SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Zamość oferta pracy HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sadowa 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa internetu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: umiejętność badania rynku pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość rynku e-commerce.
Nazwa pracodawcy:
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 90B, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 90B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016
Data dodania oferty pracy: 08.11.2016
Oferta pracy ważna do: 07.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
logistyk
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kurs (praca zdalna)
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Pszczyna (śląskie)
Obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw; Kucharz zajmuje się planowaniem , opracowywaniem receptur i przygotowywaniem potraw, deserów, ciast.Kucharz dobiera surowce i półprodukty, ktore przygotowywuje do przygotowywania potraw, dokonuje ich jakościowej oceny i wykonuje obróbkę ręczną, mechaniczną i termiczną surowców.do jego obowiązków należy obsługa urzadzeń wykorzystywanych w kuchni. Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzycka 14 Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
edycja opisów produktów; - zarządzanie zawartością strony, w tympublikacja materiałów, artykułów, opisów i zdjęć produktowych,banerów reklamowych itp.; - zarządzanie katalogiem produktów; -copywriting - opracowywanie treści artykułów i materiałówpromocyjnych, praca w godz. 8-16
LATEX Opony SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, zajmowanie się obsługą procesów logistycznych w organizacji, odpowiadanie za koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego - wyposażenie łazienek.
P.P.H.U. ASTRA Romuald Cierpiał - 2018-09-04 - Częstochowa (śląskie)
Staż w firmie MEGATREM.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w laboratorium akredytowanym, prowadzenie podstawowych badań laboratoryjnych, prowadzenie zapisów laboratoryjnych, realizacja procesu sprzedaży usług firmy, relacje z klientem indywidualnym i instytucjonalnymrodzaj umowy: um. zlecenie/ um. o pracę
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie dostawukładanie towaru na magazyniepraca przy komputerzeznajomość dokumentów magazynowychStaż odbywać się będzie: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wyk. zawodowe, 6 lat doświadczenia w gastronomii, wymagana umiejętność przygotowywania deserów, obsługa baru, przygotowywanie deserów;
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
-wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych-zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami-określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami-praca na wewnętrzynych systemach rekrutacyjnych-wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych-przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż
S U R T E X Sp.Z0.0 Zakład Handlowy Przemyśl - 2017-12-08 - Przemyśl (podkarpackie)
Blacharz dachowy
FHU "COM I BUD" DARIUSZ UTRATA - 2018-07-20 - Niedomice (małopolskie)
wspomaganie pracy ukraińskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami ukraińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów transportowych dla kierowców. Kontakt i współpraca z przewoźnikami. Dokonywanie awizacji w miejscach rozładunku. Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej dla Klienta (wz. etc) przygotowywanie zestawiań dotyczących kosztów transportu. Negocjowanie cen transportu. Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy dokumentami a dostawą do Klienta. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
WYSTAWIANIE FAKTUR, ORGANIZOWANIE GAZETEK, SPRAWDZANIE RAPORTÓW,
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGUCHWALE - 2018-04-18 - Boguchwała (podkarpackie)
obsługa systemy symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja narzędzi oraz instalacji i konfiguracja kom.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
•tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej marki•projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych,•tworzenie planów marketingowych i ich realizacja•wsparcie bieżących działań marketingowych•aktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR•usprawnianie i realizacja procesów sprzedażowych,•kontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji kandydatów oraz stopnia zgodności prezentowanego doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - administracja, dokładność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, mile widziane prawo jazdy kat. B, chęć zdobywania szczegółowej wiedzy w zakresie ochrony danych osobowych - warunek konieczny, mile widziane doświadczenie w dziedzinie ochrony danych osobowych. Charakterystyka pracy: wdrażanie dokumentacji ochrony danych osobowych dla klientów firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.kudzielko (at) o2.pl.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2018-02-16 - Rybnik (śląskie)
koordynacja i zadzór nad sprawami technicznymi, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa administracyjno-gospodarcza spółdzielni
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców Staszów - 2018-04-20 - Staszów (świętokrzyskie)
Nadzorowanie działań marketingowo-handlowychFundacji Promocja Zdrowia, opracowywanie strategii marketingowej, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)