynatorką programu antydyskryminacyjnego. Praca wykonywana w wymiarze 60 godzin miesięcznie.
STOWARZYSZENIE HOMO FABER - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
obsłga klientów, obsługa komputera (e-mail, dokumentacja), odbywanie spotkań biznesowych, rozmowa handlowa, przygotowywanie dokumntacji (protokoły odbiorcze, zniszczenie)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)