SPECJALISTA DS NIERUCHOMOŚCI Sanok oferta pracy PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie pracy rzeczoznawcy majątkowego przeprowadzającego inwentaryzację działek współpraca z właścicielami dróg, infrastruktury podziemnej i naziemnej identyfikacja ograniczeń technicznych na drogach dojazdowych do terenu budowy /ograniczenia tonażowe itp./ współpraca z organami władz lokalnych dotycząca uzgodnień korzystania z dróg, tworzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z Planem Kontroli i Badań Budowy dotyczącej nieruchomości
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:rymanowska 45, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie pracy rzeczoznawcy majątkowego przeprowadzającego inwentaryzację działek współpraca z właścicielami dróg, infrastruktury podziemnej i naziemnej identyfikacja ograniczeń technicznych na drogach dojazdowych do terenu budowy /ograniczenia tonażowe itp./ współpraca z organami władz lokalnych dotycząca uzgodnień korzystania z dróg, tworzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z Planem Kontroli i Badań Budowy dotyczącej nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Naftowa 8, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2017
Data dodania oferty pracy: 11.04.2017
Oferta pracy ważna do: 21.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż do klientów przez tel. z leadów i zapytań na platformach: Alibaba, MakePolo, Made - in - China, DHGate, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień, raportów, kontakt telefoniczny oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i z partnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
pomoc kucharzowi w przygotowywaniu potraw
KOMPLEKSOWE USŁUGI GASTRONOMICZNE FIRMA KRiSSTEK KRZYSZTOF WRÓBLEWSKI - 2018-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
-analiza rynku pod względem mozliwości kooperacyjnych w zakresie prac dotyczących budowania jednostek aluminiowych oraz innych obiektów dla przemysłu morskiego w tym również konstrukcji offshore,-prowadzenie akcji ofertowych,-pozyskiwanie nowych klientów,-prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji-sporządzanie umów
Alumare Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Brak danych
"PROMET" SP. Z O.O. PRODUKCJA METALOWA - 2017-03-31 - Człuchów (pomorskie)
SPECJALISTA DS.TRANSPORTU I ROZLICZEŃROZLICZANIE CZASU PRACY KIEROWCÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
JACEK BIESZCZAD FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO TRANSPORTOWA BACATRANS - 2017-01-27 - Dębica (podkarpackie)
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2018-03-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. zakupów (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Tychy (śląskie)
- koordynacja procesów rekrutacyjnych od początku do końca poprzez organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i inicjowanie procesu wdrożenia do firmy, - wsparcie oraz utrzymywanie kontaktu z kandydatami, menedżerami i rekruterami, - zapewnienie wysokiej jakości dostarczanych uslug,- śledzenie danych oraz etapów kandydatów w systemie rekrutacjyjnym,- prace administracyjne w zakresie pozwoleń na pracę,- skuteczne zarządzanie ogólnymi zapytaniami od członków zespołu, kandydatów i menedżerów rekrutujących,Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych, prezentacja aktualnej oferty, przygotowanie umów
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
do uzgodnienia
PPHiU H-GAZ M.Hliniak W.Hliniak Sp.j. - 2016-03-03 - Tyczyn (podkarpackie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Czerńczyce (dolnośląskie)
wg. załącznika do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Czarnków (wielkopolskie)
stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, wyszukiwania pracowników dla zleceń klientów, wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów
JBM Barbara Milewska - 2017-12-13 - Piaseczno (mazowieckie)
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowychwyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klienta, nadzór nad działaniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami kraju, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gwizdaj (podkarpackie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- aktywny udział w pilotażowym uruchamianiu Platformy eCommerce; -tworzenie i rozwój sieci partnerskiej poprzez poszukiwanie orazpozyskiwanie partnerów; - zarządzanie procesami włączania nowychpartnerów do sieci; - bieżąca współpraca z partnerami i wsparcie wrozwiązywaniu problemów., praca w godz. 8-16
LATEX Opony SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
Proste prace przy wykańczaniu tapicerki samochodowej.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja strategii marketingowej firmy (m.in. organizowanie kampanii reklamowych), administrowanie bazą usługodawców reklamowych (praca, Internet itp.) i współpracy z nimi, współpraca z Agencjami Reklamowymi i PR pod kątem przygotowania materiałów marketingowych oraz nadzór nad ich produkcją, przygotowywanie cyklicznych raportów z działań marketingowych firmy, monitorowanie działań marketingowych konkurencji, wsparcie w prowadzeniu strony internetowej.
FORMASTER S.A. - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Radom (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, korespondencja z ZUS i US.
PAYROLLIDER SP. Z O.O. - 2017-09-04 - Zgierz (łódzkie)
odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów biznesowych z branży e-commerce
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05 15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)