SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łuków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy
Data publikacji: 2017-02-24
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Chomiczewskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.02.2017
Oferta pracy ważna do: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
prace z zakresu księgowości
Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp zoo - 2017-03-30 - Lubin (dolnośląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących/infolinia brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Siedlce (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem - tefefoniczny, mailowy, poprzez różnego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Płock (mazowieckie)
j.w.
BE GLOBAL TRADE SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dok., obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt z klientem, umawianie spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Knurów (śląskie)
obsługa księgowa i rozliczanie projektów ze środków publicznych i unijnych, dekretowanie dokumentów, sporządzanie faktur, sporządzanie bilansu , deklaracji VAT
Polski Związek Niewidomych Instytut Tyflologiczny ZPCH - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej
Color Graf Spółka Z o.o. - 2017-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż internetowa obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2018-04-30 - Dębowica (lubelskie)
Sporządzanie raportów na temat sprzedaży i marż w firmieKontrolowanie marż sprzedaży oraz cen zakupówWprowadzanie zamówień od klientów do systemuWystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowychWprowadzanie faktur kosztowych
AGENCJA HANDLOWA HANY SŁAWOMIR HANCZAK - 2018-02-05 - Łódź (łódzkie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kientami, raportowanie powierzonych zadań, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
wsparcie techniczne, w zakresie rozwiązywania w projektach inwestycyjnych bieżących tematów związanych z branżą ogólnobudowlaną,przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia zgodnych z wymogami pzp, wymaganych do pozyskania projektanta lub wykonawcy robót, przygotowanie wymagań dla podmiotów ubiegających się o udział w postępowaniu związanym z prowadzonymi w dziale projektami, uczestnictwo w pracach komisji oceniającej i wyłaniającej usługodawcę, wydawanie wytycznych i założeń do projektowania, konsultowanie projektu i jego odbiór w imieniu zamawiającego, analiza rozwiązań alternatywnych, rozpoznawanie rynku pod kątem najbardziej optymalnych z punktu widzenia projektu technologii i materiałów, projektowej współpraca z projektantami, wyjaśnienie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu w fazie projektowej oraz realizacji inwestycji; przygotowywanie harmonogramów robót; wsparcie dla osób prowadzacych projekt; weryfikacja lub sporządzenie kosztorysów; dokonywanie przegladów rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych; koordynowanie i organizacja pracy brygady remontowej; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie- do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto; system wynagradzania w zalezności od formy zatrudnienia; godz. pracy do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa tymczasowych punktów sprzedaży
PPH ,,MERWINA " MEBLE Marian Chudy - 2017-12-01 - Ludwinów (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów do systemnu, weryfikacja dokumentów, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Żagań (lubuskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja zadań związanych z procesami kadrowo - płacowymi
Odzież Robocza Spółka Jawna Drela i Wspólnicy - 2017-03-06 - Końskie (świętokrzyskie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zamówień sprzedażowych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
przepalanie złomu, sortowanie złomu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Będzin (śląskie)
Od osoby na tym stanowisku oczekujemy:- prowadzania kadr, płac i ZUS w pełnym zakresie- obsługi umów cywilnoprawnch- obsługi podmiotów gospodarczych /zarejestrowania, wyrejestrowania z ZUS- sporządzania deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS- znajomości przepisów: prawa pracy w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznych- znajomości programu Płatnik
CHIORINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta,przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji sprzedażowej.Zamawianie towaru i wystawianie faktur.Praca w godzinach od 9.00-17.00Początkowa umowa zlecenie przez okres 1,5 miesiąca,a następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, GUS, sporządzanie raportów kadrowych i płacowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, współpraca z innymi działami firmy.
J.S Hamilton Poland - 2018-08-22 - Gdynia (pomorskie)
Monter sieci teletechnicznej,
GLOBNET Artur Cichecki - 2017-10-09 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiOpracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych pracPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia pracZgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godziny pracy 7.00- 15.00. Umowa na 3 lata
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-02-20 - Słupsk (pomorskie)
ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA I TESTOWANIE PLATFORM TECHNOLOGICZNYCH M.IN. W TAKICH OBSZARACH: STRUKTURY DANYCH, INTERFEJS PLATFORM, PRZECHOWYWANIE W CHMURZE, NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PROGRAMISTÓW, TESTY AUTOMATYZACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
F.U.H.B. MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)
Obsługa połączeń telefonicznych oraz bieżące diagnozowanie potrzeb Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz kredytowych. Stosowanie aktualnych standardów obsługi telefonicznej klienta.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
- Składanie przetargów (kompletowanie dokumentacji przetargowej, wypełnienia druków, szukanie wykładowców i sali szkoleń).- Wynagrodzenie: 75 zł/brutto/ za złożenie jednego przetargu. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta min. 2 lata. Wymagane doświadczenie w sprzedaży min. 2 lata. Mile widziane doświadczenie w przetargach i sprzedaż kursów do klientów biznesowych. Wymagany dynamizm w działaniu. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.kula (at) sukcesedukacja.pl
SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA - 2015-12-17 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)