SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Kościerzyna oferta pracy Suder plus sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Suder plus sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J. HALLERA 32, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:• wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne ze specjalizacją mechanik samochodowy),• doświadczenie w branży samochodowej min. 1 rok (mile widziana branża samochody ciężarowe),• doświadczenie w kontakcie z klientem (obsługa klienta, handel, usługi),• zainteresowanie motoryzacją,• prawo jazdy kat. B,• umiejętność pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Suder plus sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Płk.Stanisława Dąbka 13, 30-732 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Płk.Stanisława Dąbka
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 11.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z procesami logistycznymi,praca z programem transportowo-ekspedycyjnym.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Dominów (lubelskie)
-
TRANS EXPERT S.C. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
monitoring i analiza rynku pracy, wstępna selekcja kandydatow,weryfikacja bazy kandydatow pod kątem poszukiwanych stanowisk pracy, wsparcie zespołów projektowych w zakresie prac adm-biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przedstawianie ofert i pozyskiwanie zleceń w zakresie doradztwa gospodarczego podmiotom; analizowanie oraz doradzanie w zakresie efektywności i funkcjonowania struktur organizacyjnych podmiotu z punktu widzenia wykonywania przez niego zadań, jak i wykorzystania posiadanych zasobów ludzkich i materialnych; opracowywanie analiz, ekspertyz i strategii przydatnych do podejmowania decyzji w zakresie organizacji i funkcjonowania określonego badaniami podmiotu; analizowanie otoczenia firmy i zachodzących w nim zmian ekonomicznych, technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, prawnych i ekologicznych oraz ich wpływu na funkcjonowanie podmiotu; opracowywanie wniosków, wytycznych i raportów dotyczących zmian w otoczeniu firmy, a następnie przedstawienie ich zainteresowanym podmiotom.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Drożanki (mazowieckie)
PRZETWARZANIE ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCHPROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME. TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI. TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ. INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie zadań archiwalnych, przyjmowanie korespondencji, prace kancelaryjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie biura, obsługa kadr i płac, obsługa komputera oraz kontakt z biurem księgowo-prawnym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Łódź (łódzkie)
sprawdzanie terminu przydatności do spożycia poszczególnych produktów, utrzymanie maszyn i mebli nalezytej czystości, wykonanie obróbki ręcznej, mechanicznej, termicznej surowców, mycie obieranie przygotowanie art przy pomocy mikserów, robotów itp., mycie pomieszczeń kuchennych i zaplecza, zabezpieczanie surowców i wyrobów gotowych przed zepsuciem.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów nowych dla klienta flotowego, utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, aktywna sprzedaż usług finansowych (ubezpieczenia, kredyty, leasingi), dbanie o dobry wizerunek firmy, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę.
AUTOPOL Michalski Motors Autoryzowany Dealer Ford - 2016-01-19 - Płock (mazowieckie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, przygotowywanie dokumentów księgowych dla biura rachunkowego, odbieranie telefonów oraz przeprowadzanie rozmów telefonicznych.
KING CHICKEN Sp. z o. o. - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa gości w klubie w weekendy
Firma handlowo-Usługowa Karolina Grzesik - 2017-11-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
zapoznanie się z obsługą baz danych firmy; poznanie metod tworzeniabaz danych; wyszukiwanie informacji gospodarczych w internecie, prasielokalnej i ogólnopolskiej oraz racjonalne ich klasyfikowanie; obróbkazdobytych informacji w programach graficznych
INFOBIZNES SP Z O O - 2017-10-23 - Zambrów (podlaskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Koło (wielkopolskie)
obsługa interesantów, praca administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Praca w godz. 6.00 - 14.001.Przygotowanie stanowiska pracy. 2.Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych.3.Wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych.4.Rozliczanie VAT-u.5.Wystawianie i księgowanie faktury VAT.6.Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych.7.Wyliczanie i odprowadzanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych składek ubezpieczeniowych za przedsiębiorcę i zatrudnionych pracowników.8.Dokonywanie wypłat wynagrodzenie pracowników i elementów pozapłacowych.9.Współpracowanie z instytucjami zewnętrznymi US, ZUS, banki, GUS.10.Prowadzenie rachunkowości finansowej zakładu zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. min. średnie (budowa maszyn, mechanika), doświadczenie w utrzymaniu ruchu min. 1 rok, obsługa komputera-pakiet Ms Office, prawo jazdy kat. B;bieżące naprawy, usuwanie usterek maszyn (mechanicznych, elektrycznych, związanych z automatyką i pneumatyką), przeglądy oraz przezbrojenia maszyn i urzadzeń, analiza awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych oraz korygujących, optymalizacja procesów produkcyjnych we współpracy z działem Technologii Produkcji, odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego wszystkich maszyn i urządzeń produkcyjnych i okołoprodukcyjnych, nadzór nad firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w obszarze technicznym;miejsce pracy: Odolanów
DEFTRANS Sp. z o. o. - 2017-01-23 - Odolanów (wielkopolskie)
udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potzreb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowanie zestawień i raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Józefów (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ząbki (mazowieckie)
bieżące monitorowanie pracy stanu technicznego urządzeń i maszyn; konserwacja i serwis parku maszynowego; współpraca z udziałowcami zlokalizowanymi w Chinach (w języku chińskim);
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-06-30 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)