SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA /J. ANGIELSKI/ Rzeszów oferta pracy Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA /J. ANGIELSKI/
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w okresie próbnym + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA /J. ANGIELSKI/
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe /mile widziana filologia angielska/, warunek konieczny to znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 20.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
oferowanie usług wysokiej jakości, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług hotelu i negocjacje, podtrzymywanie relacji z klientem, przygotowanie i koordynacja wydarzeń hotelowych. Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub w hotelarstwie, prawo jazdy kat.B, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie brutto 3800zł miesięcznie plus prowizja.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-01-05 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, przygotowywanie raportów, sprawozdań, przygotowywanie dokumentów związanych z bieżącą działalnością firmy, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, redagowanie dokumentów służbowych
AHB1 Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
nadzór, organizacja i rozliczanie pracy mechaników, zapewnienie ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń w wydziałach produkcyjnych, planowanie i organizacja przeglądów, konserwacji, remontów
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)
- sprzedaż produktów ze znakowaniem
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Żywiec (śląskie)
obsługa systemu PCB, drukowanie faktur sprzedażowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz klientami, dodatkowe obowiązki biurowe
IGLOTEX Kraków Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Sosnowiec (śląskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencjiwynagrodzenie zasadnicze plus premia uznaniowa uzależniona od realizacji wyznaczonych celów
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Chorzów (podkarpackie)
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych, rozrachunków z kontrahentami, rozrachunków z pracownikami w tym ewidencją wynagrodzeń, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczenie kasy, przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych dochodów należnych jed sam terytorialnego, obsługa fin-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą fin firmy VULCAN, regulowanie w terminie zobowiążań jednostki z tytułu dostaw i usług, prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C, rozliczanie w księgach rachunkowych, sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, stałe podnoszenie kwalifikacji, bieżące monitorowanie zmian w przepisach w zakresie wykonywanych czynności, przestrzeganie przepisów wew określonych w jednostce, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin, inf Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
udzielanie informacji dot. oferty kulturalnej i edukacyjnej CK Zamek
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Analiza finansowa,analiza raportów finansowych,alokacja kosztów,przygotowywanie bilansów(praca po angielsku)
kontakt przez PUP - 2016-10-08 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa giełdy transportowej, wystawianie zlecen, fakturowanie rozliczanie kierowców, dyspozytor ssmaochodami cięzarowymi
ABC LOGISTIC - 2016-02-19 - Świdnica (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, PERSONALNA NASTAWIONA NA RELACJE OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA SPRZEDAŻY, RAPORTOWANIE, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚRDNIE, OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MILE WIDZIANECV WYSYLAC NA E-MAIL; nlopinska (at) lopinski.com.pl
ŁOPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Piła (wielkopolskie)
utrzymanie czystosci podłóg u klienta, praca na maszynie czyszczącej z siedziskiem oraz mopowanie , wprowadzanie usprawnień do codziennej pracy, dbałość o wysoka jakość obsługi z uwzględnieniem standardów Firmy, współpraca ze wszystkimi pracownikami firmy oparta na szeroko rozumianym szacunku
Firma Handlowo-Usługowa FRESH Magdalena Smolińska-Kornowicz - 2016-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- tworzenie kart produktowych i wystawianie aukcji na Allegro,- profesjonalna obsługa klienta, udzielanie fachowych porad i odpowiedzi na pytania klientów,- realizacja zamówień klientów.Wymagania:- Bardzo dobra znajomość komputera, Internetu oraz serwisu Allegro,- Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań,- Doświadczenie na podobnym stanowisku,- Mile widziana znajomość branży ( branża meblowa).
Meble.pl S.A. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-01-02 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego: kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej (w tym: konsultacje pomysłu biznesowego, przygotowanie biznes planu, rejestracja firmy, pomoc w wyborze metod rozliczania działalności, zagadnienia księgowe), pozyskiwanie finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.), informacje na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość, przygotowanie do prezentacji przed potencjalnym inwestorem, ochronę własności intelektualnej i komercjalizację wyników badań naukowych. Kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród uczestników projektu.
Politechnika Gdańska - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomocniczy robotnik budowlany- staz WRPO 105
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Września (wielkopolskie)
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wdrażanie w Polsce-projektzastosowń informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzaniainformacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierzów (małopolskie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łuków (lubelskie)
Nadzorowanie eksploatacji instalacji oraz maszyn i urządzeń.Nadzorowanie podległych pracowników i firm zewnętrznych.
"Trzuskawica" S.A. w Sitkówce - 2016-09-29 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- wykształcenie średnie- j. niemiecki na poziomie komunikatywnym
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2017-11-10 - Racibórz (śląskie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opis stanowiska:- Odpowiedzialność za technologię procesu wtrysku tworzyw sztucznych,- Nadzór nad implementacją zmian technologicznych,- Optymalizacja procesów, monitorowanie wskaźników jakościowych, kontrola parametrów,- Wdrażanie nowych projektów,- Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją techniczną,- Wdrażanie zmian technologicznych oraz modyfikacji technicznych,- RaportowanieWymagania:- Wykształcenie techniczne (mile widziane specjalizacje związane z obróbką plastyczną),- Doświadczenie na podobnym stanowisku ,- Dobra znajomość procesu wtrysku - Umiejętność analitycznego myślenia,- Znajomość środowiska CAD,- Kreatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie,Firma oferuje:- Zatrudnienie na umowę o pracę,- Stabilną pracę w dynamicznej firmie,- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
TBI TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2016-10-14 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)