SPECJALISTA DS. BHP Oświęcim oferta pracy Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: szkolenia uczniów i pracowników w zakresie BHP, kierowanie na badania lekarskie (wstępne,okresowe,profilaktyczne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej w/w czynności, współpraca z pielęgniarką szkolną i nauczycielami, zaopatrywanie w odzież i obuwie robocze uczniów i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami uczniów i nauczycieli, bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa podczas zajęć warsztatowych i lekcyjnych, bieżące przeglądy bhp, współpraca ze Strażą Pożarną i Sanepidem, inne sprawy wyżej nie wymienione, a wynikające ze stosowania Ustawy o BHP
Data publikacji: 2018-01-09
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wł. Jagiełły 10, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szkolenia uczniów i pracowników w zakresie BHP, kierowanie na badania lekarskie (wstępne,okresowe,profilaktyczne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej w/w czynności, współpraca z pielęgniarką szkolną i nauczycielami, zaopatrywanie w odzież i obuwie robocze uczniów i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami uczniów i nauczycieli, bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa podczas zajęć warsztatowych i lekcyjnych, bieżące przeglądy bhp, współpraca ze Strażą Pożarną i Sanepidem, inne sprawy wyżej nie wymienione, a wynikające ze stosowania Ustawy o BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2018
Data zakończenia pracy: 21.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (w tym licencjat), doświadczenie 3 lata na stanowisku specjalista ds. BHP, mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Władysława Jagiełły 10, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Adres strony pracodawcy: www.salezjanie.edu.pl
Ulica pracodawcy: Władysława Jagiełły
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 09.01.2018
Oferta pracy ważna do: 21.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie klientów ukraińskich. Wykształcenie wyższe/średnie ekonomia/rachunkowość. Doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Biegła znajomość języka ukraińskiego. prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Radzymin (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów włókienniczych, częste wyjazdy zagraniczne na Ukrainę w celu współpracy z przedstawicielami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Fidor (świętokrzyskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert, koordynowanie procesów sprzedażowych, przyjmowanie zamówień, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem umów, zleceń, fakturowanie, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Mielec (podkarpackie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym. Miejsce pracy Słupsk. Pracodawca zapewnia premie uzależnioną od wyników pracy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Faxtel Chmurski i Chrzanowski S.J. - 2015-11-17 - Słupsk (pomorskie)
sprawy kadrowe rozliczenia i zgłoszenia do ZUS znajomość przepisów ZUS i prawa pracy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTER-SOLAR" - 2017-01-02 - Buczek (łódzkie)
wykonywanie elementów drewnianych do produkcji łodzi
"BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna - 2016-06-30 - Żarnowo Pierwsze (podlaskie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pokaniewo (podlaskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Rosji
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż art. spozywczo-przemysłowych, zamawianie towaru, wykładanie towaru na półki.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów niderlandzkojęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, podpisywanie nowych umów, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wprowadzanie danych do baz.
I-net - 2018-02-12 - Sanok (podkarpackie)
prace ogólnobudowlane- dovcieplenie budynków
ATS-Docieplania Andrzej Adamiec - 2017-05-17 - Chustki (mazowieckie)
Zarządzanie 8-osobowym zespołem produkcyjnym, przygotowanie i nadzór produkcji, harmonogram realizacji zleceń, planowanie i realizacja zakupu materiałów, organizacja pracy zespołu. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-08-08 - Piastów (mazowieckie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-12-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sprzedaż usług i rekrutacja.
Centrum Języków Obcych i Edukacji Tomasz Górski POLIGLOTUS - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
praca w stolarni, meble z drzewa i płyty
PHU "MEBEL" ADAM KARPIŃSKI, EUGENIUSZ KARAWAJCZYK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
- PODEJMOWANIE DECYZJI O FORMACH I KIERUNKACH PROWADZONEJ REKLAMY PRODUKTÓW LUB USŁUG- DOBÓR TREŚCI REKLAMOWYCH: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekdtów reklam, projektów graficznych , plakatów, folderów- ustalani sposobu prezentacji treści reklamowych, form tekstu- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, prestiżu nośnika reklamy, sosobu korzystania z danego nośnika itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Sierakowice (pomorskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu oraz wykonywanie zadań z zakresu spraw administracyjno-biurowych.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA-BABICZ S.J. - 2017-04-07 - Lublin (lubelskie)
ślusarz
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
"JG Partner" s. c. - 2017-11-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Udzielanie pożyczek; obsługa rachunków i lokat; sprzedaż ubezpieczeń; obsługa kasowa
SKOK JAWORZNO - 2018-03-09 - Głowno (łódzkie)
Zarządzanie działaniami wdrażającymi politykę firmy, rozwiązywaniem problemów oraz wspieranie działów w konkretnych projektach. Koordynacja inicjatywami w zakresie wydajności, efektywności sanitarnej. Wsparcie strategii sanitarnej firmy w wyznaczonych lokalizacjach produkcyjnych. Wdrażanie kluczowych programów sanitarnych i zwalczania szkodników. Rozwijanie sieci kontaktów z międzynarodowymi specjalistami ds. sanitacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)