SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Wynagrodzenie: od 21 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 21 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenei zasadnicze + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 21 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość j. słoweńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; odpowiedzi na zapytania klientów; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); atrakcyjne wynagrodzenie: stawkę godzinową + wysokie prowizje; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 7 a 21); możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w j. polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nawiązywanie kontaktów z dostawcami z turcji, przygotowyanie umów, raporty
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
analiza sprzedaży w sklepach właściciela,
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w zakresie zakładów bukmacherskich oraz sprzedaż w punkcie (gazety, karty telefoniczne, zdrapki, inne); prace porządkowe i inne bieżące prace na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gostynin (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
X
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Przeworsk (podkarpackie)
Wytaczarz konwencjonalny - obróbka metali
Z.P.H.U. "Regsonik" Tomasz Zygarlicki - 2018-09-07 - Rzemień (podkarpackie)
obsługa magazynowa dostaw i wysyłek:- tele-sprzedaż- sprzedaż przez internet- przygotowywanie dokumentów magazynowych oraz finansowo- księgowych- organizacja odpraw celnych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mosina (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe. Charakterystyka pracy: koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem funduszy i dotacji w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania, jak również generowanie wniosków, przygotowywanie zapytań ofertowych, koordynowanie przygotowania, realizacji i rozliczania projektów (m.in. przygotowanie dokumentów księgowych, opracowanie zestawień wypłaconych umów cywilnoprawnych oraz odprowadzonych składek do ZUS, US. Prowadzenie działań promocyjnych oraz współpraca z innymi firmami i instytucjami w ramach realizowanych projektów, konkursów. Kontakt z pracodawcą osobisty.
FUNDACJA PGE ENERGIA CIEPŁA - 2018-05-07 - Rybnik (śląskie)
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osóbprowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2018-06-19 - Reda (pomorskie)
obsługa operacyjna klientów z krajów obszaru rosyjskojęzycznego, prowadzenie korespondencji mailowej i tłumaczenie ofert w języku rosyjskim, ukraińskim i angielskim, uczestnictwo w spotkaniach z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie księgowości w spółce
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-02-24 - Piotrowice (świętokrzyskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. portugalskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz portugalskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
Zapewnianie sprawnego i terminowego eksportu/importu towarów, kompletowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja działań i współpraca z urzędami celnymi i agencjami celnymi, tworzenie raportów, taryfikacji produktów, tworzenie raportów GUS/Intrastat.
GHG Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Publikowanie ogłoszeń o prace w internecie.Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów.Współdziałanie w okreslaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i wsparcie procesów wdrażania klienta, sporządzanie raportów/zestawień, kontakt z klientami i podwykonawcami
ASAPON SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Międzynarodowy transport towarów.
Usługi Transportowe - Teresa Dec - 2018-03-13 - Sarzyna (podkarpackie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-05-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie ofert cenowych na produkty Oracle dla klientów i partnerów biznesowych z Wielkiej Brytanii i USA.
ARROW ECS SERVICES Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do transferu cen między spółkami Shell przy przygotowaniu do audytu podatkowego w różnych spółkach Shell.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Zabierzów (małopolskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Milówka (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługiwanie zgłoszeń i usuwanie awarii sprzętowych i programowych, instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, diagnostyka, naprawa sprzętu oraz wymiana części, pomoc użytkownikom, wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów, konfiguracja urządzeń LAN, administracja Active Directory, serwerami Windows 2008, 2012, wykonywanie kopii bezpieczeństwa, monitorowanie systemów IT.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. zo.o. - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)