SPECJALISTA DO SPRAW KADR Wyszków oferta pracy AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowa w pełnym zakresie zatrudniania, rotacji, pracowników (ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, zatrudnianie cudzoziemców).
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stolarska 3, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowa w pełnym zakresie zatrudniania, rotacji, pracowników (ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, zatrudnianie cudzoziemców).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie min.3 lata na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Stolarska 3, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Stolarska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: produkcja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2018
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
CZYSZCZENIE ELEMNTÓW ZE STALI NIERDZEWNEJ, PIASKOWANIE ITP
UNIDEX J.Kania J.Wiktor Spółka Jawna - 2017-10-19 - Straszęcin (podkarpackie)
Pisanie ofert, prowadzenie budżetu, dok. projektowa.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie techniczne, umiejętność czytania rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pracy
"V-TECH 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-02 - Rudy (śląskie)
Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Zamość (lubelskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
tworzenie strategii marketingowej, tworzenie opisów produktów , wsparcie działów marketingowych, obsługi klienta , PR, sprzedaży, HR, analizowanie rynku i monitoring działań konkurancji , kontakt z podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, bezpośrednia; sporządzanie ofert; obsługa programów do sprzedaży usług turystycznych; aktualizacja ofert na witrynie; dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mikołów (śląskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Puławy (lubelskie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
analiza dokumentacjii wymagan technicznychzwiązanych zproceduraprzygotowania oferty dot.produkcji,montażu konstrukcji stalowych.kalkulacja nakladów kosztów,zastosowywaniei opracowanie ofert w kontekscie mozliwosci technicznych Spółkioraz w oparciu optymalizacji ekonomicznej
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-01-05 - Słupca (wielkopolskie)
raportowanie w jezyku koreańskim, tłumaczenia i sporządzanie dokumentów w jezyku koreańskim i angielskim, spotkania handlowe
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zaścianki (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, realizacja czynności związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, ewidencja czasu pracy, realizacja czynności w zakresie aktualności obowiązków badań lekarskich pracowników, sporządzanie statystyki, wykazów itp. w zakresie spraw kadrowych
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-12-18 - Lubań (dolnośląskie)
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów i zakresie doradzania, przygotowywania i sprzedaży ofert turystycznych
Q&Q Sp. z o. o. - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Wydawanie towaru z magazynu-dostarczanie towaru na adres wskazany przez klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Jasło (podkarpackie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, odbiór poczty i maili, wykonywanie zadań organizacyjnych
ALLUX s.c. Maciej Zakrzewski, Maria Ziomek - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
wsparcie działu sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pianowo (wielkopolskie)
prace budowlane zgodne ze stanowiskiem pracy.
ZBIGNIEW WŁODKOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH - 2017-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów biura, udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów, świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń, generowanie deklaracji ZUS, zgłaszanie/wyrejestrowywanie pracowników, prowadzenie akt osobowych.
BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-04-29 - Lublin (lubelskie)
- opracowywanie dokumentacji technologicznej obróbki ubytkowej cieplno-chemicznej i procesów montażu, - normowanie czasów technologicznych i zużycia materiałów, - wdrażanie i nadzorowanie procesów technologicznych na maszynie CNC, - projektowanie założeń i koncepcji do oprzyrządowania technologicznego, - udział w uruchomieniu nowych wyrobów. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: Stanisław Pankała, tel.: 71 78 27 100 wew. 102.
Archimedes S.A. - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
KONTROLA ZOBOWIĄZAŃ NALEŻNOŚCI, WPROWADZANIE DANYCH FINANSOWYCH DO SYSTEMU,PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH
TAPAS - 2017-05-24 - Skierniewice (łódzkie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami porządkowymi, dostarczanie pracownikom środków czystości i narzędzi. Współpraca z zarządcą sprzątanego terenu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-11-20 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń kierowców - refudowane
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Rakoniewice (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wołczyn (opolskie)