SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Lubin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
Data publikacji: 2018-04-05
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Malachitowa 4, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, mile widziane doświadczenie, samodzielność w działaniu, łatwość szybkiego uczenia się
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Malachitowa 4, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Malachitowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 05.04.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie technologii i narzędzi do obróbki, sporządzanie oprogramowania, koordynacja maszyny.
SACHER Obróbka Skrawaniem Matalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher - 2017-11-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa chirurgicznego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanych
ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II HOSPICJUM "ŚWIATŁO" Okręgowa Izba Pielęgniarek - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wizytacja upraw, udzielanie porad w zakresie ochrony roślin, udział w szkoleniach, konferencjach
BIOPARTNER SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-14 - Plewiska (wielkopolskie)
ZDOBIENIE ELEMENTÓW DREWNIANYCH
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łomianki (mazowieckie)
- Udział w budowaniu i realizowaniu strategii BHP, kontrolę warunków pracy oraz zapewnienie wymaganego stanu bezpieczeństwa, monitorowanie wdrażania procedur związanych z bezpieczeństwem pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, tworzenie kompleksowej dokumentacji BHP, sporządzanie dokumentów, analiz i raportów BHP, budowanie i promowanie kultury BHP wśród pracowników i kadry kierowniczej, podnoszenie świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń życia i zdrowia w środowisku pracy, kontrola BHP Pracowników.- Praca: 9:00-17:00.
PHU MIRO ZENON OHIRKO - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie programów imprez turystycznych, sprzedaż ofert
ECOTRAVEL MARCIN PAWLIK - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta,przygotowywanie ofert handlowychprowadzenie rozmów i negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Leszno (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, ogranizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Barlinek (zachodniopomorskie)
szkolenia uczniów i pracowników w zakresie BHP, kierowanie na badania lekarskie (wstępne,okresowe,profilaktyczne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej w/w czynności, współpraca z pielęgniarką szkolną i nauczycielami, zaopatrywanie w odzież i obuwie robocze uczniów i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami uczniów i nauczycieli, bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa podczas zajęć warsztatowych i lekcyjnych, bieżące przeglądy bhp, współpraca ze Strażą Pożarną i Sanepidem, inne sprawy wyżej nie wymienione, a wynikające ze stosowania Ustawy o BHP
Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego - 2018-01-09 - Oświęcim (małopolskie)
Współpraca z kadrą naukową na etapie tworzenia konsorcjów oraz pisania wniosków, w tym sporządzanie kalkulacji; realizacja zadań administracyjnych wynikających z umów międzynarodowych i krajowych; współudział w opracowywaniu projektów porozumień i umów, przygotowywanie sprawozdań , rozliczeń i wniosków o płatność, monitorowanie dostępności międzynarodowych i krajowych programów badawczych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż kamienia, praca na magazynie, wystawianie faktur, nawiązywanie kontaktów handlowych.Praca w godz. 8-16
Just Stone Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)
• Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych procedur oraz instrukcji i standardów BHP,•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego,•Prowadzenie szkoleń podnoszących świadomość pracowników w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska,•Przygotowywanie raportów, statystyk zestawień z zakresu BHP, bezpieczeństwa transportu
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała,Poszukiwania kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjamiPełne angażowanie się w rozwój firmy oraz kolegów i koleżanek w zespole – działamy wspólnie i wzajemnie się wspieramy.Udział w administracji projektem rekrutacyjnym (praca z bazą CV i dokumentacją; ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz rozwijanie relacji ze środowiskiem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- dokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieży,- prowadzenie procesu reklamacji,- dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach,- sortowanie odziezy brudnej,- przyjmowanie zgłoszeń od pracowników zatrudnionych u Klienta dotyczących rozmiarów itp.,- prowadzenie rozmów z Klientem w celu zbierania informacji niezbędnych do zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług,- przyjmowanie zgłoszeń od Klienta i przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta,- udział w spisach odzieży u powierzonych Klientów
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-02-05 - Mutowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych.
"LEMAR" E.Czyża, P.Bieleń sp. jawna - 2017-02-17 - Grajewo (podlaskie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego,
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-25 - Krosno (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów hotelu, utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami hotelu, realizowanie polityki marketingowo- sprzedażowej
L&P Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowywanie dokumentacji do postępować przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowywanych przez terenowe organa infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
konsultacja oraz analiza sprzedaży; spotkania z klientami; przedstawianie ofert sprzedazy; poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert;
TBL (THE BUSINESS LAB) SP. Z O.O - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO NAD ZASOBEM NIERUCHOMOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NADZORZE NAD ROBOTAMI BUDOWALNYMI
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie klientów - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami - sprzedaż internetowa - inne prace biurowe
"CARTER-TRANS" TOMASZ KRUK - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
jw
Zespół Szkół Elektronicznych - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
Mailowa obsługa klienta w języku chińskim i angielskim.Przekazywanie informacji i raportów o statucie projektów. Diagnozoawnie i rozwiązywanie problemów klientów. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Strzegomska 140A. Przewidywany okres zatrudnienia: 03.09.2018-03.09.2021. Praca w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Siemiatycze (podlaskie)
Podstawowe obowiązki:- opiniowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- weryfikacja wykonanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową- sprawdzanie zgodności kosztorysów ofertowych, zlożonych postępowaniach przetargowych przetargowych przez Wykonawców, z przedmiarami robót i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- zapewnienie wsparcia technicznego koordynatorom zespołów zadaniowych w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słabopradowych - odbiór od wykonawców zakresu prac w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)