SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Wałcz oferta pracy A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: -realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
Data publikacji: 2018-03-01
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 56, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej-przygotowanie wycen i ofert handlowych-bieżąca obsługa oraz pozyskiwanie nowych Klientów-budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych ze stałymi klientami-kontakt telefoniczny i mailowy z klientami-nadzorowanie procesu realizacji zamówień-obsługa reklamacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zależności od doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-preferowane wykształcenie wyższe-biegła znajomość języka angielskiego potrzebna do codziennej komunikacji-pozytywne nastawienie na klienta-umiejętność analitycznego myślenia-wysokie zdolności interpersonalne-wysoka kultura osobista i odpowiedzialność-dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów-praktyczna znajomość pakietu MS Office/Libre Office-sprawna praca w zespole i pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 56, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na maila: kariera (at) aktraders.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 56
Profil działalności pracodawcy:
Spółka aktywnie działa w branży budowlanej od ponad 10 lat specjalizując się w sprzedaży hurtowej i detalicznej materiałów budowlanych i wykończenia wnętrz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie biura,pozyskiwanie klientów,współtworzenie projektów
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta hurtowego, zamówienia, reklamacje, faktury
BEL-POL Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
- obsługiwanie maszyn produkcyjnych oraz panelu dotykowego,- kontrolowanie jakości produktów,- pakowanie części zgodnie ze standardami firmy,- prowadzenie dokumentacji.System równoważny czasu pracy lub system trzyzmianowy. Proponowany okres zatrudnienia: 2 lata.
GESTAMP WROCŁAW Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie raportów i zestawień finansowych oraz statystycznych; analiza kont księgowych pod względem realności sald rozrachunków i prawidłowości; uzgadnianie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów z danymi księgowymi
CAOLIN Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Opoczno (łódzkie)
Prace z zakresu technicznej osługi nieruchomości
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego KWATERA Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Grójec (mazowieckie)
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza efektywności marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
wykonywanie wykopów mini koparką
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie projektów strategicznych dla samorządów terytorialnych oraz studiów wykonalności, opracowywanie biznes planów, opracowywanie analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-02-14 - Lublin (lubelskie)
Naprawa uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współdziałanie z firmami serwisowymi
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, nawiązywanie kontaktów z agencjami na terenie Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program dot. realizacji remontów i inwestycji. Prowadziła dokumentację techniczną. Prowadziła ewidencję realizacji zadań oraz sprawozdawczość w zakresie remontów i inwestycji. Prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową. Weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań remontowych i inwestycyjnych. Opracowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji. Sporządzała projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Współdziałała przy przygotowaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów. Współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obsługiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
obróbka materiałów metalowych;wykształcenie w zawodzie tokarz lub pokrewne lub ukończony kurs zawodowy
PKP CARGO TABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Naprawa, budowa, montaż i uruchamianie urządzeń łączności i teletransmisji 2. Doświadczenie w w/w zawodzie mile widziane 3. Montaż urządzeń i usług telekomunikacyjnych u abonentów 4. Wizyty serwisowe zwiazane z konfiguracją sprzętu klientów
Hyperion SA - 2016-02-02 - Szepietowo (podlaskie)
realizacja strategii marketingowo - handlowej przedsiębiorstwa
Stajnia ISKRA Jakub Gossa - 2017-07-26 - Sztumskie Pole (pomorskie)
edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, prowadzenie procedur przetargowych, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych w magazynach, poszukiwanie i współpraca z dostawcami Spółki, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów, współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie potrzeb materiałowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-12-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: TOWORZENIE I UTRZYMANIE STRUKTOR PRODUKÓW FIRMY W BAZACH DANYCH, JAK RÓWNIEZ IMPLEMENTACJA MODELI PRODUKTOWYCH W NARZĘDZIACH OFEROWANYCH I SPRZEDAZOWYCH. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI I ZESPOŁEM ODPOWIEDZIALNYM ZA CYKL ŻYCIA PRODUKTU W CELU ZAPEWNIENIA PRAWIDOWEGO OFEROWANIA ORAZ DOSTARCZANIA PRODUKTU DO KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klienta- wprowadzanie danych do systemu- nadzór nad podległym personelem- kontrola stanu technicznego opon na pojazdach- Uzupełnianie ciśnienia w oponach- przyjmowanie dostaw- kontrola stanów magazynowych
OMEGA TRUCK CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Pilzno (podkarpackie)
Przygotowanie projektów edukacyjno - językowych dla szkół w Polsce. Przygotowywanie materiałów dydaktycznych dla w/w projektów. Przygotowywanie procedury konkursowej na pozyskiwanie funduszy europejskich. Wymiana młodzieży w krajów Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, analiza i przygotowywanie dokumentacji technicznej itp.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o - 2017-01-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2017-06-27 - Janikowo (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o prace, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności badań lekarskich, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, redagowanie dokumentów uzupełnianie druków urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Turek (wielkopolskie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, obsługa transakcji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Poznań (wielkopolskie)