SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku
Adres pracodawcy:
Rynek 29, 27-300 Lipsko, powiat: lipski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie wymagane
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: lipski
Gmina pracodawcy: Lipsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lipsko
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Śrem (wielkopolskie)
Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Codzienny kontakt z klientem zagranicznymtłumaczenie dokumentacji technicznejudział w rozmowach kontraktowychsporządzanie dokumentacji wysyłkowej
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-02-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-kontrola warunków BHP na stanowisku pracy - prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń -planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy -pełne prowadzenie i zarządzanie zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska i BHP Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka). Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek" - 2017-02-23 - Barlinek (zachodniopomorskie)
OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOT. EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY, NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI I ORGANIZACJAMI Z ZAGRANICY, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
.
KPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Chojnice (pomorskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)
nauczanie jęz.migowego
Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Przasnyszu - 2015-11-06 - Przasnysz (mazowieckie)
Nakładanie detali na zawieszki, kontrola jakości, kontrola stanu technicznego zawieszek.
FIRMA KULIK sp.j - 2016-07-26 - Trzebnica (dolnośląskie)
prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy UE lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych; współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwa
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2016-01-20 - Milicz (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie projektów, zadań, itp. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
1.Cotygodniowa weryfikacja stanów magazynowych względem dokumentacji wydań i przyjęć2.Wyjaśnianie niezgodności na stanach magazynowych3.Prowadzenie salda paletowego, potwierdzanie sald paletowych Przewoźnikom, Klientom4.Weryfikacja zleceń spedycyjnych – wysyłanie danych do firm przewozowych5.Weryfikacja faktur za składowanie6.Bieżący kontakt z Przewoźnikami7.Weryfikacja reklamacji w CDN XL przynależnych do działu logistyki8.Składanie reklamacji do firm Przewozowych po akceptacji Kierownika ds logistyki i magazynowania9.Ewidencja reklamacji składanych do firm Przewozowych 10.Wystawianie dokumentów wz11.Obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków
EPIGON S.A. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Stały kontakt z klientami rynku niemieckiego, obsługa systemu TRANS, Prowadzenie dokumentacji.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Płock (mazowieckie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków w kuchni szkolnej.
Szkoła Podstawowa nr 33 - 2017-10-10 - Częstochowa (śląskie)
sporządzanie dokumentacji przetargowej
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-21 - Lublin (lubelskie)
Wymagane wyksztalcenie średnie, znajomość programu Office, prawo jazdy kat.B, łatwość nawiązywania kontaktów. Charakterystyka pracy: telefoniczny kontakt z klientem, obsługa biura, współpraca z innymi działami w salonie, obsługa programów komputerowych Autoteam i Autostacja.
GAZDA MICHAŁ P.H.U. AUTO-GAZDA - 2017-10-17 - Rybnik (śląskie)
Praca na systemie księgowym SAP, przygotowywanie comiesięcznych raportów zarządczych,współudział przy opracowaniu prognoz finansowych, sporządzanie sprawozdawczości GUS, przygotowywanie wyników ekonomiczno-finansowych.
Mostostal Siedlce Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2016-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
Tworzenie albumów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Dietetyk/sprzedawcafachowa obsługa klienta w oparciu o program i zasady Naturhouse, prawidlowe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem placówki, zdobywanie zaufania klienta, realizowanie miesięcznych planow sprzedażowych, zaangażowane uczestnictwo w akcjach konkursowych i promocjach, przygotowywanie materiałow merytorycznych
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Jarosław (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
Port Jachtowy w Łebie sp. z.o.o - 2016-03-01 - Łeba (pomorskie)
•Organizacja transportu w kraju i poza granicą•Sporządzanie dokumentacji transportowej•Obsługa klientów•Optymalizacja kosztów logistyki
Sery ICC Pasłęk sp. z o.o. - 2016-06-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji w komunikacji telefonicznej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych, koordynacja wewnętrznych procesów realizacji projektów. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na adres e-mail: praca (at) profilex.com
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-15 - Orchów (łódzkie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-05 - Złotów (wielkopolskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie zamówień, wykresów, analiz i raportów
Automationstechnik sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)