SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Toruń oferta pracy HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 44, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Polna 44, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv można wysłć na email: ksiegowosc (at) farmed.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: http://www.farmed.com.pl/
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
firma nie jest już Zakładem Pracy Chronionej!!!!
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 05.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp, ppoż i środowiska. Aktywny udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, a także dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego. Organizowanie i przeprowadzanie badań i pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy. Prowadzenie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż i środowiska. Udział w przekazywaniu do użytku obiektów, maszyn i stanowisk pracy. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej dla organów państwowych i samorządowych (PIP, PIS, WIOŚ, UM i inne). Nadzorowanie stanu i organizowanie przeglądów sprzętu ochrony przeciwpożarowej. Administrowanie bazą danych środków chemicznych oraz odpadów. Inicjowanie działań mających na celu poprawę stanu BHP, ppoż i środowiska.
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-02 - Helenów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa składu celnego
EUROBAC Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2017-07-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
kontakt z kontrahemtami firmy z państw wschodnich ( branża budowlana) w języku ukrainskim i rosyjskim. Przygotowanie i kontrola dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Białystok (podlaskie)
Rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
wprowadzanie faktur, dokonywanie zamowień, kontakt z kontrahentem, wypełnianie dokumentacji zakupowej, obsługa emailowa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Trzebinia (małopolskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów CathayPacific; maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzisprzedażowych; osiąganie wyznaczonych celów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
dokumentacja pracownicza
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Programowanie przy wykorzystaniu: Version Control (SVN, GIT, CVS) XML (XSLT), DBMS (FireBird, MySQL, SOQL) programowanie (PHP, Apex, Java) Web Development (JavaScript, HTML, CSS) Web Services (SOAP, OAuth, OAut2, XML, RPC)Miesjce pracy: Wrocław, al. Jana Matejki
CORE VALUE SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na prdukcji przy maszynach, kontrola jakości
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pielęgnowanie oraz dbanie o zdrowie i higienę osobistą osób chorych niesamodzielnych, aktywizowanie mieszkańców do zwiększenia ich samodzielności życiowej
Dom Pomocy Społecznej "SMREK" w Zaskalu - 2016-01-12 - Zaskale (małopolskie)
-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Pruszków (wielkopolskie)
Praca przy budowie drogi S7 Chęciny - Jędrzejów. Kontakt: Grzegorz Marek tel. 692 783 757.
"KANBUD" USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ I REMONT.BUDOWLANE GRZEGORZ MAREK - 2017-07-04 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur, rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego (dokumentacja), rozliczanie inwentaryzacji oraz inne prace z zakresu administarcji i księgowości
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Ochrona mienia klienta, obserwacja linii kas, nadzór nad dostawami do obiektu.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa zamówień - obsługa klienta (telefoniczna i e-mailowa)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakreu BHP. Opiniowanie instrukcji dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. Ustalanie okoliczności i przyczyn zdarzenia wypadku drogowego, sporządzenie meldunków i sprawozdań. Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników przepisów ppoż. Prowadzenie okresowych kontroli, konserwacja sprzętu gaśniczego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2018-09-25 - Żary (lubuskie)
ZACHĘCANIE POTENCJALNYCH KONSUMENTÓW DO ZAKUPU USŁUG REKLAMOWYCH, GROMADZENIE INFORMACJI NT. USŁUG, OPRACOWYWANIE SLOGANÓW (HASEŁ REKLAMOWYCH) SCENARIUSZY RADIOWYCH, KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM, WSPÓŁPRACA Z DRUKARNIAMI/AGENCJAMI REKLAMOWYMI, PROWADZENIE PREZENTACJI HANDLOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprawdzanie kart pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
-aktywna sprzedaż części samochodowych- budowanie partnerskich relacji z klientami- przygotowywanie ofert handlowych- współpraca z innymi działami firmy- obsługa dokumentacji, zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami
MAMAUTO Spółka Jawna - Adam Kula, Maciej Kula - 2018-06-07 - Starorypin Rządowy (kujawsko-pomorskie)
Szkolenia BHP.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Zabrze (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)