SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I POŚREDNICTWA PRACY Zielona Góra oferta pracy COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I POŚREDNICTWA PRACY
Wynagrodzenie: od 4 150 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
Data publikacji: 2017-07-11
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra (powiat Zielonogórski i Nowosolski), 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 160 h/m-c
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I POŚREDNICTWA PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe magisterskie, 2 lata doświadczenia w realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, czynne prawo jazdy kat. B, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, znajomośc rydunku pracy w woj. lubuskiem, nawiązanie relacji z pracodawcami w regionie
Nazwa pracodawcy:
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Stanisława Moniuszki 15/10, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Adres strony pracodawcy: www.competence-szkolenia.pl
Ulica pracodawcy: Stanisława Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 11.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kontrola jakości towaru z UA - Nadzór nad ładowaniem towaru na UA - Rozwiązanie zadań związanych z jakości towaru na UA - Przyjęcie i wyładowanie magazynowe towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wola Żydowska (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
- administrowanie serwerami Windows- zarządzanie usługami Hyper-V, kontrolerami domeny Active Directory, usługą DNS, bazami MS SQL, Firebird- instalacja i konfigurowanie stacji roboczych, serwerów
APR SYSTEM PIOTR SUCH - 2018-08-31 - Zgórsko (świętokrzyskie)
Nadzór na sprawnym zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych, gastronomicznych, medycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
sprawdzanie numeru fabrycznego wyrobu (IMEI) z dowodem przyjęcia wyrobu i kartą gwarancyjną, rejestrowanie wyrobów w bazie danych Copernicus, sporządzanie kopii dokumentacji w postaci skanowanej, sortowanie wyrobów po rejestracji (rozdzielanie na poszczególnych odbiorców i typy napraw), wykonywanie wszelkich dodatkowych poleceń służbowych przełożonego, przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w firmie, w tym procedury ISO 9001 i 14001; przestrzeganie zasad postępowania w odniesieniu do znaczących aspektów środowiskowych występujących na stanowisku pracy, a w szczególności zasad selektywnego zbierania odpadów i oszczędzania energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Janki (mazowieckie)
Obsługa i organizacja sprzedaży internetowej w firmie, pozycjonowanie i obsługa portali społeccznościowych
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Korekta i przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-14 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie mebli na zamówienie
STOLARSTWO Grzegorz Niekłań - 2018-06-13 - Koźmice Wielkie (małopolskie)
•Obsługa Klientów Firmy•Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych•Zapewnienie Klientom sprawnej i kompetentnej obsługi•Nadzorowanie procesu obsługi zgłoszenia wewnątrz firmy - współpraca z innymi zespołami•Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania •Doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta•Wykształcenie min. Średnie, mile widziane techniczne•Komunikatywność•Orientacja na cel•Operatywność i skrupulatność•Łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych•Umiejętności organizacyjne•Wysoka kultura osobista•Miły głos, dobra dykcja•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office•Dobra znajomość języka angielskiego
LUSTREX Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z ustawą o OZSS, standardy opiniowania; szczegółowe informacje, dotyczace procedury konkursowej znajduja sie pod adresem http://so.torun.pl/100, ogloszenia-o-pracy.html;wymagania: kwalifikacje formalne zg. z ustawą o OZSS DZUrz. poz. 1418 z 2015r, umiejętności: diagnoza psychologiczna, sporzadzanie opinii
SĄD OKRĘGOWY TORUŃ - 2016-05-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości w programie Symfonia Finanse i księgowość, kadry w programie Symfonia kadry i płace
Mazury PTTK Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2018-01-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Weryfikacja zapytań ofertowych w zakresie procedur bezpieczeństwa klienta i składanych ofert, przygotowywanie ofert, kalkulacje finansowe ofert, negocjacje, szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2017-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-07-18 - Karczew (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
ustalanie norm czasowych i parametrów technicznych
AJRAM spółka z o.o - 2015-11-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa interesantów- prezentacja oferty produktowej w biurze- prowadzenie spotkań z pracownikami zakładów pracy w zakresie ubezpieczeń grupowych- obsługa telefoniczna klientów- prowadzenie marketingu internetowego (www, Facebook)- opracowywanie raportów sprzedażowych
RAN Rafał Niczyporuk - 2015-11-03 - Białystok (podlaskie)
Sprzedażproduktów i usług, pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa programów. Przyjmowanie reklamacji, promocje, reprezentacja przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Włodawa (lubelskie)
utrzymanie stanu technicznego maszyn, urządzeń, isntalacji elektro-enetrgetycznych i wyposażenia sklepu w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
opracowywanie kolekcji zbiorów BWA; autorska realizacja wystaw; oprowadzanie po wystawach; dzialalność edukacyjna; organizacja spotkań autorskich; wykładów itd.; współpraca z artystami; ośrodkami wystawienniczymi; nadzór nad magazynem dział sztuki; utrzymywanie kontaktów z nauczycielami i ośrodkami kształcenia
Biuro Wystaw Artystycznych - 2018-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)