SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU/IMPORTU Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU/IMPORTU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: kontakty handlowe z Wietnamem, organizowanie pracy działu koordynatorów ds. handlu
Data publikacji: 2016-08-22
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakty handlowe z Wietnamem, organizowanie pracy działu koordynatorów ds. handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU/IMPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość rynku art. spożywczych w Wietnamie, znajomość procedur urzędowych dot. negocjowanych umów z partnerami wietnamskimi
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.08.2016
Oferta pracy ważna do: 02.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, kierunek technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wejherowo (pomorskie)
specjalista ds przygotowania deserów
Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska - 2016-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
PZU Zdrowie SA - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek drewna, obsługa codzienna powierzonego sprzetu, obsługa wciagarki linowej
PPHU EURO & BIO Justyna Cieślak - 2018-01-19 - Strzmiele (zachodniopomorskie)
Planowanie, koordynacja i nadzór nad zamówieniami materiałów w firmie budowlanej.Koordynowanie procesów zaopatrzenia , dystrybucji i magazynowania dostaw.Negocjowanie cen z dostawcami i utrzymywanie ciągłości dostaw.
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "SIMS" S. NALBERCZYŃSKI - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Raportowanie w języku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei, udział w spotkaniach biznesowych z koreańskimi klientami, przygotowywanie raportów sprzedażowych dla koreańskiego zarządu spółki w Biskupicach, częste zagraniczne wyjazdy służbowe, orientacja na osiąganie celów i samodzielności w realizacji zadań, umowa o pracę na czas określony, jedna zmiana,
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jarosław (podkarpackie)
UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT DLA KLIENTÓW Z ZAGRANICY, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
POSITEQ SP. Z O.O. - 2019-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie ewidencji dokumentacji, organizowanie i nadzorowanie płynnego obiegu dokumentów i informacji w firmie, redagowanie pism, dokumentów, umów oraz ich archiwizacja, ewidencjonowanie i wysyłka korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa telefoniczna firmy, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrywanie biura w artykuły biurowe, wsparcie pracy Firmy oraz pozostałych pracowników firmy. Przyjmowanie gości zewnętrznych i obsługa spotkań biznesowych Zarządu. Współpraca z działem księgowości.
Hesmo Henryk Smolicz - 2019-02-05 - Otyń (lubuskie)
-Obsługa zgłoszeń Visa/VOE-Obsługa zgłoszeń pracowników Cisco poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami-Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu i listów ofertowych w narzędziu HR-Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.-Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników w firmie Cisco przy użyciu HRMS-Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura oraz połączeń telefonicznych, sprzedaż materiałów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. MAZOWIECKIM - WARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
1.Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.2.Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.3.Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.4.Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.5.Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.6.Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie wezwań, zawiadomień oraz pism procesowychProwadzenie rejestru spraw sądowychArchiwizacja dokumentówSporządzanie dokumentacji stanowiącej podstawę do do zaksięgowania wypłat naleznosci pieniężnych zasądzonych na rzecz stron tytułem zwrotu kosztów sądowych w wyniku postępowań przed sądami
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-10-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Raportowanie wyników w języku angielskim, koreańskim i polskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radom (mazowieckie)
Audyty, szkolenia, wdrożenia systemu ochrony danych osobowych
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Pabianice (łódzkie)
koordynowanie pracy działu ds. handlu, negocjowanie umów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piaseczno (mazowieckie)
PRACA Z OBCOKRAJOWCAMI POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO.PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZATRUDNIENIE I LEGALIZACJA POBYTU.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Grójec (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:•Prowadzenie dokumentacji pracowniczej•Rozliczanie czasu pracy i urlopów pracowniczych•Wprowadzanie danych do SIO•Sporządzenie i wydawanie zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa•prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, jak również świadczeniobiorców, a także sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich prac.Oferty należy przesłać drogową mailową na adres: sekretariat (at) zpmrozy.pl lub na adres ul. Leśna 8, 05-320 Mrozy, w kopercie z dopiskiem Oferta Spec.ds.kadr do dnia 23.04.2017r.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Mrozach - 2017-04-07 - Mrozy (mazowieckie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Godz. pracy 8-16. Wynagrodzenie 2800 zł brutto +prowizja.
RIO CREATIVO AGENCJA REKLAMOWA Marcin Zgórski - 2019-05-17 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
- zgodnie ze stanowiskiem: - przygotowywanie posiłków,- dbanie o czystość
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2018-11-21 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych. obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, realizacja załozonych planów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
Hydrosolar Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Opole (opolskie)
1) szycie na maszynie,2) prace pomocnicze przy produkcji obuwia,3) rozkrój (cholewy/skóry)
FIRMA OBUWNICZA "AMULET" Wasilewski Przemysław - 2017-11-27 - Łuków (lubelskie)