SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Gwizdaj oferta pracy FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami kraju, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
Data publikacji: 2016-02-19
Lokalizacja: Gwizdaj (podkarpackie)
Pracodawca: FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solarza 3, 37-200 Gwizdaj, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami kraju, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gwizdaj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przeworsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, język angielski biegły w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Przeworsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przeworsk
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. transportu odpowiedzialny jest za ustalanie tras przejazdu pojazdów, zajmuje się również rozliczaniem i ewidencją paliwa, odpowiedzialny jest za terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw samochodów znajdujących się w firmie. Do jego obowiązków będzie należało również optymalizacja, i kontrola kosztów i prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Zakład Miesny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2017-11-22 - Mościbrody (mazowieckie)
-prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia-naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych-prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy-sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS , US, GUS)-sporządzanie raportów i zestawień-bieżące monitorowanie zmian w przepisach
TESSA Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Wtórek (wielkopolskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi, sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemu informatycznego
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami, poszukiwanie nowych partnerów do współpracy, aktywne prowadzenie wielokierunkowego rozpoznawania międzynarodowego rynku gier, utrzymywanie pozytywnych kontaktów z partnerami.
G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Rzeszów (podkarpackie)
obserwacje procesu przygotowania pieca topielno-rafinacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Głogów (dolnośląskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2016-04-18 - Karczew (mazowieckie)
Branża meblowa. Przyjmowanie i weryfikacja zamówień, informacja oraz przyjmowanie ofert handlowych; organizacja targów krajowych oraz zagranicznych; stały kontakt z fabrykami i inne.
MEBLISSIMA IZABELA OLSZEWSKA - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie się z celem, zadaniami i funkcjonowaniem oraz efektami działania MCIZ, metodami i narzędziami pracy doradcy, poradnictwo grupowe i indywidualne, zapoznanie się z celami, zadaniami i współpracą z partnerami rynku pracy, obsługa osób bezrobotnych, poszukujących pracy, zasady organizacji praktyk zawodowych, szkoleń, giełd pracy, EURES.
PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W RZESZOWIE - 2016-06-06 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza rynku pracy, organizacja i realizacja szkoleń, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
LUBUSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2017-03-13 - Żagań (lubuskie)
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych, wystawianie polis ubezpieczeniowych i dostarczanie ich klientom, praca w terenie pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Żywiec (śląskie)
analiza dokumentacji, koordynowanie spraw związanych z realizacją gwarancji
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bogucin (wielkopolskie)
Kontakty z klientami krajowymi oraz zagranicznymi.
Zakład Usług Leśnych - R. Trejchel - 2015-12-02 - Samławki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łódź (łódzkie)
umawianie spotkań handlowych
COFACE POLAND CMS SP. Z O.O. - 2017-07-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych
Ceramika NOWA GALA S. A. - 2016-11-14 - Końskie (świętokrzyskie)
pracownik odpowiedzialny za kontakt z klientem, doradztwo w zakresie informatycznym, kampanie reklamowe
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowników do rekrutacji do zwolnienia, rozliczanie wynagrodzenia, składek ZUS, podatków, rozliczanie roczne, wystawianie dokumentów do ZUS, nadzór nad pracą Zarządu Spółki, dokumentami spółki
"UNICON" Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
obsługa transakcji handlowych, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktów z kontrahentem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie kart zarobkowych, list wypłat, ekwiwalentów, bilanu ścieków, druków ścisłego zarachowania
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Czernica (śląskie)
obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
FILETOWANIE RYB, SORTOWANIE, PATROSZENIE, ODŁUSZCZANIE, ODSKÓRZANIE, PAKOWANIE, PRZYGOTOWANIE RYB DO WYSYŁKI
STORMBRINGER TOMASZ RYŁKO - 2018-07-30 - Chwaszczyno (pomorskie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie sprzedaży w biurze- obsługa klienta przez telefon i w biurze- prowadzenie korespondencji mailowej- przygotowywanie raportów sprzedażowych
RAN Rafał Niczyporuk - 2016-11-30 - Białystok (podlaskie)