SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Złotów oferta pracy Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Data publikacji: 2017-06-05
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Za Dworcem 8, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Za Dworcem 8, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Za Dworcem
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 05.06.2017
Oferta pracy ważna do: 10.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa myjni oraz wystawianie dok. sprzedaży za usługi myjni
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sławków (śląskie)
Praca w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Olsztynie
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2016-12-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
Obsługa wtryskarki, zgrzewarki, kontrola jakości elementów z tworzyw sztucznych, pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Łódź (łódzkie)
praca na stanowisku specjalista do spraw gospodarki przestrzennej
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Żakowice (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów , prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie transportem i sprzętem budowlano-drogowym. Zamawianie części zamiennych. Rozliczanie załadunków. Rozliczanie czasu pracy kierowcy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
•TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów hiszpańsko i angielskojęzycznych , usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w zespole obsługi finansowej - weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów źródłowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług, przygotowanie sprawozdań budżetowych, prowadzenie ewidencji środków trwalych
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łęczeszyce (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-03-06 - Toszek (śląskie)
obsługa klienta, obsługa infokiosków
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie - techniczne, znajomość branży budowlanej, hydraulicznej, elektrycznej, umiejętność czytania projektów budowlanych, umiejętność sporządzania wycen, umów, prawo jazdy kat B, samodzielność, kreatywność. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem o niepełnosprawności. Wysokość wynagrodzenia 2000zł + premia. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
WATERM Artur Wiertel - 2017-03-16 - Wejherowo (pomorskie)
audyty dostawcó świeżych warzyw na zgodność z normą GlobalGap wersja 5.0, pobieranie prób do badań laboratoryjnych, przeprowadzanie analiz na zawartość azotanów, współpraca z laboratorium zew., wysyłanie próbek surowców, wody itp. do badań, ocena jakościowa surowców na polu u dostawców oraz w przechowalni na zgodność za specyfikacjami, zarządzanie stokami magazynowymi, ścisła współpraca z zespołem ds. zakupów, jakości i bezpieczeństwa żywności oraz badań i rozwoju.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV z dopiskiem Specjalista ds. warzyw świeżych na adres e-mail: kadry (at) primavega.com.pl lub pocztą na adres Wróblewo-Osiedle 14, 09-152 Naruszewo.Zatrudnienie w strukturach firmy Grupy Producentów Warzyw Primavega.
GRUPA PRODUCENTÓW WARZYW PRIMAVEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Bytom (śląskie)
opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)
Kontrola stanów surowców, praca w systemie ER Zamawianie surowców (płyty, drewno, okucia, pianki) Poszukiwanie nowych dostawców Negocjacje cenowe Kontakt (głównie mailowy) z kontrahentami z Niemiec i Holandii Prace administracyjne Współpraca z innymi działami firmy
Agencja Pracy Vector - 2017-04-28 - Czarne (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-04-13 - Tychy (śląskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing),mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt,subiekt GTprofil II
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Branża turystyczna, zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem.
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac ślusarskichOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt 7-15
Zakład Mechaniczny "Foher" Fojt Herbert - 2018-01-24 - Mikołów (śląskie)
kompleksowa realizacja zamówień, utrzymywanie relacji z dostawcami, przygotowywanie zapytań ofertowych, porównywanie ofert i wybór dostawców, przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców, dbałość o zapewnianie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności, okresowe renegocjacje obowiązujących warunków.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2017-11-13 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)
- kontakty (osobiste, e-mail) z kontrahentem zagranicznym w języku arabskim, - przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Bolechowice (małopolskie)
Realizacja zadań kadrowo-płacowych m.in.Sporządzenie, prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika, przebiegiem pracy i zwolnieniemWystawianie zaświadczeńSporządzanie deklaracji PIT , ZUS oraz DEKSporządzanie sprawozdań okresowych do PEFRON , GUSSporządzanie listy płac Rozliczanie umów cywilno - prawnych;Sporządzanie raportów i analiz.Dbałość o wysoką jakość realizacji obsługi kadrowo-płacowej klientów
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykonywanie prostych prac fizycznych zleconych w zależności od potrzeby: przenoszenie i przemieszczanie towarów i surowców, pakowanie, składanie podzespołów, zbieranie płodów rolnych, sprzatanie i porządkowanie terenu, kopanie ręczne, monitorowanie linii produkcyjnej, proste prace manualne i fizyczne, itp.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Niepołomice (małopolskie)
planowanie i organizowanie transportu, realizacja procesu zamówień.
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREW" S.C., KOWALCZYK ANDRZEJ, KOWALCZYK KRZYSZTOF - 2017-09-22 - Raba Niżna (małopolskie)