SPECJALISTA PRZYGOTOWANIA I ROZLICZANIA PRODUKCJI Rzeszów oferta pracy ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA PRZYGOTOWANIA I ROZLICZANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: •TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OKULICKIEGO 16C, 35-206 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRZYGOTOWANIA I ROZLICZANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: planista produkcyjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: CERTYFIKAT JĘZYKA ANGIELSKIEGO B2
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
•WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM•ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ LOGISTYCZNYCH W SYSTEMIE KLASY ERP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE •UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA I PLANOWANIA•SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE W REALIZACJĘ POWIERZONYCH ZADAŃ•ODPORNOŚĆ NA STRES•MILE WIDZIANE ORZECZENIE ONIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
OKULICKIEGO 16C, 35-206 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: OKULICKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 16C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie doświadczeń z roślinami doniczkowymi i warzywami (siew,zbiór doświadczeń, prace fizyczne z tym zwiazane, prowadzenie obserwacji faz rozwojowych chorób, szkodników, dokumentacja doświadczeń), prace wynikające z potrzeb zakładu.
Centralny Ośrodek Badania Odmiany Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Seroczynie - 2018-03-01 - Kawęczyn (mazowieckie)
posrednictwo w obrocie nieruchomosciami
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W CENTRUM OGRODNICZYM (BEZ ROŚLIN), OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA TERMINALA PŁATNICZEGO, PRACE ZWIĄZANE Z PRZYJĘCIEM TOWARÓW ORAZ ICH EKSPOZYCJĄ.
CENTRUM OGRODNICZE AGRICO GRZEGORZ TOMAKA - 2017-07-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wielbark (warmińsko-mazurskie)
wycena stolarki otworowej PCV, sporządzanie ofert, zamówień, kontakt z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta
EUROCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-21 - Grojec (małopolskie)
prace biurowe, realizacja zadań związanych z zakupami dla firmy i spółek, aktywność marketingowa itd
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łaziska Górne (śląskie)
PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ścisła współpraca z klientami zagranicznymi. Udział w targach krajowych i zagranicznych. Obsługa transportu i logistyki.
POM Ltd. Spółka z o.o. - 2015-12-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- przegląd i przetwarzanie pytań od klientów- projektowanie sprężarek odśrodkowych- opracowywanie ofert technicznych i handlowych- przegląd i weryfikacja ofert od poddostawców- koordynacja i udział w spotkaniach z klientami- koordynacja harmonogramów projektów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
analiza i odpowiedzi na pytania klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, bduowanie relacji z klientem, wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie, rozwój i zarządzanie siecią kontaktów w celu zwiększenia sprzedaży odnowień istniejących licencji na oprogramowanie firmy Aptean. Firma Aptean zajmuje się tworzeniem, wdrażaniem oraz utrzymaniem oprogramowania klasy CRM, ERP, do obsługi produkcji oraz do obsługi łańcucha dostaw. Szczegółowe portfolio produktów obejmuje ponad 30 rozwiązań i ciągle rośnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kraków (małopolskie)
Prace w zakresie inżynierii lądowej. Układanie kabli. Praca z maszynami budowlanymi, prace transportowe. Praca zgodnie z rysunkami technicznymi i planami architektonicznymi. Tworzenie i zamykanie wykopów kablowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Niemcy (Niemcy)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe; kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej; wystawianie faktur i not korygujących
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie, tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanów materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami, współpraca z innymi działami firmy. zaangażowanie, dokładność, sumienność. Mile widziana znajomość programów magazynowych, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w grupie. umowa na 3 miesiące. godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-06-12 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-06-15 - Świebodzice (dolnośląskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne wspieranie sprzedaży produktów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łominy (łódzkie)
windykacja i obsługa umów na roboty budowlane
TREE CAPITAL - 2016-01-04 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z pracodawcą w dniu 26.04.2018 godz.10.00, sala 18
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z polityką rachunkowości -prowadzenie ewidencji księgowej ,współpraca z bankiem ,czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych - rozliczanie inwentaryzacji - weryfikacja sald, prowadzenie ewidencji pozabilansowej, archiwizowanie dokumentów księgowych
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie - 2016-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie długofalowych relacji z klientami oraz rozbudowa bazy klientów na powierzonym rynku; współpraca z technologami w zakresie wdrażania nowych rozwiązań dotyczących produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy; doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów; aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowo - sprzedażowej i jej aktualizacja; przygotowanie i realizacja założeń budżetowych w zakresie działań marketingowych; tworzenie materiałów wizerunkowych i marketingowych oraz dbałość o ich aktualność i dostępność (strony www i optymalizacja tekstów do pozycjonowania); budowanie strategii komunikacji z klientem; prowadzenie działań w mediach społecznościowych; monitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmy; współpraca z agencjami ; analityka internetowa; bieżące analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportów; raportowanie wyników sprzedaży
KMW INVEST SP. Z O.O. - 2016-06-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu oraz wykonywanie zadań z zakresu spraw administracyjno-biurowych.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA-BABICZ S.J. - 2017-04-07 - Lublin (lubelskie)
konserwacja, naprawa oraz montaż gontu na dachu
Gospoda Młyńskie Koło Wolko, Błaszczyk SP.J. - 2016-06-27 - Poznań (wielkopolskie)