SPECJALISTA DS. MIESZKANIOWYCH Krosno Odrza艅skie oferta pracy ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: - prowadzenie ksi臋gowo艣ci i rozlicze艅 administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, - rozliczanie medi贸w, - przygotowywanie rocznych rozlicze艅, - przygotowywanie i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projekt贸w sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅 tematycznie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wsp贸lnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnie艅 z bankami prowadz膮cymi rachunki administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozlicze艅 finansowych administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych z Urz臋dem Skarbowym, - sporz膮dzanie deklaracji CIT, - kontakty z w艂a艣cicielami lokali w zakresie funkcjonowania wsp贸lnot mieszkaniowych, obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych, - przeprowadzanie post臋powania ofertowego na zadania realizowane we wsp贸lnotach mieszkaniowych,
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
Pracodawca: ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrza艅skie, powiat: kro艣nie艅ski, woj: lubuskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: - prowadzenie ksi臋gowo艣ci i rozlicze艅 administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, - rozliczanie medi贸w, - przygotowywanie rocznych rozlicze艅, - przygotowywanie i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projekt贸w sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅 tematycznie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wsp贸lnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnie艅 z bankami prowadz膮cymi rachunki administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozlicze艅 finansowych administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych z Urz臋dem Skarbowym, - sporz膮dzanie deklaracji CIT, - kontakty z w艂a艣cicielami lokali w zakresie funkcjonowania wsp贸lnot mieszkaniowych, obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych, - przeprowadzanie post臋powania ofertowego na zadania realizowane we wsp贸lnotach mieszkaniowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
okres zatrudnienia-6 miesi臋cy z mozliwo艣ci膮 zatrudnienia na czas nieokre艣lonyhttp://bip.wrota.lubuskie.pl/zgkim/wakaty/2/5/specjalista_ds__mieszkaniowych/
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MIESZKANIOWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Krosno Odrza艅skie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kro艣nie艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Krosno Odrza艅skie
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne: spe艂nia wymagania okre艣lone w art. 6 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, nie by艂a prawomocnie skazana za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, posiada wykszta艂cenie wy偶sze w rozumieniu przepis贸w o szkolnictwie wy偶szym, preferowane kierunki: rachunkowo艣膰 lub inne uzupe艂nione studiami podyplomowymi o specjalno艣ci: rachunkowo艣膰 lub zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami, posiada co najmniej pi臋cioletni sta偶 pracy, posiada bardzo dobr膮 znajomo艣膰 pakietu MS Office, zna zagadnienia z zakresu windykacji, posiada bardzo dobr膮 znajomo艣膰 ustaw: Ustawa z dnia 29 wrze艣nia 1994 r. o rachunkowo艣ci, Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokator贸w, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, zna przepisy prawa z zakresu ustaw: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz膮dzie gminnym, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, bardzo dobra znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z administrowaniem wsp贸lnotami mieszkaniowymi, bardzo dobra znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych prowadzenia ksi臋gowo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych oraz do艣wiadczenie w prowadzeniu ksi臋gowo艣ci i rachunkowo艣ci wsp贸lnot mieszkaniowych, posiada do艣wiadczenie zwi膮zane z windykacj膮 nale偶no艣ci, znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z prowadzeniem gospodarki finansowej wsp贸lnot mieszkaniowych, znajomo艣膰 zagadnie艅 ksi臋gowych i rozlicze艅 dotycz膮cych cz臋艣ci stanowi膮cej w艂asno艣膰 gminy we wsp贸lnocie mieszkaniowej, znajomo艣膰 i umiej臋tno艣膰 obs艂ugi bankowo艣ci elektronicznej zwi膮zanej z obs艂ug膮 wsp贸lnot mieszkaniowych. znajomo艣膰 zasad rozliczania medi贸w, dobra organizacja pracy, samodzielno艣膰 oraz dok艂adno艣膰 w wykonywaniu powierzonych zada艅. Wymagania dodatkowe: cechuje si臋 zaanga偶owaniem i du偶膮 motywacj膮 do pracy i osi膮ganych wynik贸w, samodzielno艣ci膮, kreatywno艣ci膮 i skuteczno艣ci膮 w dzia艂aniu, jest dyspozycyjna i obowi膮zkowa, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w z lud藕mi i prowadzenia zebra艅, w bie偶膮cej pracy cechuje si臋 staranno艣ci膮 i systematyczno艣ci膮, posiada zdolno艣膰 planowania pracy, posiada umiej臋tno艣膰 my艣lenia strategicznego.II. Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: prowadzenie ksi臋gowo艣ci i rozlicze艅 administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, rozliczanie medi贸w, przygotowywanie rocznych rozlicze艅, przygotowywanie i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych, przygotowywanie projekt贸w sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅 tematycznie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 wsp贸lnot mieszkaniowych, prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnie艅 z bankami prowadz膮cymi rachunki administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych, prowadzenie rozlicze艅 finansowych administrowanych wsp贸lnot mieszkaniowych z Urz臋dem Skarbowym, sporz膮dzanie deklaracji CIT, kontakty z w艂a艣cicielami lokali w zakresie funkcjonowania wsp贸lnot mieszkaniowych, obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji, przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych, przeprowadzanie post臋powania ofertowego na zadania realizowane we wsp贸lnotach mieszkaniowych,
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kro艣nie Odrza艅skim
Adres pracodawcy:
Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrza艅skie, powiat: kro艣nie艅ski, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie, kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie dyplom lub za艣wiadczenie uko艅czenia studi贸w wy偶szych (po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em), kserokopie dokument贸w (po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em) potwierdzaj膮ce wymagany sta偶 pracy (kserokopie 艣wiadectw pracy, za艣wiadczenia o zatrudnieniu), inne dokumenty potwierdzaj膮ce kwalifikacje (dodatkowe uprawnienia, dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych, za艣wiadczenia o szkoleniach - kserokopie po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em), o艣wiadczenie kandydata, 偶e posiada pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji.Dokumenty aplikacyjne kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w ramach procedury naboru nie podlegaj膮 zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne os贸b, kt贸re w procesie naboru nie zakwalifikuj膮 si臋 do dalszego etapu, zostan膮 umieszczone w protokole i b臋d膮 stanowi艂y za艂膮cznik do protoko艂u z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozosta艂ych os贸b b臋d膮 odsy艂ane lub odbierane osobi艣cie przez zainteresowane osoby.List motywacyjny, CV, wymagane o艣wiadczenia winny by膰 opatrzone w艂asnor臋cznym podpisem kandydata do zatrudnienia. Oferty zawieraj膮ce niepodpisane dokumenty i o艣wiadczenia nie b臋d膮 rozpatrywane. Termin, spos贸b i miejsce sk艂adania dokument贸w aplikacyjnych:a. Termin:2017-09-29 10:00:00b. Spos贸b:Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni sk艂ada膰 w zamkni臋tych kopertach w sekretariacie Zak艂adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim, ul. Wiejska 23 pok贸j nr 10 lub drog膮 pocztow膮 do dnia 29 wrze艣nia 2017 roku do godz. 10.00. O zachowaniu terminu z艂o偶enia oferty decyduje data wp艂ywu do Zak艂adu. Oferty z艂o偶one po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdowa膰 si臋 napis: Nab贸r na stanowisko specjalisty ds. mieszkaniowych w Zak艂adzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim".Nab贸r odb臋dzie si臋 zgodnie z Ustaw膮 z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych (Dz.U. 2008 Nr 223 poz. 1458 ze zm.) oraz Regulaminem post臋powania przy naborze pracownik贸w na wolne stanowiska urz臋dnicze, wolne kierownicze stanowiska urz臋dnicze w Zak艂adzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim wprowadzonym Zarz膮dzeniem nr 11 Dyrektora ZGKiM z dnia 28 maja 2012 r. c. Miejsce:Zak艂ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim, ul. Wiejska 23 pok贸j nr 10. Informacje dodatkowe:Informacje dodatkowe o naborze mo偶na uzyska膰 w Zak艂adzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kro艣nie Odrza艅skim. Osob膮 upowa偶nion膮 do kontaktu z kandydatem jest: Beata Szorc specjalista ds. administracyjno-kadrowych, telefon kontaktowy 68 383 5412, 68 383 5185.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: kro艣nie艅ski
