SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI BIURA Zduńska Wola oferta pracy Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI BIURA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Data publikacji: 2017-11-03
Lokalizacja: Zduńska Wola (łódzkie)
Pracodawca: Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 56/66, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zduńskowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku- obsługa komputera, urządzeń biurowych, podstawy księgowości- praca w godz. 9.00 - 17.00 (czasem soboty 9.00 - 14.00)- konieczne CV- e-mail: deberomeble (at) wp.pl
Nazwa pracodawcy: Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 56/66, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 56/66
Profil działalności pracodawcy: Zakład Stolarski -produkcja mebli kuchennych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.11.2017
Data dodania oferty pracy: 02.11.2017
Oferta pracy ważna do: 01.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac biurowych związanych z zatrudnieniem obcokrajowców, komunikacja z urzędami. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- testowanie oprogramowania dla mobilnych aplikacji oraz aplikacji internetowych;- koordynacja i kontrola projektów związanych;- ścisła współpraca z programistami;
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g potrzeb
PERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem - sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych - bieżące wsparcie klientów biura - przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Bełchatów (łódzkie)
- praca fizyczna w budownictwie
Adam Przewięda "ERGO" Bielsko - 2017-08-23 - Bielsko (wielkopolskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zachęta" - 2017-09-19 - Białystok (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i organizacja sprzedaży internetowej w firmie, pozycjonowanie i obsługa portali społeccznościowych
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
obsługa podatkowa przedsiebiorstw
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Szamotuły (wielkopolskie)
koordynacja, realizacja projektów selekcyjnych i rozwojowych, biżąca obsługa klienta, pozyskiwanie partnerów, planowanie i rozliczanie projektów, prowadzenie działań promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Janiszów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
malowanie pompą hydrodynamiczną konstrukcji stalowych
DARIUSZ STACHNIK PRZEDSIĘBIORSTWO GEOLOGICZNE BUDOWNICTWA WODNEGO I INŻYNIERYJNEGO HYDROTECH - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
naprawa i serwis maszyn produkcyjnych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu Zakład Mleczarski w Toruniu - 2018-01-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie, deklaracje VAT-7 VAT UE, sporządzanie sprawozdań
NORIS - Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-09-29 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
-
KAMIL SP. Z O.O. SZCZECIN - 2017-06-21 - Otok (zachodniopomorskie)
Przeglądanie ogłoszeń o przetargach publicznych w zakresie mebli medycznych. Praca od 8-16
Milasystem Mirosław Czech - 2018-04-12 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn, wykonywanie konstrukcji drewnianych
"TARTAK" ZPUH Jacek Rogocz - 2017-11-24 - Kalety (śląskie)
Wykształcenie wyższe. Charakterystyka pracy: koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem funduszy i dotacji w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania, jak również generowanie wniosków, przygotowywanie zapytań ofertowych, koordynowanie przygotowania, realizacji i rozliczania projektów (m.in. przygotowanie dokumentów księgowych, opracowanie zestawień wypłaconych umów cywilnoprawnych oraz odprowadzonych składek do ZUS, US. Prowadzenie działań promocyjnych oraz współpraca z innymi firmami i instytucjami w ramach realizowanych projektów, konkursów. Kontakt z pracodawcą osobisty.
FUNDACJA PGE ENERGIA CIEPŁA - 2018-05-07 - Rybnik (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
sprzedaż produktów, realizacja założonych planów projektowych, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, doradztwo techniczno-handlowe, kontrola i analiza transakcji
PETECKI INVESTMENT SPÓŁKA Z O.O. - 2015-12-03 - Chrapczew (wielkopolskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalilifikacyjnych w języku rosyjskim. Przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy. Tworzenie baz danych dla księgowości.
WORK ADVISOR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów firmy w zakresie sprzedaży
SMAY Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna jest za obsługę kont sprzedażowych naszych klientów, a do jej zadań głównie należy:wprowadzanie asortymentów do systemu i na platformę, komunikacja z klientami (na poziomie B2B I B2C), kontrola nad zamówieniami, dbałość o dobre opinie, monitorowanie poprawności przebiegu procesów, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, udział w kreowaniu mechanizmów optymalizacji sprzedaży,
Ace24 Michał Kleszcz - 2017-10-06 - Dębica (podkarpackie)
realizowanie zadań związanych z obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja korespondencji w systemie informatycznym, tworzenie raportów, opracowanie danych na podstawie dokumentacji, aktywizacja i archiwizacja dokumentów, przygotowywanie spotkań wewnętrznych; umowa na okres próbny, a po umowie przedłużenie na czas trwania kontraktu; wysokość wynagrodzenia 2500- 3000zł brutto miesięcznie; godziny pracy: 7.00- 15.00
TRAKCJA PRKII SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-21 - Słupsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kwidzyn (pomorskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami z zasadami BHP, ergonomii i ochrony środowiska oraz udzielanie pierwszej pomocy. Pobieranie materiału do produkcji okien, obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien. Obrabianie materiałów, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych (PCV). Czytanie rysunku technicznego w języku angielskim
Job Office Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)