SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH Zielonki oferta pracy BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Zielonki (małopolskie)
Pracodawca: BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Galicyjska 17A, 32-087 Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielonki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielonki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość podstawowych przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zbiorów; - znajomość języka angielskiego (poziom przynajmniej B2); - znajomość obsługi stron www, portali społecznościowych; Mile widziane:- doświadczenie w organizowaniu pracy i animacji muzealnej, doświadczenie pracy w instytucjach kultury; - prawo jazdy kat. B; Inne wymagania:- umiejętność pracy w zespole; - planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy; - zaangażowanie, odpowiedzialność, dokładność, dyspozycyjność; - wysoka kultura osobista oraz rozwinięte zdolności interpersonalne; - umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Nazwa pracodawcy: BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Galicyjska 17A, 32-087 Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kandydaci proszeni są o przesyłanie CV na adres e-mail praodawcy oraz kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Zielonki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielonki
Ulica pracodawcy: Galicyjska
Numer budynku pracodawcy: 17A
Profil działalności pracodawcy: BIBLIOTEKA
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 07.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru sanitarno-epidemiologicznego
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2017-07-31 - Słubice (lubuskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi; przygotowanie ofert i prezentacji; negocjacje handlowe; sprzedaż; monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów; praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)
obsługa klienta
ANGITU Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Morzywół (świętokrzyskie)
obsługa klientów
BIG PLAST Michał Kolad - 2016-12-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż imprez turystycznych, obsługa klienta, rozliczanie imprez
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie z zprogranen
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Białobrzegi (mazowieckie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SP Z O.O. - 2018-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
raportowanie do kierownika produkcji aplikacji PU, nadzór nad stanem technicznym maszyny PU, zamawianie części zamiennych, prace produkcyjne i porządkowe
NIDA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
Opis stanowiska:- analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - biegła znajomość języka angielskie
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
kontakty handlowe z krajami Azji- pakistan, Indie.Prowadzenie korespondencji i kontakt z kontrahentami, procedowanie dokumentacji związanej z wysyłaniem towarów d ww. krajów
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Zielona Góra (lubuskie)
-
OSKAR BURCHARD ASTERIA - 2016-11-03 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów wynajem terminowy poszerzane bazy kluczowychklientów, realizacja strategii rozwoju, zarządzanie ofertą., praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem - umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie; podstawowa znajomość j. angielskiego, komunikatywność, kultura osobista; zakres obowiązków: kontakt z klientem, obsługa rezerwacji, doradztwo i obsługa klienta, sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń i biletów autokarowych i lotniczych; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Pyskowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie pracy rzeczoznawcy majątkowego przeprowadzającego inwentaryzację działek współpraca z właścicielami dróg, infrastruktury podziemnej i naziemnej identyfikacja ograniczeń technicznych na drogach dojazdowych do terenu budowy /ograniczenia tonażowe itp./ współpraca z organami władz lokalnych dotycząca uzgodnień korzystania z dróg, tworzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z Planem Kontroli i Badań Budowy dotyczącej nieruchomości
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-acowej.Naliczanie wynagrodzeń,sporzadzanie list płac,umów cywilno prawnych rozliczeń ideklaracji,prowadzenie dokumentacji kadrowej
SCO-PAK S.A - 2016-07-12 - Chełm (lubelskie)
Planowanie, koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Wysokość wynagrodzenia do negocjacji (zależne od kompetencji).
FURMANEK TRADING Sp. j. - 2015-11-18 - Czosnów (mazowieckie)
Obsługa informatyczna firm, serwis komputerowy, oprogramowania
ASK CIONGWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-08 - Radzionków (śląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, współpraca ze spedytorami oraz wewnętrznym działem celnym w zakresie realizacji zamówień, planowanie i monitorowanie realizacji zamówień, raportowanie dla klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-01-12 - Małaszewicze (lubelskie)
Opieka nad dziećmi dojeżdżającymi do szkół.Staż od 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Rymań (zachodniopomorskie)
-
KAMIL SP. Z O.O. SZCZECIN - 2017-06-21 - Otok (zachodniopomorskie)