Gmina pracodawcy: Krosno Odrza艅skie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Krosno Odrza艅skie
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kro艣nie Odrza艅skim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2017
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy wa偶na do: 29.09.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace porz膮dkowe, drobne prace naprawcze.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
-prowadzenie bie偶膮cych zakup贸w komponent贸w i opakowa艅 w 艣cis艂ej wsp贸艂pracy z dzia艂em produkcji i logistyki-zapewnienie obs艂ugi / wymiany materia艂贸w do k膮pieli i czyszczenia/piaskowania-zapewnienie wystarczaj膮cych ilo艣ci odzie偶y ochronnej i jej czysto艣ci z uwzgl臋dnieniem specyfiki poszczeg贸lnych stanowisk
BRAKE SYSTEM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-06 - Rembert贸w (mazowieckie)
prowadzenie finas贸w, planowanie koszt贸w, raporty finansowe
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ksi臋gi handlowej, sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
specjalizacja w sprzeda偶y asortymentu oferowanego przez sp贸艂k臋, z zakresu higieny i utrzymania czysto艣ci; rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami; rozw贸j rynku poprzez zdobywanie nowych klient贸w na produkty/rozwi膮zania z zakresu higieny i utrzymania czysto艣ci; wprowadzanie produkt贸w z oferty (higiena i utrzymanie czysto艣ci) do innych bran偶 poza ju偶 obs艂ugiwane przez sp贸艂k臋;wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czysto艣ci i higieny, zar贸wno dla klient贸w sp贸艂ki jak i handlowc贸w; realizacja za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych
WEINDICH Sp贸艂ka jawna - 2016-03-18 - Chorz贸w (艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w godz. 7-15
Steelcon Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Warblewo (pomorskie)
Dba艂o艣膰 o sprawny przeplyw informacji w ramach realizowanego procesu.Monitorowanie zamowie艅, umow oraz faktur, rozwijanie i utrzymywanie d艂ugoterminowych relacji z Klientami.
GRILL-IMPEX Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp贸艂ka Komandytowa - 2016-11-23 - Sielu艅 (mazowieckie)
- gromadzenie archiwalnych zbior贸w historycznych poprzez prowadzenie bada艅 i poszukiwa艅 na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbior贸w IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbior贸w tj. inwentarzy, katalog贸w, ksi臋gi ruchu muzeali贸w, kartotek obiekt贸w, baz danych, itp.; - znakowanie zbior贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opis贸w muzeali贸w: wymiar- format, waga, rodzaj materia艂u, autor, tytu艂, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotycz膮cych problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiak贸w zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnie艅 pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbior贸w i pomieszcze艅 przed po偶arem, w艂amaniem, kradzie偶膮 itp.; - przygotowywanie um贸w, opisy faktur zakup贸w zbior贸w; - wdra偶anie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obs艂uga zwiedzaj膮cych, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie dzia艂a艅 edukacyjnych w r贸偶nych przedzia艂ach wiekowych (organizacja lekcji, warsztat贸w muzealnych, spotka艅); - inicjowanie i organizowanie wydarze艅 muzealnych zwi膮zanych z upowszechnianiem i popularyzacj膮 wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw sta艂ych i czasowych, posiadanych zbior贸w oraz prowadzenie szczeg贸艂owej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiekt贸w; - prowadzenie czynno艣ci profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotycz膮cych zbior贸w, magazyn贸w, sali wystawienniczej i transportu muzeali贸w; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbior贸w oraz rejestrowanie wywiad贸w z najstarszymi mieszka艅cami gminy; - przygotowywanie materia艂贸w do folder贸w i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiej臋tno艣膰 pisania tekst贸w naukowych, popularno-naukowych,; - bie偶膮ce pisanie tekst贸w i zamieszczanie foto-relacji, zaprosze艅 na stron臋 www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal spo艂eczno艣ciowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych 艣rodk贸w oraz sponsor贸w na dzia艂alno艣膰 IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (ma艂opolskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jab艂onowo (mazowieckie)
prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raport贸w, kontrola nad wewn臋trznymi procedurami firmy, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Praca w oddziale firmy; bezpo艣redni kontakt z innymi oddzia艂ami; rekrutacja i zarz膮dzanie kierowcami przypisami do oddzia艂u; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o 艣rodki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dost臋pna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolno艣l膮skie)
Specjalista ds. sprzeda偶y
NORDPOL TREES SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Czaplin Ma艂y (zachodniopomorskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - D膮browa (wielkopolskie)
praca w salonie kosmetycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga przedsprzeda偶owa( obs艂uga klient贸w detalicznych, doradztwo, przyjmowanie zam贸wie艅), rejestracja zam贸wie艅, czynno艣ci zwi膮zane z administrowaniem oferty firmy w firmowym sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wierusz贸w (艂贸dzkie)
prace biurowe
INSTAL-FILTER SA Przemys艂owe Systemy Ochrony Powietrza - 2016-08-23 - Ko艣cian (wielkopolskie)
Przygotowanie produktu do sprzeda偶y: formatowanie naklejek, sk艂adaniepude艂ek, metkowanie produktu, wzrokowa kontrola produktu, praca w godz. 8-16
Chameleon s.a - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
1) Sporzadzanie list p艂ac, zestawie艅 ora przelew贸w z wynagrodze艅.2) Sporzadzanie PIT -贸w (PIT - 11, PIT - 40, PIT - 8C). 3) Obliczanie podstaw zasi艂k贸w z ubezpieczenia spo艂.4) Sporzadzanie dok. Rp - 7 do cel贸w emerytalnych.
Akademia im. Jana D艂ugosza w Cz臋stochowie - 2017-10-18 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Wsp贸艂praca z klientami firmy w zakresie wspierania dzia艂a艅 eksportowych. Wsp贸艂praca z dzia艂em marketingu, administracji sprzeda偶y, obs艂ugi klienta, zarz膮dem.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-26 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Prace na budowie.Praca na terenie ca艂ej Polski.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Specjalista do spraw administracyjno-pracowniczych.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k - 2016-08-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Bie偶膮ca obs艂uga najmu, budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowychpartner贸w biznesowych b2c,b2b,rozbudowa portfeladostawc贸w/odbiorc贸w, monitoring rynku bran偶owego, bie偶膮cesporz膮dzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazd贸w. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)
-Wsp贸艂tworzenie i realizacja strategii sprzeda偶y w obszarach niemieckoj臋zycznych,-Budowanie i rozwijanie trwa艂ych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projekt贸w w ramach wsp贸艂pracy z klientami,-Skuteczne osi膮ganie za艂o偶贸nych cel贸w sprzeda偶owych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwa艅 klient贸w. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋, Ciekaw膮 i odpowiedzialn膮 prac臋 w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego.Oferty ze zdj臋ciem kierowa膰: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomo艣ci prosz臋 napisa膰 na jakie stanowisko sk艂adaj膮 Pa艅stwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Tczew (pomorskie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wiechlice (lubuskie)
Bezpo艣redni kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klient贸w, przygotowywanie ofert i doradztwo, realizacja plan贸w sprzeda偶owych. Sprzeda偶 aparatury laboratoryjnej i materia艂贸w pomocniczych oraz odczynnik贸w chemicznych do analiz chemicznych. Miejsce pracy: teren Polski.
Labindex Sp贸艂ka Cywilna - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klient贸w, dokonywanie analiz sprzeda偶owych, obs艂uga strony i sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
Szlifowanie i polerowanie kamienia, monta偶 parapet贸w i blat贸w kuchennych, monta偶 nagrobk贸w.
ART-do - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie bazy klient贸w, wysy艂anie ofert do klient贸w, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, uzyskiwanie pozwolenia na wyw贸z towaru za granice, udzia艂 w oficjalnych spotkaniach. Kontakt z kontrahentami z Mo艂dawii, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. Kielce - 2018-03-19 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Kierowca wywrotki
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pabianice (艂贸dzkie)