SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO (NR REF. SBO/CZ/2018) (WARSZAWA) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO (NR REF. SBO/CZ/2018) (WARSZAWA) K/M
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO (NR REF. SBO/CZ/2018) (WARSZAWA) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka czeskiego na poziomie C1 (warunek konieczny), w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.[Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SBO/CZ/2018" - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie i weryfikacja dokumentacji jakościowej zgodnej z ZSZJ; kontrola jakościowa w obszarze produkcyjno- magazynowym; prace laboratoryjne; udział w panelu sensorycznym.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łomża (podlaskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w biurze jak i poza nim. Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej. Obsługa klienta.
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-07-11 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zduny (wielkopolskie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów.
ROSINPOL Patrycjusz Szachta - 2018-09-10 - Zblewo (pomorskie)
- księgowanie w księdze głównej- ewidencja podatku VAT, środków trwałych
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2019-02-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-01-03 - Zabrze (śląskie)
kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kobylnica (pomorskie)
Tworzenie oferty hotelowej, pozyskiwanie, obsługa klientów. Praca w godz. 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie średnieKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 535 685 995, 16 736 11 20
PREIS Paweł Preisner - 2017-03-02 - Radawa (podkarpackie)
Obsługa kadrowa w pełnym zakresie zatrudniania, rotacji, pracowników (ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, zatrudnianie cudzoziemców).
AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-20 - Wyszków (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja procesu zaopatrzenia materiałowego (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego), utrzymanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców, negocjacje z dostawcami, nadzór nad prawidłowością danych w systemie ERP, optymalizacja procesów w obszarze zakupów ( redukcja kosztów , zwiększenie efektywności pracy działu zakupów .
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktó,wykonywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Zambrów (podlaskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, wprowadzanie i nadzór zamówień specjalnych klienta, organizowanie wysyłek specjalnych, koordynacja prowadzonego projektu. Praca w godz. 7:00-15:00/8:00-16:00
Bader Polska Sp.z o.o. - 2019-01-01 - Nowa Sól (lubuskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Puławy (lubelskie)
Według stanowiska
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-10-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-03-27 - Gogolin (opolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy na budowie, zgłaszanie wniosków dot. wymogów BHP, przedstawianie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska
TERMOKOR KAEFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Kwidzyn (pomorskie)
•poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, •poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,•budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z obecnymi klientami,•przygotowywanie ofert, zarządzanie i nadzór nad zamówieniami, organizacja wysyłki towarów•negocjacje warunków sprzedaży,•udział w targach branżowych,•współpraca z innymi działami firmy - przygotowywanie, kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i informacji sprzedażowych,
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o. - 2017-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami i ochrony środowiska, wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów, realizacja zadań związanych z ochroną zwierząt, zwalczaniem chrób zakaźnych zwierząt, itp.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Stężyca (lubelskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Staż Power (do 30 r. ż.)1. Zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom podczas pobytu w placówce2. Wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp.3. rozwijan8ie osobowości dziecka, jego talentu, zdolności umysłowych i fizycznych4. wzbogacanie bazy materialnej przedszkola w nowe, własnoręczne wykonane pomoce dydaktyczne5. wykonywanie codziennych prac porządkowych oraz czynności dodatkowych wynikających z zadań statutowych żlobka
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie towaru do klientów.
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy PODHALE Joanna Kranc - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)