SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI, POMOC KSIĘGOWA Głogów oferta pracy Job For You Kamil Ogielski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI, POMOC KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Redagowanie, zamieszczaniei aktualizcja ogłoszeń rekrutacyjnych. Aktywne poszukiwanie nowych żódeł pozyskiwania kandydatów. Prowadzenie rozmów i umawianie spotkańrekrutacyjnych. Przekazywannie informacji zwrotnych kandydatom ma poszczególnych etapach rekrutacji. Budowanie i wspieranie dobrego wizerunku firmy. Pomoc w bieżących procesach księgowych.
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Job For You Kamil Ogielski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 9/119, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Redagowanie, zamieszczaniei aktualizcja ogłoszeń rekrutacyjnych. Aktywne poszukiwanie nowych żódeł pozyskiwania kandydatów. Prowadzenie rozmów i umawianie spotkańrekrutacyjnych. Przekazywannie informacji zwrotnych kandydatom ma poszczególnych etapach rekrutacji. Budowanie i wspieranie dobrego wizerunku firmy. Pomoc w bieżących procesach księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI, POMOC KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych. Bardzo dobra organizacja pracy, kreatywność, samodzielność w działaniu, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: Job For You Kamil Ogielski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 9/119, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.07.2018
Data dodania oferty pracy: 16.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowca, praca również jako robotnik drogowy
Zakład Usług Komunalnych - Juliusz Roman Pilarski s.c. - 2018-03-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opracowanie dokumentacji środowiskowej: wniosków, na podstawie których wydawane są pozwolenia i decyzje z zakresu ochrony środowiska: operaty wodnoprawne,zgłoszenia instalacji,wnioski na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, wnioski do pozwoleń na wytwarzanie odpadów, wnioski do pozwoleń zintegrowanych, karty informacyjne przedsięwzięcia, raporty oddziaływania na środowisko, prowadzenie uzgodnień z organami administracji w zakresie opracowywanej dokumentacji, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska.
Seka S.A. Oddział Kielce - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn do wytwarzania opakowań z tektury i inne czynnosci zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Staniątki (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż towarów klientom z rynków wschodnich (głównie Ukraina i Rosja), tworzenie ofert sprzedaży, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych, rozwiązywanie prblemów związanych z dostosowaniem sie do potrzeb klientów, priorytetyzowanie zadań obsługi klienta, rozwijanie wewnętrznych produktów firmy, zwłaszcza dla dużych reklamodawców. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- akupunktura- masażOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony 2 lataMiejsce wykonywania pracy: Mikołów Praca w dniach i godzinach: pn-pt godz.9.00-13.00
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Mikołów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Częstochowa (śląskie)
Prace kierowcy
AL Piekarnia - Cukiernia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2016-07-20 - Karwia (pomorskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów. Monitorowanie potencjału klientów na rynku Rosji i Ukrainy. Pozyskiwanie klientów na terenie Rosji i Ukrainy. Przygotowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług. Przygotowanie ofert handlowych, umów, prowadzenie negocjacji. zawieranie umów handlowych. Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe 2 lata. Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność w rozpoznawaniu gatunków i rodzajów drewna.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie strony www i mediów społecznościowych, sprzedaż usług i działania promocyjne.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-06-25 - Śniadowo (podlaskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy (urlopów, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych, zaświadczeń, deklaracji ZUS).
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koneck - 2017-10-23 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na recepcji w hotelu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Żary (lubuskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-11-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
analiza i opracowywanie ewidencji związanej z czasem pracy kierowców w programie 4 TRANS, przygotowywanie zestawien i raportów, utrzymywanie stałych relacji z klientami, bieżace doradztwo z zakresu czasu pracy kierowców, stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowej realizacji powierzonych zadań
Robert Konieczny Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KORMEX" - 2015-12-03 - Kościan (wielkopolskie)
wykonywanie poleceń służbowych, redakcja pism przedprocesowych, oraz w toku procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Toruń (lubelskie)
Piekarz/pomocnik piekarza. Praca na drugą zmianę od 14:00-22:00 lub 15:00-23:00
PIEKARNIA STAROPOLSKA Jan Stobierski - 2017-08-14 - Świerczów (podkarpackie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
instalacje wodno-kanalizacyjne i c.o. sieci zewnętrzne
Usługi Hydrauliczne Figurski Radosław - 2016-08-19 - Człuchów (pomorskie)
prowadzenie bieżących spraw biurowuch koordynacja pracy biura, wsparcie asystenckie dyrektora technicznego, komunikacja z dostawcami i klientami,, zarządzanie dokumentacją firmową,tworzenie umów, pism i ofert,przygotowanie dokumentów do przetargów, dbanie owizerunek firmy,
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych ZREMB Sp. z o. o. - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w Dziale Obsługi Klienta. Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Obsługa zapytań klientów poprzez przygotowywanie, składanie i monitorowanie ofert. Udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu zamówień. Sprzedaż rolet i okien.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowa Sól (lubuskie)
zapoznanie z przepisami BHP i PPOŹ, zapoznania z profilem działania, obsługa sprzętu, zapozanie z regulaminem funkcjonowania rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków o otwarcie rachunków, zapozanie z regulacjami dotyczącymi prowadzenia działalności kredytowej, zawieranie umów kredytowych, przyjmowanie spłat kredytowych, wypłata kredytów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzywda (lubelskie)