SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU Bolesławiec oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Data publikacji: 2018-04-23
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość, controlling, zarządzanie) lub pokrewne, staż minimum 3 lata, znajomość zagadnień księgowości zarządczej, controllingu i analiz finansowych, bardzo dobra znajomość programów z pakietu Microsoft Office (w szczególności znajomość MS Excel) i obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania analiz, kontroli finansowej, opracowywania budżetów, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu ochrony zdrowia.Dodatkowe kryteria:Wysokie zdolności analityczne umiejętność wyciągania wniosków z danych, spostrzegawczość, skrupulatność i dbałość o jakość wykonywanej pracy, dobra organizacja pracy własnej i terminowość w realizacji zadań, komunikatywność i otwartość interpersonalna, pogodne usposobienie i pozytywne nastawienie do innych, systematyczność i dokładność, potencjał i wysoka motywacja do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys - Curriculum Vitae, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy.Termin składania ofert do 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 07.05.2018r. do godz. 12:00. Dokumenty kandydatów zainteresowanych pracą, należy składać pisemnie na adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec lub elektronicznie na adres sekretariat (at) zozbol.eu z adnotacją:Oferta pracy na stanowisko: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU. Za termin wpłynięcia dokumentów przyjmuje się datę i godzinę dostarczenia/przesłania ich do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu pod jeden ze wskazanych powyżej adresów.Kontakt telefoniczny: 75 738-02-36 lub 75 738-02-23.Do składanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz.U.2016r. poz. 922 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Godziny : 07.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Jeleniogórska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 22.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
specjalista spraw sprzedaży lub marketingu
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
Prace administracyjno-biurowe z zakresie spraw pracowniczych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER, które nie ukończyły 30 roku życia. Miejsce stażu; Tauron Serwis Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-16 - Ustroń (śląskie)
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczania list płac, sporządzanie umów o prace, zakladanie akt osobowych.
KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA "SALDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
realizacja zadań w ramach projektów z zakresu technologii kosmicznych podjętych we współpracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projektów, udział w spotkaniach branżowych, monitorowanie programów polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
-
KAMIL SP. Z O.O. SZCZECIN - 2017-06-21 - Otok (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
realizacja planów sprzedaży, praca stacjonarna i mobilna, aktywne pozyskiwanie i obsługa nowych klientów, wykonywanie przetargów
"WIMET" H. Relewicz, W. Relewicz - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS INWESTYCYJNYCHPrzygotowanie i realizacja procesów inwestycyjnych, wymagane uprawnienia budowlane, umiejętność obsługi komputera, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, budowlane.
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Leżajsk (podkarpackie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników
GREEN P.M. SP.Z O O - 2018-01-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaz detaliczna i hurtowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, kontakt z klientem (osobisty i telefoniczny)
Przedsiębiorstwo Nasienne "Rolnas" Zakład w Radziejowie - 2016-09-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-08-30 - Leszno (wielkopolskie)
- Obsługa sekretariatu. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie kalendarza spotkań. Odbieranie telefonów.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Prac: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w pracy biurowej. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-201-15-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji BHP na budowie
P.P.H.U."KAROCEZA"Cezary Luzak - 2017-11-27 - Karsy (świętokrzyskie)
Redagowanie, zamieszczaniei aktualizcja ogłoszeń rekrutacyjnych. Aktywne poszukiwanie nowych żódeł pozyskiwania kandydatów. Prowadzenie rozmów i umawianie spotkańrekrutacyjnych. Przekazywannie informacji zwrotnych kandydatom ma poszczególnych etapach rekrutacji. Budowanie i wspieranie dobrego wizerunku firmy. Pomoc w bieżących procesach księgowych.
Job For You Kamil Ogielski - 2018-07-17 - Głogów (dolnośląskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-07-14 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Prowadzenie biura, przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji audytowej, kontakt z klientami wewnętrzymi i zewnętrznymi
QA SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Słomczyn (mazowieckie)
Współpraca z zarządem Szkoły oraz kadrą lektorską (polską i native speakerów bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę Klientów indywidualnych orazFirm administrację kursów językowych: dobór kursów, ustalenia dotyczącelogistyki zajęć,zapisy,płatności, kontakt z potencjalnymi dłużnikami wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokonywanie płatności przygotowanieraportów do księgowości obsługę biura tłumaczeń obsługę urządzeńbiurowych zamawianie podręczników dla uczniów zakup materiałów i pomocynaukowych dbanie o wizerunek biura, w tym nadzór nad czynnościamiporządkowymi wewnętrzną bibliotekę szkoły: wprowadzanie nowych pozycji,wypożyczenia, inwentaryzacja udział w akcjach promocyjnych Szkoły, praca w godz. 10-18
Firma Szkoleniowa ESB Columbus - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
Konsultacja z kontrahentami, wspieranie działu sprzedaży, penetracja rynku w celu uzyskania nowych kontrahenów, negocjaja cen przy zakupie odpowiedniego towaru, wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, wprowadzeie i kierowanie wizerunku firmy oraz produktów. Wykształcenie min. średnie, obsługa kasy fiskalnej, zachowanie umejętnego analitycznego myślenia, duża samodzielość i odpowiedzialność za prace. Łatwość nawiązywania kontaktów, organizacja pracy w zespole.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań budżetowychi finansowych, ustalanie, odprowadzanie i ewidencjonowanie dochodów jednostek obsugiwanych,
Centrum Usług Wspólnych w Będzinie - 2018-05-17 - Będzin (śląskie)
ewidencja rozliczanie czasu pracy pracownikównaliczanie płacrozliczanie delegacji słuzbowych pracownikówarchiwizacja i przechowywanie dokumentówpomoc w drobnych pracach księgowychobsługa biura.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zator (małopolskie)
Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)
Główne zadania: Obsługa klienta oraz doradztwo techniczne Badanie potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań Przygotowanie oferty handlowej dla klientów Wprowadzenie zamówień klientów oraz monitorowanie ich realizacji Wystawianie faktur sprzedażowych Praca na systemie Comarch Optima Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienianajlepszej obsługi klienta
METALWIT Łukasz Nadolski - 2016-03-09 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 3 lata doświadczenia przy nadzorowaniu i remontach (budownictwo mieszkaniowe); komunikatywność i umiejętności negocjacyjne; dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel i Word; umiejętność szybkiego podejmowania decyzji; bardzo dobra organizacja pracy; prawo jazdy kat. B; umiejętność kosztorysowania robót; mile widziane posiadanie uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci c.o., gazowej "D" i "E"; Zakres obowiązków: nadzorowanie prac na wysokości; bieżąca eksploatacja techniczna zasobów spółdzielni; przeprowadzanie przeglądów technicznych i poawaryjnych; formułowanie zaleceń i wniosków; sporządzanie protokołów; realizacja prac w zakresie remontów i bieżącej konserwacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice, Gliwice - Łabędy oraz Toszek
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁABĘDY" w Pyskowicach - 2017-01-26 - Pyskowice (śląskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Brzeg (opolskie)