SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Olsztyn oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z polityką rachunkowości -prowadzenie ewidencji księgowej ,współpraca z bankiem ,czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych - rozliczanie inwentaryzacji - weryfikacja sald, prowadzenie ewidencji pozabilansowej, archiwizowanie dokumentów księgowych
Data publikacji: 2016-08-01
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pstrowskiego 5, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z polityką rachunkowości -prowadzenie ewidencji księgowej ,współpraca z bankiem ,czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych - rozliczanie inwentaryzacji - weryfikacja sald, prowadzenie ewidencji pozabilansowej, archiwizowanie dokumentów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera pakiet Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programów do obsługi budżetu szkoły w tym znajomości programów Vulcan, księgowość optimum, płace optimum, rejestr vat optimum, KSAT, umiejętność współpracy w zespole, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jed. budżetowowych i dyscypliny finansów publicznych, znajomość przepisów oświatowych i samorządowych, znajomość przepisówpłacowych i podatkowych , znajomość przepisów wynikających karty nauczyciela, 2 letnie dośw, pracy w księgowości w jed. oświatowych, wysoka kultura osobista,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Pstrowskiego 5, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: `
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Pstrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 02.08.2016
Oferta pracy ważna do: 26.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja i nadzór nad przebiegiem całego procesu zaopatrzenia firmy;
UNIMOULD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Pieńsk (dolnośląskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (praca w Toruniu, Bydgoszczy i Włocławku)
KONSALNET SECURE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - rozwiązywanie problemów nie związanych z technicznymi systemami, obejmujące korekty danych i aspekty wiedzy. Wsparcie globalne 3 regionalnych SSCc w danym obszarze wiedzy specjalistycznej. - Organizowanie, przygotowywanie, ładowanie i aktywowanie danych. Rozwiązywanie niespójności danych. - Ścisła współpraca z zespołami ds. zasobów ludzkich. Wykorzystywanie wspólnych metodologii i praktyk w różnych projektach. - doradzanie w zakresie wiedzy z zasobów ludzkich . Proaktywne identyfikowanie wymagań i braków w wiedzy. Przygotowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych związanych z systemem. - identyfikowanie, zdobywanie i eskalowanie zagrożeń i problemów związanych z danymi dotyczącymi zasobów ludzkich. Wspieranie inicjatyw związanych z ochroną danych osobowych ich przestrzeganiem i kontrolą. - Stałe monitorowanie systemów zasobów ludzkich, wykorzystywanych przez zespoły zasobów ludzkich do zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności, wydajności operacyjnej, bezpieczeństwa i ulepszeń technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2012-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
1.Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracowników, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie terminów badań lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecności i absencji chorobowych zatrudnionych pracowników, 5) wydawanie świadectw pracy, 6) doręczanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z wypłatami wynagrodzeń: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodzeń należnych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozliczeń podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników. 3. Sporządzanie wykazu pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporządzanie list płac. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz Zwolnień od pracy. 5. Wystawianie świadectw pracy dla byłych pracowników. 6. Prowadzenie rejestrów aktualnie zatrudnionych i byłych pracowników. 7. Sporządzanie sprawozdań zleconych przez GUS
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2017-06-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Tworzenie bazy danych ukraińskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla ukraińskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie firmy na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń o wynagrodzeniu. list płac, dokumentów do ZUS, teczek osobowych
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2017-06-06 - Międzyrzecz (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych,
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-09-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
współpraca z klientami i dostawcami na rynku krajowym; analizę i optymalizację kosztów transportu oraz obsługi floty; ustalanie harmonogramów czasu pracy dla kierowców; koordynacja sprzętu i transportu na prowadzonych inwestycjach oraz w kopalniach - monitoring pojazdów i maszyn budowlanych
TRANSPOL KOPALNIA KRUSZYWA POLIŃSKI ZENON - 2016-03-08 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura handlowego, prowadzenie ewidencji handlowej, odbieranie zamówień, przygotowywanie dokumentacji handlowej, tworzenie i wysyłanie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO SP. Z O. O. - 2016-06-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilków (podlaskie)
Spawanie konstrukcji. Praca na umowę zlecenie, a następnie na umowę o pracę. Praca w Zabrzu w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00.
METALKONS Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Zabrze (śląskie)
- NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH KONTAKTÓW Z KLIENTAMI- BUDOWANIE RELACJI BIZNESOWYCH- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW HANDLOWYCH- PRZYJMOWANIE WSTĘPNYCH ZAMÓWIEŃ OD KLIENTÓW, - ZAWIERANIE UMÓW O WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTAMI
LEMARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Zator (małopolskie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowaniebieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
Aktywne poszukiwanie nowych klientów na rynku niemieckim, udział w przetargach publicznych, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami, reprezentowanie firmy na zagranicznych targach, wprowadzanie nowych produktów do obecnych klientów, analiza konkurencji i tendencji na podległym rynku, identyfikacja oraz realizacja nowych możliwości rozwoju sprzedaży eksportowej. Praca w Jarosławiu ul. Kolaniki 19 (sporadycznie w delegacji - teren Unii Europejskiej)WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat."B', biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie, mile widziana znajomość innego obcego języka, mile widziane doświadczenie zawodowe, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientamiOsoby zainteresowane pracą proszone są o wysyłanie cv na e-mail: export (at) apis.eu.pl z prośbą o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Apis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Jarosławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Jarosław (podkarpackie)
Znajomość procesów technologicznych w zakresie obróbki blach, wykonywanie kalkulacji procesowych, nadzór nad procesami technologicznymi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzezie /k.Sulechowa/ (lubuskie)
promowanie firmy, obsługa działu marketingu
SWARZĘDZKIE ZAKŁADY MEBLOWE Maciej Tylkowski Sp.k. - 2017-05-22 - Poniatowa (lubelskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane prosozne sa o kontakt telefoniczny z pracodawcątel. 530-540-560
SWS INVEST sp. z o.o. - 2016-12-01 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
KOORDYNOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ INWESTYCJI PRZETARGOWYCHPRACA W BIURZE: •ROZLICZANIE CAŁOŚCI INWESTYCJIPRACA W TERENIE:•KONTROLA ZGODNOŚCI ZUŻYTEGO MATERIAŁU Z PROTOKOŁEM•RAPORTOWANIE WYNIKÓW•KONTROLA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
SOLARTIME SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczeń usług, doręczanie przesyłek,przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów.Praca w Urzędzie pocztowym w Stężycy na 0,75 etatu. Wymagane prawo jazdy kat. B oraz własny samochód do celów służbowych. Praca w godzinach od 8,00 do godz.16,00 . Kontakt tel. 58 326-61-31
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-08 - Stężyca (pomorskie)
Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych.Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznychc rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn linii produkcyjnej do montażu, czytanie schematów elektronicznych w tym SMD
"PLUM" sp. z o.o. - 2017-04-28 - Ignatki (podlaskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udział w targach
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Czarnowice (lubuskie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; Załatwianie spraw urzędowych związanych z pracą cudzziemców w Polsce.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zajmowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo-płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-21 - Świdnica (dolnośląskie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)