SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: •Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU COMARCH OPTIMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
KURS KSIĘGOWOŚCI Z OBSŁUGĄ KOMPUTEROWYCH PROGRAMÓW KSIEGOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanego sprawozdania finansowego, znajomość programów księgowychposiadanie certyfikatów potwierdzających umiejętności praktyczne i wiedzę będzie dodatkowym atutemZnajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych CIT, VAT, PITWykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość i finanse)Minimum 4 letnie doświadczenie w firmie świadczącej usługi rachunkowo-księgowe, lub na stanowisku samodzielnego księgowegoWysokie zdolności analityczneDyspozycyjność i terminowość Sumienność i zaangażowanie oraz samodzielność i bardzo dobra umiejętność organizacji pracyUmiejętności ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowy:mwiencek (at) smbconsulting.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-06-13 - Linowiec (pomorskie)
1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych,2. Nadzór techniczny nad przygotowywaniem i zabezpieczaniem imprez kulturalnych,3. Organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i instalacji w budynku CKiS,4. Zarządzanie budynkiem i zabezpieczenie posiadanego mienia,5. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz biurowego,6. Możliwość przedłużenia umowy,7. Kontakt telefoniczny 58-531-07-078. Kontakt e-mail: ckis (at) ckis.tczew.pl
CENTRUM KULTURY I SZTUKI - 2017-03-31 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klientów, wypisywanie faktur, dokumentów sprzedaży, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Przasnysz (mazowieckie)
ustalanie kryteriów kontroli jakości oraz współpraca przyprocesach wdrażania nowych produktów, w tym tworzeniedokumentacji jakościowej i instrukcji w celu zagwarantowaniaspełnienia wymagań jakościowych klientów zewnętrznych orazwewnętrznych, negocjacje z klientami oraz dostawcamiodnośnie warunków kontroli i odbioru produktów oraz procesów, nadzorowanie jakości produktów oraz procesów w czasieprodukcji, nowych uruchomień oraz podczas auditów produktu,procesu oraz auditów klienta, analiza reklamacji klientów,podejmowanie działań korygujących i doskonalących. trzy zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00 III.21:00-06:00
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
- kompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska,- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa lub jednostki administracyjne,- organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska m.in. ochrona aerosanitarna, gospodarka odpadami, gospodarka wodno-ściekowa,- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska,- planowanie, organizowanie i kierowanie pracą zespół pracowników zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,- współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Strzałkowo (wielkopolskie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standarty firmy oraz potrzeby klienta-utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami-przyjmowanie i ewidencja zamówień ( w programie Excel)
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
j.w
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac naprawczych na sprzęcie wojskowym, zgodnie z dokumentacją remontową i procesem technologicznym, umiejetność analizy uszkodzeń naprawianych urządzń na podstawie schematów eksploatacyjnych, wykonywanie kompleksowego sprawdzania i strojenia naprawianego sprzętu
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2018-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych w zgodzie z harmonogramem, optymalizacja planów produkcji, monitorowanie przebiegu procesu produkcyjnego, kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7-14) oraz e-mailowy.
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-01-27 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola zgodności opakowań w j. ukraińskim i w j. rosyjskim z kartami charakterystyki, kontrola poprawności użycia etykiet na kartony zbiorcze dla odbiorców ze Wschodu.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)
j.w.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej, - realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy prawa zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
przewóz towarów
Auto Handel TRANSPORT Głowinkowski - 2018-06-19 - Wieruszów (łódzkie)
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Współpraca ze wszystkimi działami w firmie w zakresie obiegu dokumentów. Wystawianie faktur sprzedaży oraz not. Współpraca z urzędami i instytucjami związanymi z transportem w zakresie składania wniosków, uzyskiwania potrzebnych dokumentów. Przygotowywanie wniosków, pism i innych dokumentów na potrzeby Zarządu. Obsługa spotkań. Przygotowywanie zestawień i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-01-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Praca stojąca, kontakt z klientami.Miejsce pracy: Wrocław ul. KielińskiegoKontakt z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór jakościowy nad przebiegiem procesów produkcyjnych (w tym ocena surowca mięsnego, substancji dodatkowych oraz ocena produktu gotowego), kontrola wyrobu gotowego pod względem mikrobiologicznym i chemicznym, sporządzanie raportów jakościowych, współudział w optymalizacji procesów produkcyjnych.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-21 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Europy (kontakt z potencjalnym klientem jest telefoniczny); utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami; obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku angielskim orza niemieckim ( branża IT). Umowa o pracę na czas określony, poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zaopatrzenia dla działu technicznego,nadzór nad magazynem w działe technicznym, zapytania ofertowe, współpraca z dostawcami
GRAAL SA - 2015-11-27 - Kartoszyno (pomorskie)
Nadzór nad bazą danych aeronautycznych; weryfikacja i uaktualnianie w/w danych zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminowe ich umieszczanie w odpowiednich systemach informatycznych; tworzenie specjalistycznej dokumentacji dla klientów firmy; współpraca z grupami projektowymi odpowiedzialnymi za aplikacje do tworzenia map lotniczych i/lub planów lotów; testowanie i rozwiązywanie problemów związanych z wybranymi aplikacjami.Oferujemy: pakiet szkoleń aeronautycznych przygotowujących do pracy i rozwijających umiejętności; pracę w międzynarodowym zespole specjalistów; atrakcyjny pakiet socjalny.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2019-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
Sporządzanie ofert i zamówień handlowych, monitorowanie dostaw, powadzenie negocjacji z kontrahentami, przygotowywanie wzorów artykułów na kolekcje sezonowe, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami, analiza obrotów w sieciach.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa informatyczna sprzętu komputerowego i oprogramowania, serwis i utrzymanie systemów oraz struktury teleinformatycznej, współpraca w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatycznych, wsparcie informatyczne pracowników firmy, rozwiązywanie problemów w użytkowaniu sprzętu i oprogramowania
GLASPO Sp. z.o.o. - 2018-07-06 - Dąbie (wielkopolskie)
obsluga drukarki wieloformatowej, wykańczanie reklam, obsługa CNC i laseru, montaże reklam,
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Radomsko (łódzkie)
Przygotowywanie mieszanki betonowej, siatek i szkieletów zbrojeniowych, wykonywanie elementów betonowych. Pierwsza umowa w ramach umowy zlecenia, następna umowa o pracę. Praca na jedną zmianę od 06.00 do 14.00.
Skobierski Stropy Sp.k. - 2018-11-05 - Trzebień (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu na terenie Opola oraz okolic do 50 km (możliwość działania w wybranej przez siebie części regionu), bezpośrednia i kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji transakcji, doradztwo w zakresie kupna/sprzedaży nieruchomości, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy na rynku, utrzymywanie kontaktów z klientami, monitorowanie rynku
SORS NIERUCHOMOŚCI Iwonoa Langer - 2016-01-28 - Opole (opolskie)
Wykształcenie zawodowe/wyższe, minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomośći j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów graficznych - Photoshop. Osoba zatrudniona powinna charakteryzować się umiejętnościami negocjacyjnymi, oraz umiejętnością pracy w zespole. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za promowanie firmy oraz jej usług, przygotowywanie i publikację ogłoszeń o prace, prowadzenie usług promocyjno- reklamowych, projektowanie i realizowanie kampanii reklamowe. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i filią firmy w Izraelu. Przygotowanie ofert sprzedaży wyrobów hutniczych i materiałów do przemysłu lotniczego.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Mysłowice (śląskie)