SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY Sokołów Podlaski oferta pracy ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Według stanowiska
Data publikacji: 2016-10-26
Lokalizacja: Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pracodawca: ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kilińskiego 12, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Według stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Nazwa pracodawcy: ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Adres pracodawcy:
Bolesława Prusa 15, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Bolesława Prusa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.10.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- tworzenie dokumentacji technicznej- nadzór i optymalizacja procesów produkcyjnych- rekomendowanie nowych wzorów produktowych- kosztorysowanie konstrukcji spawanychnadzór nad wyposażeniem technicznym i pomiarowym
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2015-11-17 - Dęblin (lubelskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
Prowadzenie cyklicznych inwentaryzacji
Tworzenie raportów oraz analiza danych z procesów jakościowych
Koordynacja i inicjowanie działań zwiększających poprawę jakościowych
Zapewnienie skuteczności działań korygujących i zapobiegawczych poprzez nadzór procesów magazynowych
Poprawa wewnętrznych procesów związanych z podnoszeniem jakości
Aktywne wspieranie pracy działu Dokumentacji - bieżące wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Weryfikacja zgodności towaru z zamówieniem
Media Expert - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Suwałki (podlaskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: realizacje celów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, obsługa klientów w salonie sprzedaży, sporządzanie ofert, dbanie o wizerunek i portfolio firmy w punktach sprzedaży, raportowanie bieżących wyników; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
KAPICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-29 - Przyszowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-04-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
KWK Grupa AS - 2015-12-15 - Dąbrowa (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Konfigurowanie nowego sklepu pod kątem systemów płatności, wysyłek, artykułów, aplikacji, kategorii produktów, innych boxów na stronie głównej wraz ze stopką. 2. Zakładanie i konfiguracja kont Skąpiec, Ceneo, Nokaut, Opineo, Paypal, dPay.3. Sprawdzanie sklepu pod kątem graficznym i gramatycznym4. Przeprowadzanie testów sprzedażowych pod kątem działania formularza sprzedaży we wszystkich kategoriach sklepowych.5. Sprawdzenie panelu klienta logowanie, odzyskiwanie hasła.6. Konfiguracja emaili wychodzących do klienta7. Konfiguracja programu lojalnościowego rabatowego8. Współpraca z programistami z Maneuver9. Czynny udział w projekcie10. Koordynowanie pracy zespołu 4-5 osób pod kątem poszukiwania produktów i wdrażania ich do sklepu oraz tworzenia artykułów pod pozycjonowanie, pozyskiwania kontaktów do przedstawicieli, logowania do platform sprzedażowych online B2B, zawierania umów z hurtowniami, pozyskiwania cenników w pliku xml i współudział w tych działaniach.
TOMASZ RONATOWICZ TOP SOCZEWKI - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat.B; umiejętność obsługi klienta; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler - 2017-11-03 - Zduńska Wola (łódzkie)
poszukiwanie kontrahentów na Ukrainie, w Rosji, Białorusi.Reklama produktu w internecie. Naprawa samochodów. Pomocnicze roboty.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kokoszkowy (pomorskie)
praca na kasie fiskalnej, wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw, kontakt z dostawcami, podstawowa obsługa urządzeń biurowych. Chęć do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
Obsługa partnerów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i negocjowanie warunków umów z kontrahentami z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sulmierzyce (łódzkie)
kontrola należności, prowadzenie bieżącej administracji: rozliczanie faktur i kosztów, analiza i kontrola należności, raportowanie, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Praca na wysokości.
Przedsiębiorstwo Budowlane Roman Wieczorek - 2016-10-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
przygotowanie ofert, negocjacje z klientami, planowanie i nadzorowanie procesu wdrożenia nowych wyrobów, opracowanie dokumentacji technicznej , projektowanie nowych produktów i rozwiazań w systemie CATIA V5
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Chorzów (śląskie)
Znajomość rysunku technicznego, obsługa maszyn CNC, posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi.
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Bobrówka (podkarpackie)
obsługa klientów
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2017-02-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
Aktywne zdobywanie nowych klientów. Realizacja polityki sprzedażowej firmy.Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami firmy.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
"WF PZL ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowanie dokumentów przewozowych- sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż Firmym-ce pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcyzadaniowy czas pracyOferujemy:- umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny dostosowany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników- możliwość podniesienia kwalifikacji przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne- przyjemną atmosferę, młody i dynamiczny zespół- narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, itp.)
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie badań rynku, organizowanie procesu sprzedaży, wdrażanie strategii i metod promocji. Umowa o pracę na czas określony 4 m-ce.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Piła (wielkopolskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Wystawianie aukcji internetowych, nadzór nad aukcjami, przygotowywanie towaru do wysyłki
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-03-01 - Krosno (podkarpackie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)