SPECJALISTA DS. USTALANIA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH I NORM CZASOWYCH Pasłęk oferta pracy AJRAM spółka z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. USTALANIA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH I NORM CZASOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: ustalanie norm czasowych i parametrów technicznych
Data publikacji: 2015-11-23
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AJRAM spółka z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sprzymierzonych 14, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ustalanie norm czasowych i parametrów technicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. USTALANIA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH I NORM CZASOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyplom doktoradoktor nauk technicznych , ekonomicznych lub pokrewnych
Nazwa pracodawcy: AJRAM spółka z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Sprzymierzonych 14, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dyplom doktoradoktor nauk technicznych , ekonomicznych lub pokrewnych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Pasłęk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pasłęk
Ulica pracodawcy: Sprzymierzonych
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.11.2015
Data dodania oferty pracy: 17.11.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
Archiwizacja dokumentów, praca z dokumentami w języku rosyjskimi i ukraińskimi.
GREMI PERSONAL - 2018-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Milówka (śląskie)
Obsługa portalu internetowego.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2017-06-05 - Śniadowo (podlaskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porzadku w miejscach publicznych.Zabezpiczenie imprez i uroczystosci.Prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca od pon-ndz w godz.6.30-22.00
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-06-14 - Nadarzyn (mazowieckie)
Opisy produktów oraz kategorii do sklepów internetowych (z zastosowaniem średnio zaawansowanej wiedzy z zakresu SEO) - pisanie artykułów branżowych (branża zoologiczna akwarystyka) na blogi oraz do serwisów zewnętrznych (publikacje gościnne, artykuły sponsorowane, blogi) - research treści pod kątem: tematów nowych artykułów oraz treści przeznaczonych na kanały social media (Facebook, Instagram) - w języku polskim i angielskim. Mile widziany język niemiecki. - aktualizacja stron internetowych na WordPressie - kontakt z redakcjami portali branżowych oraz blogerami w celu nawiązania współpracy
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-09-15 - Brzesko (małopolskie)
praca w serwisie komputerowym, testy i naprawa komputerów, odzyskiwanie danych, rpowadzenie szkoleń i prezentacji systemów Rakssql oraz programów z grupy Office, archiwizacje danych elektronicznych, montaż sieci komputerowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, wynagrodzenie: 2200 zł + premia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Brwinów (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa umów cywilno-prawnych, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Węgrów (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od stałych kontrahentów, negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja spedycji, wystawianie zleceń WZ, fakturowanie sprzedaży.
TRAWNIK PRODUCENT ARKADIUSZ GUMIENICZUK - 2018-04-30 - Turowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, rozliczenia ZUS, US
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
robotnik gospodarczystaż w godz. 7-15 również w niedziele i święta
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-04-05 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klientów z Hiszpanii i Portugalii. Tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociagów głównie na terenie POlski, Czech, Słowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowywanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż Firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
obsługa poczty e-mail, komunikacja telefoniczna
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Wieluń (łódzkie)
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Młodszy Specjalista Helpdesk IT
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierowanie samochodem ciężarowym, przygotowywanie dokumentów przewozowych, zabezpieczanie ładunku.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Osoby pracujące na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprawdzanie możliwości technicznych montażu odnawialnych źródełenergii (solary, panele fotowoltaiczne, kotły) oraz przeprowadzanie wizji lokalnych na obiektach (prowadzienie inwentaryzacji obiektu, prace obmiarowe). Praca w delegacjach na terenie całej Polski w systemie 10 dni w miesiącuwolnych pozostałe dni w delegacji w różnych konfiguracjach wyjazdowych. Oferujemy po naszej stronie zatrudnienie na umowę opracę ze stałym wynagrodzeniem, premie zadaniowe i uznaniowe, zakwaterowanie, samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia służące do prawidłowego i rzetelnego wykonywania pracy. Jeśli nie boisz się delegacji, odpowiada Ci kontakt z ludźmi i lubisz pracę ze zgranym zespołem to ta praca jest właśnie dla Ciebie. Każdy z wybranych przez Nas kandydatów zostanie wysłany na tygodniowy okres próbny w terenie w celu zapoznania się z systemem i sposobem pracy w naszej firmie, po pomyślnie zaliczonym okresie próbnym następuje zatrudnienie na 1 miesiąc, następnie na 6 m-c, a po tym okresie zatrudnienie na czas nieokreślony. Wymagania - bardzo wysoka gotowość do wyjazdów służbowych, delegacje na terenie całej Polski - znajomość zagadnień związanych z branżą odnawialnych źródeł energii - mile widziane doświadczenie w dziedzinie hydrauliki, instalacji, lub doświadczenie w montażu urządzeń - wysoka kultura osobista - znajomość rysunku technicznego - znajomość programu autoCad - prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazduOferujemy: - zatrudnienie na umowę o pracę, lub założenie własnej działalności ( istnieje możliwość udziału w opłacie ZUS ) - stałewynagrodzenie minimalne - samochód służbowy - telefon i inny sprzęt niezbędny do wykonywania prac - premie uznaniowe - premie zadaniowe - gwarancja zatrudnienia, ciągłości pracy - szkolenia i możliwości rozwoju - praca w zgranym zespole.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2017-09-29 - Częstochowa (śląskie)
prace brukarskie
TOMAWER TOMASZ NESTEROWICZ - 2017-12-01 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
kreowanie wizerunku Firmy , dbanie o kontakty z klientami, tworzenie kampanii reklamowych, prowadzenie funpagu Firmy.
JCK SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Świdnica (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie raportów i zestawień finansowych oraz statystycznych; analiza kont księgowych pod względem realności sald rozrachunków i prawidłowości; uzgadnianie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów z danymi księgowymi
CAOLIN Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Opoczno (łódzkie)
Windykacja i kontrola należności, przygotowywanie dokumentów dot. ubezpieczeń komunikacyjnych.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-06 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
malawanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
"INŻYNIER" DARIUSZ WILCZYŃSKI - 2017-06-28 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami, w tym zagranicznymi, analiza rynku
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
- Zarządzenie Nr 14/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-9/17, w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach - ul. Warszawska 4/ Teatralna 7, 40-006 Katowice.- Ilość wolnych stanowisk: 0,75 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 2250 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)